5. Bölüm

74 12 6
                                    

Ona şuan cevap vermemeyeceğimi biraz zamana ihtiyacım olduğunu söyledim.

"Seni her zaman bekleyeceğim dediğim gibi çok ani oldu ve cevap verememen çok normal."dedi.

İçecekleri içip Eve doğru yürümeye başladık.Beni evine davet etti fakat bu konu hakkında düşünmem lazımdı.Hyunjin'in bana kırılıp kırılmayacağınıda bilmiyordum.Bunu öğrenmek için aklımda bir planım vardı.

Nazikçe reddettim ve eve gittim.Hyunjin'i aradım.

"Alo,bize gelsene ev boş hem biraz konuşuruz."dedim

"Bende size gelmeyi planlamıştım 10 dakikaya ordayım"dedi ve bir süre sonra kapı çaldı.

Hyunjin içeri girdi.

"Hosgeldin" dedim.

"Hosbuldum"dedi.

Hyunjin için bir soru sordum bu soru Jisung ve benim hakkımdaki şeylerin iyi veya kötü olmasını etkileyecekti.

"Sana birşey sorcam.İnternette gördüm ve ben karar veremedim.Hoşlandığın kişi arkadaşından hoşlanıyor ne yapardın?"dedim.

"Niye,bu soru seni neden ilgilendiriyor?"dedi.

Haklıydı fakat benimde bir nedenim vardı.

"Ben cevap bulamadım kararsız kaldım ondan sana sordum."dedim.

"Hmm,bilemedim.Aslında hoşlandığım kişi en yakın arkadaşımdan hoşlanabilir"dedi içim rahatladı.

Sanırım kabul edicekti derken cümlenin devamı geldi.

"Evet hoşlanabilir fakat en yakın arkadaşın onu kabul ederse sana ihanet etmiş olur."dedi.

Gerçekten içime karanlık bir his girdi.

"Peki ya arkadaşın da ondan hoşlanıyor ve senin yüzünden sana açıklayamıyorsa?"dedim.

"Ozaman işler değişir bende hoşlansaydım arkadaşıma herşeyi anlatırdım ve en azından içim rahat olurdu"dedi.

Jisung'a yazmak istedim bu olayı Hyunjin'e anlatsam mı diye ve yazdım.

"Biliyorsun kimseye bişey söylemek zorunda değilsin eğer istersen bu ilişkiyi gizli de yaşayabiliriz fakat istiyorsan söyle"yazdı.

Hyunjin olda bana söylerdi sanırsam.Bende ona söylemeliydim.

"Bak sen Han'dan hoşlanıyorsun ve o başka birinden hoşlanıyordu biliyorusun ki.Sanırım.. o kişi ben olabilirim.Gerçekten çok ani oldu her şey ve Sanırım onu gördüğüm ilk günden beri ona boş değilim."dedim.

Biraz şaşırdı "Bu beni ilgilendirmez.Annen değilim.O benden hoşlanmıyor senden hoşlanıyor.Onu benden daha önce tanıyorsun bırak da senin olsun.Onu hakeden sensin.Haklıydın onu tanımadan ona aşık olamazdım fakat benimde kalbim vardı normalde ilk görüşte aşk diye bişey yok sanıyordum fakat varmış.Bunu Jisung'dan hoşlanarak anladım.Evet ondan hoşlandım ve sanırsam hala bişeyler hissediyorum fakat o senin o seni seçti beni değil."dedi.

Sözleri biraz kalbimi kırdı fakat içimde rahattı.

"Bunu bana anlattığın için teşekkürler.İlişkinize karışmak istemem.Bol şans!"dedi ve evden çıktı.

Jisung'u arayıp herşeyi anlattım "Peki buna Hyunjin de tamam kalan tek şey senin cevabın.Bana karşı bişey hissediyormusun Minho?Lütfen dürüst ol.Kırılmam."dedi.

Ona "Sanırsam evet.Seni ilk gördüğüm günden beri senden hoşlanıyorum yani azda olsa senden etkilendim.Kabul ediyorum ama yine de ilişkimizi gizli yaşayalım lütfen."dedim.

İlk defa biriyle çıkıyordum buna alışmam biraz zaman alabilirdi.Fakat Jisung benden o kadar çok hoşlanıyormuşki gizli ilişkiyi bile kabul etti.Sanırım artık sadece arkadaş değildik.Arkadaştan da ötesi..

Just Friends? /MİNSUNG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin