13. Bolum

27 7 4
                                    

Hyunjin
Felix hep dediklerimi yapan biriydi ve onu seveceğimi sanan bir enayi.

Ona "Minhonun yanına gidip bakar mısın?Bana biraz dargın sanırsam,onu merak ediyorum."dedim.

Ben olsam niye merak ettiğini sorardım fakat bana o kadar takmışki sadece

"Tamam"diyerek gidecek kadar.

Ona bakacağımı sanıyor fakat benim tek bakacağım kişinin Jisung olduğunu bilmiyor.Onu ortaokuldan beri kullandığımı bilmiyor.Neyse asıla gelelim.

Felix onları bulmaya gitti ve o gittikten 5-6 dakika sonra havuzun içindeki dudak dudağa 2 insanı ve suyun üzerindeki baloncukları gördüm.

Belki bu hayata göre kötü biri olabilirim ama kimse ne çektiğimi bilmiyor.Bilir misiniz sevdiğiniz kişinin en yakın arkadaşınıza aşık olma duygusunu?

Sudan çıktıklarında Jisung gülerek

"Benimsin bebegim"dedi Minho'ya.

Ben ise ağlamaklı gözlerle sadece gidebildim ordan...

Minho
Onu çok seviyorum.O gerçekten mükemmel biri.

Ona "Söz veriyorum"dedim.

"Ne için?"dedi.

"Evde devam edeceğimize"dedim ve güldüm.

"Bende söz veriyorum"dedi.

"Ne için?"dedim.

"Sonsuza kadar senin olacağıma"dedi.

Yine dudağıma yapıştı "Sen bu işi alışkanlık haline getirdin.Herzaman olmaz"dedim ve geri çekildim gülerek.

Gözlerim bir anda bize bakan Yeji hocaya döndü.Sadece sakin kal Minho,KENDİNE GEL.Bir anda arkamdan bir ses geldi

"Dc oynuyorduk hocam sadece bir görev"demişti Hyunjin.

Yeji hoca "Nasil aw evliler bunlar bildigin"dedi ve güldü.

Bu hocaya bayılıyorum.

"Ne saçmaliyorsunuz sadece arkadaşlar"dedi Hyunjin.

Bizi kıskanıyordu ona ters bir bakış attım.Aslında Yeji hocaya söyleyebilirdim çünkü kendisi Ryujin hoca ile sevgili yani bizi anlardı.

Jisung "Yoo,sadece arkadaş değil biz çıkıyoruz Hyunjin,uyan."dedi.

Yeji hoca sadece gülerek bana el salladı ve gitti.

Hyunjin'e "Yeter amk cocugu sal bizi"dedim.

Tam o anda yanına Jeongin denen kişi geldi ve "Sevgilim gelsene hadi!"dedi.

Hyunjin onun dudağından öptü ve tam o anda elindeki brownie kabıyla Hyunjini arıyan Felix geldi.Acı olan onun gelmesi değil onları görmesiydi.Onlar gitti ve Felixi elindeki brownie kutusu onun göz yaşlarıyla yere düştü.Hyunjin tam bir şerefsiz tam bir aptal tam bir oro- Hayır onun yüzünden annesini suçlayamam.

Felixin yanına gittim ve bana "O-o ağlıyordu.Jisung diye s-söyleniyordu.Onun başkasını sevdiğini bilsem bile onun ağlamasına dayanamayıp ona yaptığım brownieleri getirmiştim.Ah tam bir aptalın tekiyim."dedi ve gitti..

Just Friends? /MİNSUNG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin