Tabiki fotoğraf çekinmeleri normaldi.Fakat Hyunjin,Jisung'dan hoşlanıyordu ve bu benim için normal değildi.
Evet onlar şuan arkadaşlar fakat Jisung'la çıkıyorum ve onu kıskanmam gayet normaldi.
Yorumaları açıp yorumları okudum ve yorumlarda 'Jgn.off' adlı bir hesap "Çok yakışıyorsunuz,çıkıyor musunuz?" Diye bir yorum atmıştı ve bu zoruma gitmişti.
Tabiki böyle bir konu için Jisung'dan ayrılmayacaktım fakat gerçekten fazla kıskanmıştım.Yarım saat sonra Jisung kulübeye geri geldi.
"Çok beklettim mi?"dedi.
"Hayır beklemedim"dedim.
"Konu neymiş önemli olan şey neymiş" dedim.
"Bana senin şu katil konusu hakkında yanlışlık olduğunu söyledi.Felix denen kişiyi tanımıyormuş bile.Hyunjin bir arkadaşıyla konuşurken Felixin onları dinlediğini görmüş onun harici onu tanımıyormuş ve ona zorla birşey yaptırtmamış.Biraz karmaşık bir olay işte."dedi.
Biraz garip olabilir ama Hyunjin'e inanmıyordum.Felix çok dürüst bir şekilde herşeyi açıkladı ve Hyunjin'e aşık olduğunu bile bana söylemişti.Bu konuyu Jisundan gizli bir şekilde araştırmak istedim.
"Anladım,bu arada fotoğrafta çok güzel cikmissiniz."dedim ve kendime zorla güldürmeye çalıştım.
Jisung çok akıllı herşeyi anladı.
"Ah çok kıskançsın,Ona biraz ters davrandım ve barıştığımız için fotoğraf çekilmek istedi.Kabul ettim."dedi
O gerçekten masum.
"Hadi seminerde çekilelim ve ig'de paylasalim."dedi.
O gercekten sirin.
"Olurr ozaman sirin birseyler takalim"dedim ve çantamdan biraz aksesuar çıkardım.
O Sincaplı bir taç bende zürafalı bir taç taktım ve kamerayı elime aldım.
"Gülümsee"dedim ve çektim
Bu gerçekten güzel çıkmıştı.
"Çok güzel çıktık Jisung!"dedim.
"Evet,çok güzelsin"dedi.
O cok anlayisli ve ilgi veren biri onu gerçekten seviyorum.
"Hadi ig'de paylasalim"dedi ve ig hesabına attı.
Açıklamaya 'Bu adam beni deli ediyor!'yazdı.
Beraber 1-1.30 saat konuştuk.Ve daha sonra 1,2 saat sonra telefona bildirimler geldi.Gönderdiği fotoya yorumlar,beğeniler gelmişti.Yorumları beraber okuduk.
YORUMLAR
hyunjin._.Hyung:Cok şirinsiniz,Jisung:DJgn.off:Hyunjin ile daha çok uyuşuyorsun Jisung aptallık yapma!
Choi.Ji-su_off:Hey siz ikiniz gerçekten yakışıyorsunuz!
Bang.Chriss:Hey siz ikiniz..Gerçekten mi?Cok sevindim fakat minho bize önceden haber vermeliydi!
Seungpupmin:Ah biri kuzenim biri arkadasım.İNANILMAZ SEVİNDİM KARDESLERİM
Jeong.yeon_twc.off:Hey bu ikili efsane görünüyor!
—————————————————————Yorumların bazıları olumlu bazıları ise saçma ve olumsuzdu.Sevgilisi olan birine neden başka birini ayarlamak isteri ki bir insan?!
"Ah bazı insanlar bencil.Minho gibi birini kazanmışken neden Hyunjin'i seçeyim.Minho apayrı."dedi ve gülümsedi.
"Seni seviyorum Jisung"dedim oda bana bakarak "Bende Minho"dedi.
O gercekten Cilgin.
HYUNJİN
Jisung'un Minho ile olmasına dayanamıyorum.Güzel planlarım var fakat işe yarar mı bilmiyorum düşüncelerine dalarken cep telefonum çaldı.Jeongin beni arıyordu.Asıl planım Jeongin ile ilgiliydi."Alo,Hyunjin.Jisung'un birkaç fotoğrafını buldum ve Onun sesine baya benzeyen bir ses efekti buldum.Bu sesle ve bu fotoğraflarla Minho'yu kolayca kandırabilirsin."dedi.
Bu haber güzeldi.Ancak Minho o kadar aptal değildi.
Jeongin evime geldi ve
"Kamerayı aç ve birkaç fotoğraf çek"dedi.
Birkaç fotoğraf çektim
"Bu fotoğrafa güzel shoplar yapabilirim.Ben biraz shop yapacağım sen birşeylerle uğraş"dedi.
O gerçekten iyi shop yapabiliyor ondan dolayı kafamla onayladım ve oturarak
onu bekledim.Shopu yapıp bana gösterdi(Shop yapma yeteceğim yok idare edin lütfen)
"Bunu minhoyu kandırmak icin kullanabilirsin"dedi.
Haklıydı Minho zeki biri.Ancak bunun shop olduğunu dusunmezdi,aklindan gecirmezdi bile.
"Tamam bana gonder su fotografi işi bitirelim"dedim.
"Tamam"dedi ve fotoğrafı bana gönderdi.
Fotoğrafı Jisung haric herkese paylaştım.Altına da:Sapsik sey yazip gulucuk koydum.Minho buna hemen kanardı.İnanıyordum bu sefer istedigimi alacaktim..