Aż nagle...
Zza małego sklepiku wyszła dziewczyna. Piękna dziewczyna. Miała czarne długie włosy, brązowe oczy i była o głowę niższa od Kamila. Wyglądała na 18 lat. Miała na sobie czarny obcisły top, czarną rozpięta bluzę na suwak i szerokie dżinsy bez dziur. Całość dopełniła pierścionkami, a na nogach miała biało-czarne Jordany.
D - o cześć. Eee, to jest Natalia, moja młodsza siostra.
N - cześć, ejejej tylko o 2 miesiące.
HahaMyśli Kamila:
O jebana. Ona jest piękna. Wiem że już to mówiłem o Gabrysi, ale... Sam nie wiem co powiedzieć. Jej figura jest idealna, a twarz jeszcze piękniejsza. Moje postanowienie się spełniło, znaleźć ładna dziewczynę i zakochać się w niej z odwzajemnieniem, a z Gabrysia dać sobie spokój. Wkońcu, ona jest odemnie młodsza o 3 lata i nawet jak chciałbym się z nią ruchać to mógł bym któregoś dnia otworzyć drzwi za którymi stałby prokurator. Natalia jest młodsza o rok, a do tego piękna. Gabrysia też jest równie piękna i nigdy nie zapomnę momentu, kiedy ją zobaczyłem po raz pierwszy albo gdy ją złapałem jak miała upaść i patrzyliśmy sobie w oczy nie zwracając na nic uwagi. Ale jednak tu chodzi o wiek. Nie chcę mieć później problemów przez nielegalną miłość. Dobra, uśmiechnij się lekko i się przywitaj patrząc jej się w oczy ale nie za długo.K - cześć, Kamil.
N - hejka, Natalka. Ładne imię.
K - dzięki ty też masz bardzo ładne.
N - haha, dziękuję ☺️.
S - ekhem (kaszlnięcie), siems, ja Sandra jestem, a to moja przyjaciółka Gabrysia.
G - hejka.
N - no cześć, miło mi was poznać.
Myśli Gabrysi:
Dlaczego... Dlaczego ja zawsze musze mieć pecha w miłości. Przecież złapaliśmy dobry kontakt z Kamilem, co może być nie tak? No właśnie, wiek... Te pieprzone lata. Przecież widzę jak się na siebie patrzą. Mają ten sam wzrok gdy ja pierwszy raz zobaczyłam Kamila. Chce się zajebać...Myśli Sandry:
Japierdole. Pierdolona dziwko odpierdol się od mojego brata. Idź się ruchać z innymi patusami, a jego zostaw dla niej. Suko nie widzisz, że ona jest w nim zakochana?Myśli Natalii:
Muszę przyznać, że jest przystojny. Ma ładne oczy i budowę ciała, jestem ciekawa jak wygląda bez niczego. Może zaproponuje wypad na plażę? Wtedy zobaczy i moje zalety. Ta Sandra widać jest bardzo zazdrosna ale to jego siostra przecież, więc o co jej chodzi. A Gabrysia? Widzę jak na niego patrzy ale to tylko zwykła małolata, która nie zna życia. Ona mi nawet do pięt nie sięga. Ja się zajmę Kamilem, na swój sposób.
CZYTASZ
Miłość Bez Przeszkód
RomantizmSiems, to jest opowieść o dziewczynie hot-15 (mojej psiapsi stara kocham cie) i o chłopaku hot-19 (brat naszej znaj) którzy się w sobie zakochali i bla bla bla... żyli długo i szczęśliwie (nie no XD aż taka zła niebęde). No więc... A zresztą co ja...