MİNHO
Hyunjin yarım saat sonra sınıfa geldi."Ben Jisung'un Yanına gidicem"dedim.
Benim kolumdan tuttu ve ona baktım.
"Cezalılar sanırsam.Gitme Okulun ilk gününde biraz yalnız kalsın hem arkadaşlarıyla."dedi.
Onu anlamıyorum.Cidden değişik bir kişiliği var son haftalarda.
"İyi okul çıkışı zaten görücem dimi"dedim ve hafif gülümsedim.
Hyunjinde bana gülümsedi.Derslere girdik Tenefüslerde Hyunjin ve Chan ile takıldık.Okul çıkışında telefonumu açtım ve Jisung'dan gelen mesajı gördüm.Olduğum yerde kaldım.Hyunjin bir adım daha atıp durdu ve bana baktı.
"Noldu"dedi.
Hyunjin'e bakıp Jisung'un gönderdiği mesajı ona gösterdim.
"Bu bir ayrılık mesajı mı Hyunjin"dedim.
Oda mesajı okuduktan sonra bana baktı.
"Sanırsam öyle,ama bozma kendini.Kahve içmeye gidelim sana güzel planlarım var"dedi.
Kafamı olumlu şekilde salladım.Gerçekten fazla üzülmüştüm.Bir anda nolduda bende ayrıldı amacı neydi ona ne yapmıştım.Beni her yerden engellemişti.Sanırım sadece onun oyun oynaması için kullanılan oyuncaklarımdan biriydim.
Hyunjin ile çıkışta bir kafeye gittik.Siparişleri verip masaya oturduk.
"Sana planımı anlatıyım.Şimdi anladığıma göre sen Jisung'un sana geri dönmesini istiyorsun değil mi?"dedi.
Kafamı olumlu şekilde salladım.
"O halde seni kıskanması gerek.Seninle sevgili rolü yapıp sosyal medyaya fotoğraflar gönderirsek seni kıskanıp sana geri gelebilir.Fakat bu sevgili rolünü her yerde sürdürmeliyiz.Jisung her yerden çıkabilir."dedi ve gülümsedi.
"Yinede sen bilirsin Minho."
Ona bakıp biraz düşündüm.
"Sence geri gelir mi böyle yaparsam"dedim.
"Yani elbette gelir seni başkalarıyla görmeye dayanamaz bence"dedi.
"Öyleyse yapalım şu işi"dedim.
HYUNJİN
Gülümsedim ve Telefonumu çıkardım."Fotoğraf?"dedim.
Kafasını onaylayıcıya şekilde salladı.Kamerayı açıp fotoğraf çektim.Fotoğrafı ona gösterdim.
"Güzel çıkmışız"dedi ve gülümsedi.
Ona karşılık verdim ve fotoğrafı sosyal medya hesaplarımda paylaştım.
Hyunjin._.Hyung
Hyunjin._.Hyung:I'm so in love with you baby.
12.3k beğeni 31.6k yorum
—————————————————————
Seo.Changbin: Siz ikiniz..?
👇
Felix_Yongbok:Karışma başkalarının işine hayatım!
👇
Seo.Changbin:Hayatım mı Kapıyı aç aşkım!😘
👇
Felix_Yongbok:Kapıda mısın?Aşkım mı?Açıyorum😉😉😉.Bang.Chriss:Ne ara daha demin beraberdik
Hyunhogercek:Biliyordum aşıksınız birbirinizeLee.Minho:Mee too baby.
—————————————————————
Bir kaç saat kafede takıldık.Minho role kendini çok kaptırdı.Belkide oda benim gibi rolden saymıyordur.Ben onunla gerçek çiftler gibi takılıyordum.
Evde onunla aynı yatakta yatmayı bile ikna edebilirdim.Evet bunu istiyordum yatakta 2 bedenin olmasını.Bu sefer o sarhoş değilken kendi isteği ile benimle yatarken görmek istiyorum onu yatakta.
Kafeden kalktık ve yarım saat içinde Eve geldik.Jisung evde yoktu.Benim Minho ile takıldığım zaman arasında toparlanıp evden gitmiş olmalı.Minhoya
"Jisung'da hala anahtar var mı?"dedim.
"Sanırsam var."dedi
"Çok karmaşık olucak ya her şey."
"Noldu?"
"Jisung bi anda eve gelirse ve bizim ayrı ayrı yattığımızı görürse tüm plan yok olur."
"Nasıl yani.Bana beraber yatmamız gerektiğini mi söylüyorsun."
"Sanırım öyle.Ama istersen ayrı ayrı yatarız.Pek inandırıcı olmasada."
Onun cevabından çok emindim çünkü Jisungu fazlasıyla istiyor.Bende onu istiyorum.Onu gerçekten istiyorum.Onun dudaklarının,onun vücudunun sadece benim olmasını istiyorum.Kısaca benim erkeğim olmasını istiyorum.
Minho Kafasını olumlu şekilde salladı.
"Sevgililer beraber yarar değil mi"dedi ve güldü.
Kabul edeceğini biliyordum.Fakat bu kadar istekle kabul edeceğini düşünmüyordum.Oda beni mi istiyor.Bana sahip olmak istiyor mu.Oda sadece benim gibi beni mi istiyor..