MİNHO
Evet yine sıkıcı bir okul dönemine başladık.En azından Hyunjin ile aram düzlemişti Jisung'u ondan korumak zorunda kalmıyordum.Eskisi gibiydik işte arkadaş ortamı.Okulun ilk günü Jisung sabah erken kalkıp kahvaltı hazırlamıştı.Ben hala uyuyordum.Benim yanıma geldi ve yatağa çıktı.Yatakta biraz zıpladı ve daha sonra yatakta oturup bana doğru eğildi.
"Heeey ölü müsün uyansana artııık"dedi ve güldü.
Ben tek gözümü uykulu bir şekilde açtım ve güldüm.
"Uyanmak için bir şeye ihtiyacım var"dedim.
Beni hemen anladı ve dudağıma eğilip sağlam bir öpücük kondurdu.
"Bir daha lütfen?"dedim ve güldüm.
Bana baktı ve "Onun için kahvaltı yapman lazım kalk artık"dedi.
Gülüp yataktan kalktım ve tuvalete gidip yüzümü yıkadım.Jisung sofrada beni bekliyordu.Gidip masaya oturdum ve yemeğe başladım.Jisung bugün çok neşeliydi.
"Çok neşelisiniz efendim,Piyango falan mı çıktı."dedim ve güldüm.
Bana
"Piyango kazansam bu kadar mutlu olmazdım emin olun.Okulun ilk günü diye böyleyim yeni dönem ve senin okulunda olduğum içinde böyleyim aslında.Yine beraber bir okul dönemi geçireceğiz"dedi ve güldü.Sanki ilk okula başlayan bir çocuk gibiydi gülümsedim.
"Senin için yeni ve mutlu bir dönem benim için değil ama aynı okuldayız diye mutluyum" dedim.
Güldü ve Yarım saat için kahvaltı yapıp hazırlandık.Okula gittik.Okulun girişinde Hyunjini gördüm.
"Yeni mi geldin sınıfa beraber gidelim mi?"dedim.
Jisung Hyunjin'e gülümseyip
"Naber"dedi.
Hyunjin bana baktı ve sıcak ve samimi bir şekilde gülümsedi.
"Hayı-Eeee evet"dedi ve elini alnına vurdu.
"Ash çok aptalım.Hayır yeni gelmedim aslında sınıfa gitmek için seni bekliyordum."dedi.
Vücudunu Jisunga çevirdi fakat hala bana bakıyordu.
"İyiyim Jisung,Sen"dedi.
O gittikçe garipleşiyordu.
Jisung "Bende iyiyim.Ben sınıfa gideyim sizde beraber gidersiniz"dedi.
Jisung'a dönüdüm ve
"Seni sınıfa bırakayım mı"dedim.
"Hayır zaten hemen girişte önemli değil kendim giderim"dedi ve el sallayıp gitti.
Hyunjin'e döndüm.Hyunjin bana
"Biraz çardaklarda takılalım mı hem kurabiye yaptım yeriz.Kahvaltı yapmak için seni bekledim umarım açsındır"dedi ve güldü.
Bende güldüm "Tokum ama sana eşlik ederim"dedim.
Gülümsedi ve beraber çardaklara gittik.Hyunjin çantasından bir kabın içindeki kurabiyeleri çıkardı ve bana uzattı.Elindeki kurabiyeyi alıp yedim.Gerçekten baya lezzetliydi.
"Gerçekten efsane olmuş Hyunjin içinde ne var bunu bu kadar güzel yapacak"dedim.
Hyunjin bana baktı ve
"Aşk ve sevgi var Minho"dedi.
Onun suratına baktım ve güldüm.
"Birine aşık olmuşsun kesin ona bu kurabiyeleri vereceksin ama bana sorarsan efsane olmuş ben olsam çıkma teklifini kabul ederdim fakat hayatımda zaten bir bebek var"dedim ve güldüm.