Jisung ile ilk buluşmamızdı.Cok stresliydi.Biz çıkıyoruz demesi bile benim için komik ve şaka gibiydi.
Jisung "Uhm,bu biraz stresli sanırsam nasılsın?"dedi.
Cevap veremeyecek kadar heyecanlıydım.
"Evet sanırsam öyle,iyiyim sen?"dedim.
"İyiyim hadi birşeyler içmeye gidelim"dedi.
"Olur"dedim.
Bi kafeye gittik sirin bir yerdi.Oturduk ve içecek birseyler siparis ettik.Garson icecekleri getirdi ve icecekleri içtik.İçeceği içtikten sonra fark ettim içeceğimin yanında bir kağıt parçası olduğunu.Kağıdın içinde bir şey yazıyordu.Jisung yanındaydı ve ondan dolayı tam okumadan geçtim.Bir süre sonra telefonuma bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi.Telefonu aldım ve mesajı açtım.
"Kafede personel kapısının orda seni bekliyorum acil gel bana kim olduğumu sorma ve gizlice gel bekliyorum!"yazmisti.
Açıkçası şaşırmıştım çünkü bilinmeyen biri benim numaramı ve nerede olduğumu biliyordu.Şaşırmam normaldi.
"Lavaboya gideceğim beni bekler misin?"dedim Jisung'a.
"Bekliyorum ben seni.Sen git"dedi.
Personel kapısının oraya doğru yürüdüm.Kapıyı açıp içeri girdiğimde
"Kimse yok mu?"diye kısık sesle bağırdım.
Bir tane adam ağzımı kapatıp beni daha farklı biryere götürdü.
"Erkek arkadasina soyle seni beklemesin"dedi sesi kalın ve hosdu.
"Konu ne sen kimsin ve beni niye buraya getirdin?"dedim.
"Merak etme herşeyi öğreneceksin sadece Erkek arkadasına yaz"dedi.
"Tamam ama herseyi acikla"dedim ve Jisung'a yazdim.
Telefonumu elimden aldı ve masaya koydu.Bana birşey yapmayacağı belliydi fakat konu neydi merak etmiştim.
"Konuyu merak ediyor olmalısın.Konu senin erkek arkadaşın."dedi.
Konunun Jisung'la ne alakası vardı diye dusundum.
"Jisung evet çekici biri fakat içini de öyle mi düşünüyorsun?"dedi.
Merak etmistim ona devam et anlamlı bir bakis attim.
"Gel seni evime davet ediyorum orda daha rahat konusuruz"dedi ve evine gittik.
"Devam et konusmaya"dedim.
"Peki öyleyse gel otur.Numaranı nerden biliyorum veya senin orda olduğunu nasıl bildigimi dusunmussundur illaki.Sana takıntılı falan değilim hatta seni tanımıyorum bile bunu sadece bir arkadaşım için yapıyorum."dedi.
"Arkadaşın kim?"dedim.
"Hyunjin.Biliyosun Hyunjin Jisung'a asik ve konu bu değil ama Hyunjin seni düşündüğü için bu konuyu sana söylememi istedi" dedi.
"KONU NE"diyerek bağırdım.
"Sakin ol anlatcam"dedi."Jisung aslinda bir katil."dedi.
Tabiki inanmadım "Sana inancağımı sanmıyorsun herhalde"dedim.
"Kanıtlarım var"dedi gercekten sok oldum.
"Göster?"dedim ve Bilinmeyen kişi içeri gidip bir gazete getirdi.
"Al bak"dedi.
Gazete de Jisung'la alakalı birşey yazmıyordu.Han diye bir katil vardı eski bir katil onu herkes tanıyordu.
"Han?O pis Han'ın Jisung'la ne alakası var?"dedim.
"Hah,çok safsın.Jisung,Han'ın gerçek adı.Han sadece takma olan bir ad ve insanlar ona Jisung dememek için Han ismini kullanıyorlardı.Bilmiyor muydun?Bu fazlasıyla ezikçe."dedi.
Bunu gerçekten ilk defa duyuyordum ve inansam mı bilemiyordum.
"Hyunjin bunu yeni öğrendi ve senin iyiliğin için benim sana bunu söylememi söyledi.Han'dan ayrılmazsan bir katilin sevgilisi olacağını biliyor musun?"dedi.
"Sana inanmak istemiyorum Hyunjin neden kendi bana söylemedi neden sana söyletti?Jisung'dan ayrılmam için mi bu plan?"dedim.
"Senin kafan iyi mi?Sana bir katil sevgilisi olduğunu söylüyorum sırf Hyunjin ve senin iyiliğin için fakat sen O katili savunuyorsun.Hyunjin'in bugün işi vardı.Ben Felix onun arkadaşıyım."dedi.
"Hangi arkadaşı?"dedim.
"Hmm sana şöyle tabımlayabilirim kendimi Hyunjin Jisung'u ilk gördüğünde telefona bakıp gülümserken konuştuğu arkadaşı bendim.Ve konuştuğumuz konu neydi biliyor musun?Bana o gün Jisung'un ne kadar yakışıklı olduğundan bahsetti."dedi.
Acı çekiyor gibiydi ve sinirliydi.
"Sen iyi misin.Sinirli gibi görünüyorsun bana olanları anlat dinlerim."dedim.
Kendi dertlerimi başkasına dinletemiyorken hiç tanımadığım birinin dertlerini dinliyordum.Aptalca.
"Sana bunu söylemelimiyim bilmiyorum fakat biz Hyunjin'le liseden beri arkadaşız.Hyunjin'e Lisenin son yılları tutuldum.Hoşlandığın birinin sana başka birini anlatması zoruna gitmezmiydi,Minho?"dedi.
Haklıydı.Aslında Hyunjin olsa bunu hemen anlamıştı ya da sadece işine gelen olayları anlıyordu.Felix çok sakin birine benziyordu Ve sanırsam Han ile ilgili söyledikleride doğruydu.
"Evet senin yerinde olsam bende sinirlenirdim.Doğruları mı söylüyorsun?"dedim.
"Sence?"
Telefonumu elime alıp Jisung'a mesaj yazmaya çalışırken elim diğer elimi çekiyordu.Ona gerçekten aşıktım fakat insanlar onu gerçek bir katil olarak tanıyordu.
"Selam,Jisung.Bu çok ani bir karar fakat çok düşündüm ve sanırsam eminim.Ben ilişkimize ara vermek istiyorum.Bazı ufak seyler öğrendim ve sanırsam bunlar iliskimiz olumsuz etkileyen seyler.Cok özür dilerim."yazdım.
İçim gidiyordu gerçekten istemsizce fakat haklıydım.Eğer söylediğinde şey doğruysa çok haklıydım.
"Umarım iyi ilişkilerle bulursun bundan sonra"dedi.
Bir süre Hyunjin ve Felix hakkında konuştuk ve daha sonra eve gittim.
Yatakta Jisung'u düşünüyordum..Tam uykuya dalıcakken camdan bir ses geldi.Cama doğru gittim ve kapımın önünde Jisung'u beni beklerken gördüm..