Mi-a fost dor de voi

232 14 0
                                    

Ne întoarcem în Coreea. Când o să ajung vreau să mă duc în orașul meu natal, vreau să îmi vizitez părinți. Vreau să vorbesc cu directorul pentru a mă lăsa să mă duc, sper doar să fie de acord. Eu cu Jungkook nu suntem nici certați dar nu suntem nici împăcați. Mă bucur că am putut să mă bucur de ultima zi în Las Vegas alături de el.

Ajungem la casa noastră și fiecare începe să despacheteze. Namjoon primește un apel de la director și ne anunță că mâini trebuie să ne prezentăm pentru o ședință. Asta e bine, pot să îi propun minivacanța mea. De data asta voi sta cu Jimin în cameră, nu știu de ce, el a insistat să stea cu mine. Noi doi am rezolvat problema, am înțeles că a vrut să mă ajute.

După ce am terminat de mâncare decidem să mergem la somn, era destul de târziu. Mă așez pe pat și butonam telefonul.

Jm: Tae.
T: Spune.
Jm: Ce ai de gând să faci? Vei lăsa lucrurile așa?
T: Chiar nu vreau să fiu în această situație. Dacă nu îmi poate accepta sentimentele măcar să rămânem prieteni.
Jm: Nu știu de ce, dar am senzația că și el simte ceva pentru tine.
T: Nu cred, se vede că nu mă vede mai mult decât un frate.
Jm: De unde poți să știi?
T: Știu.
Jm: Bine și cum vei face să fi măcar prieten cu el.
T: Vreau să îi fac ceva special, ceva să mă poată ierta.
Jm: Ai vreo idee?
T: Ceva în minte am așa de început, dar nu știu finalul.
Jm: Atunci te las să te gândești. Noapte bună.
T: Noapte bună, Jimin.

Trebuie să mă gândesc, ceva special, ceva ce i-ar plăcea. O să îmi vină mine în minte ceva.

A doua zi, ne pregătim să mergem la companie. Ajungem acolo și suntem primiți cu un zâmbet foarte mare pe fața directorului.

Director: Dragi mei, luați loc.
Nam: S-a întâmplat ceva, domnule?
J-H: Păreți foarte fericit.
Director: Concertul din Las Vegas a ajut un succes incredibil, băieți ați fost grozavi. Felicitări!
Toți: Mulțumim.
T: Aș dori să vorbesc cu dumneavoastră.
Director: Spune.
T: Păi... dacă nu vă supărați, aș vrea să merg să îmi vizitez părinți, nu i-am mai văzut de mult timp.
Director: Am înțeles, uite cum facem, o să vă las pe voi să vă vizitați părinți, dar cu o condiție.
Nam: Spuneți.
Director: Aveți timp doar 3 zile, aș vrea să vă dau mai mult, dar se apropie concertul de aici și suntem supuși să ținem câteva conferințe.
Jin: Nici o problemă, mulțumim pentru această pauză. Înseamnă enorm pentru noi.
Director: Și ca să vă simțiți ca acasă, nu trebuie să luați cu voi pe nici unu din staff, duceți-vă și petreceți împreună cu familia liniștiți.
Toți: Vă mulțumim enorm de mult. (aceștia se ridică și fac o plecăciune)
Director: Vă rog, nu faceți asta. Ce mai aștepți puteți pleca, să vă distrați.

Ne întoarcem acasă și ne pregătim bagajul pentru mâini. Abea aștept să îmi văd părinți. Mie dor de ei.

Pov:

Jin: Băieți, haideți să mâncați.
Nam: Uuuu, ce ai făcut bun?
Jin: Pentru tine nimic.
Nam: De ce ești rău cu mine?
Jin: Nu sunt rău, doar te tachinam.
Nam: Bine, lasă că vezi tu.

Se duce la el și începe să îl gâdilă, acesta începe să fugă prin bucătărie și Namjoon după el. Îl prinde într-un colț, respirau greu, Namjoon se uita în ochii lui Jin și el la fel. Jin roșește puțin și înghite în sec.

J-H: Hei, ce faceți acolo.
Nam: Nimic, ne jucam doar. (se îndepărtează de Jin și ia câteva farfuri să le pună pe masă.

Ziua cea mare a sosit. Îmi iau la revedere de la prieteni mei și mă îndrept spre casa mea. Drumul a fost destul de lung, am crezut că nu mai ajung. Îmi iau un taxi și îi dau adresa. Ajung în fața casei, îmi este teamă să nu fac vreo prostie. Trag aer în piept și ciocănesc la ușă. Iese mama.

Mama: Doamne, Tae, ce dor mi-a fost de tine.
T: Și mie de voi mama.

T: Și mie de voi mama

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Sentimente ascunse (Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum