9. Bölüm

52 10 2
                                    

HYUNJİN
Fotoğrafı Jisung haric herkesle paylaştım.Chan fotografi görünce bana yazdi

bang.chriss:
Hyunjin sen iyi misin?Minho ile Jisung'un çıktığını biliyorsun ilkokul arkadaşının çıktığı kişiyle bukadar samimi fotoğraflar paylaşmanın bir ihanet olduğunu düşünmüyor musun?!

                                                  hyunjin._.hyung
                                               Ben gayet iyiyim      herseyi kötü dusunuyorsunuz farkında mısınız bilmiyorum ama Jisungda benim arkadasım biz sadece arkadasız ve siz bana gereken ihaneti yaptınız benim size ihanet yapmam birseyi degistirmez

bang.chriss
Sen ciddimisin sana hicbirsey yapmadık.İnsanlara iftira atacak kadar serefsiz misin,Hyung?     

  hyunjin._.hyung
Ciddiyim chris,Biz hepimiz bir ara kardeş gibiydik bu kardeşliği bozan ben değildim  Minho'yu savunduğuna göre herseyi biliyor olmalısın Bu kardeşliği bozan kisi o Hyung!   

    bang.chris
Bu aksam Minho,sen ve ben bulusuyoruz bu konuyu konuscaz. 

hyunjin._.hyung
Bana uyar,Chan.


MİNHO
Jisung'la baya zaman geçirdik ve bir süre sonra Chan beni aradı:
Chan:Alo Minho bu aksam Hyunjin sen ve ben bir konu icin bulusacagız ****** kafeye gel saat 21:45 de.
Dedi ve telefonu direk yüzüme kapattı.Konu neydi bilmiyorum fakat bugun fazlasıyla neşeliydim ondan dolayı üstüme giyecek birseyler arıyodum.Endiseli görünüyordum dışarıdan sanırsam.Jisung yanıma gelip "Noldu,iyi misin?"dedi."İyiyim birşey yok bugun çocuklarla buluscaz bir konu hakkımda konuşacaklarmış onun için kıyafet arıyorum."dedim ve gülmeye basladi."Bak burada birseyler var"dedi.Gösterdiği dolaba gittim ve giyecek birşeyler baktım.Bugun hava soguktu ondan dolayı kalın biseyler aradım.Dolapta şirin mavi bir kaban vardı ve rengini vok beğendiğim icin ona uygun bir kombin yapıp giyindim

Dolapta şirin mavi bir kaban vardı ve rengini vok beğendiğim icin ona uygun bir kombin yapıp giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombin şirin durdu.Çok beklemeden Jisung'a opucuk verip ciktim.Tam saatinde oradaydım.Chan hepimizden önce oradaydı.Yanına geçtim ve gülerek "Selam Chris"dedim.Çok ciddiydi "Selam Minho"dedi.Onu ilk defa bu kadar ciddi gördüm.1-2 dakika sonra Hyunjin geldi.Onu çok özlemistim.Fakat yaşanan son olaydan sonra biraz arastirmam lazimdi."Selam Hyung"dedim."Selam"dedi ve geçip oturdu."Konu Hyunjin'in Minho'nun erkek arkadaşıyla fotoğraf atması"dedi Chan.O fotoğrafı gordum pek birşey yoktu Aslında "onlar arkadas cekilebilirler"dedim.Fakat Chan benim bahsettiğim fotoğraftan bahsetmiyormuş.Hyunjin gerçekten bir pic cikmisti.Belliydi fakat ona asik diye iliskimizi bozmaya hakli yok."Hyunjin bu ne"dedim."Fotoğraf Hyung"dedi."FOTOĞRAF OLDUĞUNU BENDE GORUYORUM.ERKEK ARKADAŞIMI NE ZAMAN BIRAKICAKSIN SEN COK BUYUK Bİ OÇ SUN HYUNG.İLK OKUL ARKADAŞIMSIN DİYE İYİLİĞİNİ İSTERSİN SANIYORDUM YANILMIŞIM.SEN GERÇEKTEN BİR PİÇSİN ŞEREFSİZ İBNE"dedim.Gercekten sinirlenmiştim.Hyunjin "Onunla fotoğraf çekilmeye benim zorladığımı kim söyledi?"dedi.Jisung böyle bir şey yapmazdı çok emindim ve Hyunjin'e güveniyordum."BUDA BİZİ AYIRMA PLANI MI?AÇIKLASANA JİSUNGUN KATİL OLDUĞU YALANINI SENİN ÇIKARDIĞINI VEYA BİZİ YAN YANA GÖRMEMEK İCİN ONU YANINA ÇAĞIRMANI VE DAHA SONRA ONUNLA SAMİMİ FOTOĞRAFLAR ATMA SENCE BU BİZİM AYRILMAMIZA YARIYACAK MI?"diyip ona vurdum.Oda bana vurdu falan boyle kavga cikti.Chris bizi ayırmaya çalıştı fakat o kadar çok sinirliydim ki onu kimse elimden alamazdı.Peki Yongbok,ona nolucak veya İg deki Jgn.off adlı kişi kimdi onlar ne olacaktı.Hyunjinin fake hesabı olduğu belliydi Aslında fakat ya değilse.Kavga devam etti ve kafedeki müşteriler polise sikayet etmişler bizi.Karakola gittik ve ifademiz falan alındı iste klasik kavga olayları.Haber Jisung'a verildi ve Jisung karakola geldi.Çok endişelenmişti bebegim.Onun endişelenmesine dayanamıyorum.Chan Jisung'a olanları anlatmıs ve Hyunjin ile olan fotoları görmüştü.Gidip Hyunjin'e Tokat attı "Sen ne kadar adi bi şerefsizsin ya.Olmayan fotograflarla insanları kandırman..Yazik gercekten.Annene de yazik."dedi ve biraz daha sövüp benim yanıma geldi."Şuan sana da kızgınım Hyung.Kavga etmeni istemiyorum.İyi misin?"dedi."Özür dilerim,Jisung.Seni gerçekten seviyorum ve iyiyim gerçekten özür dilerim"dedim."Bende seni seviyorum ama bir daha kavga etme beni oldurmek mi istiyorsun"dedi ve elimden tutup beni kendi evine götürdü.


(Aklıma pek fikir gelmiyor fakat şuanlık böyle gidiyo umarım begenirsiniz ve oylar mısınız.Sonraki bölümü cok  hızlı yazacağım.Tesekkurler😍😘)

Just Friends? /MİNSUNG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin