12. Bölüm

34 6 2
                                    

Minho
Yüzümü biraz düşürdüm ve Seungmine karşı tamam anlamlı bir bakış attım.Seungmin güldü ve benim yanıma geldi

"Biz Minho ile içecek almaya gidelim.Siz takılın."dedi.

Derin bir nefes alıp verdim ve kafamı salladım.

Jisung "Fazla güneş var hızlı gelin"dedi.

Ahh bu çocuğun ilgilerini hissedince şımarıyorum.Jisung'a karşı güzel bir gülüş attım ve kulağıma eğilip

"Çok güzel gülüyorsun gülüşünü tek bana sakla"dedi ve güldü.

Gülerek kafamı salladım ve Seungmin ile havuzun kantinine doğru gittik.

"Çok teşekkür ederim"dedi.

Onun babası homofobik biri olduğu için ona söylersem çocuğa yapmayacak şey bırakmazdı.Zaten babası tarafından kısıtlamalarla yaşayan biri.Her ne kadar içten sevmesemde o benim kuzenim ve kuzenim olmasa bile bir kişinin şiddet görmesine dayanamayan biriyimdir.

"Önemli değil,umarım birdahakine sende böyle yaparsın"dedim ve içecekleri alıp Jisung'a doğru gittim.

Seungmin benden 6-7 dakika sonra geldi ve yüzü asıktı.Jisung bana baktı ve ne oldu anlamında bir bakış attı.Başımı sonra anlamında salladım ve Jisung başını salladı.

Yeji hoca yanımıza geldi ve "Naber gençler?"dedi ve güldü.

Seungmin "İyiyiz hocam siz nasılsınız?"dedi.

"Bende iyiyim de siz niye güneşin orda bekliyorsunuz havuza girsenize"dedi.

Jisung'a baktım oda bana bakıyordu ve sonra gülmeye başladı.Yeji hoca pek anlam veremedi ama bize doğru havuzu işaret etti.

Jisung "Ozaman soyunma odasına gidelim"dedi

Ona değişikçe baktım fakat bana bakarak "Noldu kıyafetimizi değiştireceğiz"dedi.

Ona bakarak güldüm.Jisung benim elimden tutarak soyunma odasına götürdü.

"Hadi üstümüzü değişelim"dedi.

"Ozamaan sen şu kabine gir bende buna giriyim"dedim.

Jisung üfleyerek tamam dedi ve soyunma odasına gitti.

Ona bakarak güldüm ve "Hadi hadi daha sonra şuan değil"dedim ve kahkaha atmaya başladım.

Oda "Söz ver"dedi.

Şaşırmıştım gerçekten bunu istiyormuydu.

"Ne?"dedim.

Bana bakarak "Söz ver"dedi.

"Bakarizz hadi sen önce kiyafetini giyin"dedim ve güldüm.

Fakat içim gerçekten stresliydi böyle birşeyi istiyormuydu.Mayoyu giydim ve kabinden çıktım.Jisung'un kabininin kapısını tıklattım fakat ses yoktu.Kapıyı açtığımda içeride olmadığını gördüm.Bi anda duştan bir ses geldi ve o tarafa döndüğümde Jisung yarı çıplak bir şekilde duş alıyordu.Gizlice onu izledim fakat Jisung bana döndüğünde

"Ordan izleme ve yanima gel"dedi.

Güldüm ve ona "Sen duş al sonra ben alırım"dedim.Bi anda ciddi bir bakış attı

"Bebeğim artık biz sevgiliyiz buna inanmalısın."dedi.

Onunla sevgili olduğumuzu biliyordum fakat ortaokulda yaşadığım olaydan beri aileme yakalanmaktan korkuyordum.

Birgün yine klasik bir okul günüydü herkes için.Ama benim için öyle değildi.O gün ilk defa kendi cinsimden hoşlanmıştım.Hoşlandığım çocuk J-hope diye biriydi.Şuan olsa yüzüne bakıp sadece onun yüzüne tükürürdüm.

Just Friends? /MİNSUNG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin