O noapte fierbinte

285 21 1
                                    

Ne distram, la masa noastră erau multe sticle cu alcool. Se auzea muzica mea preferată, decid să mă duc pe ringul de dans. Multe fete au venit să danseze cu mine, dar îmi aruncam uneori privirea să văd ce face Jungkook, la fel și el, se uita la mine. În timp ce dansam, el nu își ia ochii de pe mine.

Deci să mă întors, mă așez lângă J-Hope. Când mă uit mai bine, lipseau două persoane de la masa noastră.

T: Unde sunt Min și Jimin?
Nam: Au spus că au uitat ceva în mașină.

Pov:
Min se urcă pe bancheta din spate Jimin se așează lângă el. Mașina avea geamuri fumuri așa că nu se vedea absolut deloc ce se întâmpla în mașină. Min începe să îl sărute pe gât pe Jimin iar acesta își bagă mâna în părul lui. Îl trage pe Jimin să fie deasupra lui. Îl strânge de fund și continuă să îl sărute pe gât în timp ce Jimin începe să geme de plăcere. Min urcă în sus și îl sărută. Sărutul devine din ce în ce mai intens și mai pasional.

Îl mușcă de buză, parcă era un dans al limbilor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îl mușcă de buză, parcă era un dans al limbilor. Min îi dă bluza lui Jimin jos, coboară cu sărutul in jos până ajunge la sfârcuri, îl mușcă ușor iar Jimin începe să geme mai tare.

Min: Sper că nu ești beat. Nu vreau să regreți ceea ce facem
Jm: Nu sunt beat și nu o să regret.
Min: Îți dai seama ce o să facem.
Jm: Da.

Încep să se sărute din nou. Jimin îl dezbracă pe Min, iar el îl desface la pantaloni. Se uită unu la altu și Jimin dă afirmativ din cap ca să continue. Min îl penetrează ușor făcându-l să urle de durere, iar la scurt timp de plăcere. Jimin începe să se miște mai repede în sus și în jos. Min îl strânge tare de fund iar Jimin îl zgârie pe spate în timp ce îi face semne pe gât. Geamurile au aburit și se vede cum Jimin pune mâna pe geam alunecând ușor în jos.

Nam: Jungkook las-o mai ușor cu băutura.
Jk: Stai liniștit, nu mă îmbăt eu așa repede.
T: Eu zic să îl asculți pe Namjoon.

Îi văd pe Min și Jimin cum vin la masa noastră. Min se așează lângă Jin, iar Jimin lângă Min doar că foarte greu, nu putea să stea bine pe canapea. Mă uit ciudat la el și îmi face semn că nu este nimic. Ce naiba se întâmplă cu el, pare destul de epuizat la fel și Min, parcă nu mai au energie.

Jin: Cam lungă căutarea asta.
Min: A, era întuneric și nu prea puteam să căutăm bine.
Nam: Măcar ați găsit ce căutați?

Jimin se uită la Min și zâmbește.

Jm: Da, am găsit.

Era aproape dimineață, trebuia să mergem acasă, dar ce să vezi, Jungkook era praf și normal că eu trebuia să îl car.

Ajungem acasă, îl iau pe Jungkook în brațe în stil mireasă și trebuia să îl duc în cameră. Acum, urcă scările cu el. Băiatul ăsta de ce nu ascultă. După această incercare grea îl pun pe pat, e așa drăguț. Îi dau parul la o parte și îi pup pe frunte. Mă uit la el, știu că e greșit ceea ce fac. Mă apropii pe el, îl sărut și îl mușc ușor de buza de jos. El îmi răspunde și mă sărută.

Rămân puțin surprins dar nu mă opresc, îl sărut și mai pasional, pun mâna pe soldul lui și urc ușor până la gât

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Rămân puțin surprins dar nu mă opresc, îl sărut și mai pasional, pun mâna pe soldul lui și urc ușor până la gât. Vroiam mai mult. Îl sărut și mai sălbatic și apăsat pe urmă cobor la gâtul lui, el începe să geme, era fierbinte, simțeam căldura lui cu buzele mele.

Jk: Nu!

Mă opresc, eram deasupra lui și îl priveam. A adormit. Mă pun lângă el. Tae, ce dracu faci? Ce se întâmpla dacă nu mă opream? Decid să dorm în celălalt pat. Apare și J-Hope și vede că i-am ocupat patul așa că se așează lângă Jungkook. Gândul meu era la ce s-a întâmplat. Mă urăsc. Cu greu am adormit.

Sentimente ascunse (Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum