15 Bölüm

34 4 3
                                    

Minho
Jisungun arkasından koştum ama onu bulamadım.Kızın yanına koştum ve kızın kolundan tutup kızın saçına yapıştım.Kısaca kızın saçını yolmaya başladım.oda benim saçımı çekmeye başladı.Baya böyle devam ettik.Bir süre sonra biri koşarak yanımıza geldi.Gelen kişi Jisung'du.Gidip ona sarıldım ve oda bana karşılık vermişti ne yani bana kızmamış mıydı?

Tam o sırada kız bana vuracaktı fakat ben ordan çekilip Jisunga sarıldığım için kız yere düştü.Evet yere düştü ve okul müdürü oraya geldi.Kız bağırarak

"OKULDAKİ BİR GAY BANA VURDU"dedi.

Müdür sadece bana baktı.Müdür beni odasına çağırdı.Kıza sessiz bir şekilde

"o o*o*pu"dedim.

Müdürün odasına gittim.Müdür bana "Gay misin?"dedi.

Göz devirerek

"Evet"dedim.

Müdür gülerek

"Onları takma ve sana ceza vermeyeceğim.Nasıl olsa Gay gayin halini anlar"(ANİRDİM)dedi.

Müdür Bay Taehyung'u Normalde kimse sevmez ve kimse onun gay olduğunu dusunmezdi.Bay Taehyunga

"Nasıl yani siz.."dedim.

Müdür bana evet şeklinde kafasını salladı.

"Ben fizik hocası Bay Jungkook ile çıkıyorum."dedi.

Çok şaşırmadım Jungkook Hoca için Zaten belliydi tüm öğrencilerine yavşıyordu.Özellikle en Gözde öğrencisi Jimin'le sanki ask yasiyordu.

Bana "Sen?"dedi.

"Ben,Evet ben Jisungla çıkıyorum."dedim.

Çok uzatmadı ve odadan çıkmamı söyledi.Odadan çıkıp sınıfa doğru giderken kolidorda herkes Jisung hakkında konuşuyordu.Evet Jisungun GAY olması hakkında konuşuyorlardı.Bir anda bu konu nerden çıktı hiç anlamamıştım.Kolidordaki gülen kızlardan telefonu alıp videoya baktım.Videoda Jisung o kızla kavga ediyordu.Beni öpen kızla.

Videoda jisung kıza tokat atmıştı ve ona "Benim erkeğimi asla alamazsın adı üstünde benim erkeğim"dedi ve ordan ayrılırken kızın hayranları olan bazı enayi erkeklerin kızın ağladığına inanıp Jisunga bulaşmışlardı.

Jisung tek başınaydı fakat daha sonra İHTİYAR ARKADASIM CHAN ona yardıma gelmişti.İşte kesin benim için yaptı bunu.Jisungun benim manit olduğun biliyor nasıl olsa.Chanın Yanına gittim ve ona teşekkür ettim.

Evet böyle bir mallık yaptım.Mallık yaptım çünkü onun Jisung olduğunu düşünmemiş bile mal ihtiyar adam.Jisungun yanına gittim ve ona söz hakkı vermeden sadece dudağına yapıştım.Oda sadece yanağıma vurdu.Hyunjin kahkaha atarak yanımıza geldi ve Jisungun yanağına makas yaptı.

SEREFSİZ OĞLU MAL ÇOCUK.
E TABİ ORDA DURMADIM GİDİP ONA VURDUM.ODA BANA VURDU DAHA SONRA İŞTE KAVGA BOYLE DEVAM ETTİ.Kavganın sonlarına doğru Jeongin geldi.Hiç sevemedim şu çocuğu akılsız bişey kim sever ki böyle birini.

Jeongin "HEY HYUNJİN BİRDAHAKİ KAVGA ETMEYECEĞİM DEMİŞTİN!"dedi.Nasılda korurmuş sevgilisini

Hyunjin "Bana saldırdı köpek"dedi.

Jisung ona "KÖPEĞİN KİM OLDUĞU BELLİ BANA İZİNSİZ DOKUNUYORSUN NASIL APTALSIN SEN BE"dedi.Kimin sevgilisi işte😏

Jeongin sadece Hyunjinin elinden tutup gitti.

Onlar gittikten sonra Jisung bana "YETER ARTIK KAVGA ETME MÜDÜRÜN ODASINA KAÇ DEFA GİTTİN BİLİYORSUN DEĞİL Mİ!"dedi.

"SEVGİLİNE BİR DÜŞMANININ DOKUNMASI HOŞUNA GİDER MİYDİ?ANLASANA KISKANIYORUM SENİ HYUNJİNDE DEDİ YA HANİ KÖPEK DİYE KÖPRK GİBİ KISKANIYORUM SENİ"dedim.

"BENDE KISKANIYORUM SENİ.SENİ BİR KIZ ÖPTÜ VE O KIZA VURMADIM BİR DEFA BİLE.KAVGA ETMENE GEREK YOK ARTIK"dedi.

"Seni seviyorum benim ilişkim böyle Jisung"dedim ve ellerimi yanaklarına götürdüm.

"İzin ver lütfen"dedim ve onu öptüm.
Bana karşılık verdi bu demek oluyorki biz barıştık.Dudağından ayrıldığımda gözünden yaş akıyordu.

"Hey ne oldu?"dedim.

"Seni sevdiğim için kavga etmeni istemiyorum.Birgün okuldan atılırsan seni hiç göremeyeceğim ve bu beni huzursuz yapıcak.Seninle aynı okulda olmak için ne kadar çalıştım biliyor musun?İlk yılımda sensiz kalmak istemiyorum"dedi.

Gözündeki yaşları sildim ve ona "Sadece mutlu ol.Bu okuldan asla atılmayacağım bunu sana göstereceğim"dedim.

Sonra gülerek bana sarıldı ve bana
"Seni seviyorum bebeğim"dedi.

Ona karsılık verdim ve sınıfa gittik.Sınıftaki Leia diye bir kız Jisunga dönerek

"Naber Jisung?
Biliyor musun yan sınıftaki Sana diye bir kız sana aşıkmış.Bir şans ver istersen.A pardon sen gaydin değil mi.Yazık kıza"dedi ve güldü.

Ona "Evet gay.Ve yazık falanda değil.Nasıl olsa onun bir sevgilisi var"dedim ve Jisung'un dudağına yapıştım.

Evet bunu okulun iftira sayfalarında görünmek için yaptım.Çünkü Jisung,Sana denen kızı üzmek istemez.Yani ben olsam üzülürdüm ve oda beni üzmek istemezdi.O kızın Jisungun ağzından değilde İftira sayfalarından öğrenmesini istedim.Jisung dudağımdan ayrılıp bana kaş göz hareketleri yaptı.

Ben ise sadece Leia denen orospuya "Evet gördün bende gayim"dedim.

Kız bana "Ne,sen..Sende mi gaydin.SENİN BÜYÜK HAYRANIN VE AŞIĞINDIM NASIL OLUR BU.ASLA SENİNLE ÇIKAMAYACAK MIYIM?"dedi.

"Evet çıkamazsın"dedim.

Jisung kıza doğru bir adım attı ve kıza tokat attı.İŞTE BE BENİM ERKEĞİM.Ama müdürün yanına gidebilirdi.ALLAHTAN GİTMEDİ ADAMİM.

"Kes artik sesini homofobik orospu"dedi Jisung Leia'ya.

Jisungun Yanına gidip onun elinden tuttum ve onu bahçeye çıkarttım.

Hyunjin
Olan herşeyi duydum.Evet duydum ve sadece sinirlendim.Ben onu haketmek için herşeyimi verirken o sadece onu öperek kazanıyor.

Evet bende böyle kazanacağım.Planım şu Jisungun yanına gidip onu öpücem ve Jeongin bizim fotoğrafımızı çekip Okulun itiraf sayfasına paylaşçak ve fotoğrafın altında 'JİSUNG HYUNJİNİ ÖPTÜ' yazıcak.

E Minho bunu görünce çılgınlara dönecek ve olan şey olcak işte.Ayrılcaklar.






BOK AYRILIRLAR HYUNJİN DİKKAT ET BİR YERİN PATLAMASIN

Just Friends? /MİNSUNG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin