Este dimineață, deschid ochii iar privirea îmi este orbită de razele soarelui care îmi încălzeau fața. Mă ridic și îmi amintesc că azi e ziua în care trebuie să plecăm în excursie. Ieri mi-am pregătit bagajul, la fel și restul. Mă duc în bucătărie, eram singurul trează. Îmi dau seama, este abea 7 dimineață, nimeni nu se trezește la ora asta. Îmi pregătesc o cafea și mă duc afară să stau pe bancă. Îmi scot pachetul de țigări și vreau să fumez o țigară. Da! Fumez de la vârsta de 17 ani, iar cu stresul acumulat pe parcursul anilor, stresul privind debutul și hateri m-au făcut să nu renunț la fumat. Aprind țigara și trag din ea cu putere.
Jk: Ce faci aici?
T: Aaa, Jungkook, nu te-am auzit.
Jk: Iar fumezi? Știi că nu îți face bine.
T: Știu, dar...Vine și se așează lângă mine, are și el o cană de cafea în mână. Îl analizam din cap până în picioare, este îmbrăcat într-un tricou și pantaloni de trening, destul de lejer dar prea subțire, prea subțire pentru vremea de afară. Mă ridic și mă duc în living, în timp ce plecam de lângă el , acesta se uita la mine. Iau pătura subțire de pe canapea și mă întorc la el. Mă aplec în fața lui și îl învelesc, el se uită uimit la mine.
T: Ai grijă să nu răcești, de ce ai ieșit așa afară?
Jk: Mulțumesc. (spune rușinat și cu privire în jos)
T: După amiază plec, nu?
Jk: Da.
T: Ești entuziasmat?
Jk: Să știi că da, chiar vroiam să mă distrez cu voi. Mă gândesc cu cine o să stau în cameră.
T: Dar tu cu cine ai vrea să stai?
Jk: Îmi este indiferent, mă înțeleg cu oricine. Dar tu cu cine vrei?Când am auzit acea întrebare nu am mai spus nimic, mă uitam în ochii lui, el mă privea iar eu adoram acea privire. Eu îmi doream să stau cu el în cameră, să dorm cu el, să îl privesc cum doarme. Dar nu vroiam să spun asta, nu vreau să îl fac să se simtă inconfortabil lângă mine.
T: Cred că... cu Jimin.
Jk: Aaa... am înțeles.Liniștea s-a așezat între noi, nici unul nu mai spuneam nimic. La scurt timp îl aud pe Namjoon care ne strigă. Ne ducem înăuntru și mâncarea era făcută. În timp ce mâncăm discutam despre excursie.
Nam: Plecăm la ora 14:00, avionul îl avem la 16:45. Să nu vă uitați pașaportul și biletul de avion.
Jin: Da da, am înțeles, domnul Namjoon.
Nam: Ce amuzant ești de dimineață, domnul Jin.Aceștia încep să zâmbească unul la altul. Ei chiar se înțeleg.
Nam: Vom sta într-o casă de vacanță, ajunși acolo vom decide cine cu cine stă în cameră. Din cauză că sunteți 7 persoane, într-o cameră vor sta 3.
J-h: Oare cu cine voi sta în cameră?
Jm: Ai preferințe?
J-h: Te oferi voluntar?
Jm: Nu știu, lăsăm soarta să decidă.
Min: Mai bine era să doarmă o persoană singură în cameră, m-aș fi oferit voluntar.
Jm: De ce, ție frică că o să dormi cu mine?
Min: Cu tine nu fac figuri.
Nam: Ok ok, asta v-a fi decisă acolo, nu uitați la ora 14 să fiți gata.După mai multe pregătiri ne urcăm în mașină și pornim spre aeroport. Era destul de aglomerat, vedeam multi fani care ne făceau poze la fel și paparazzi. Cu greu am reușit să ne urcăm în avion, e greu să fii idol, dar e și frumos, deoarece reușesc să fac fericiți milioane de fani, reușesc să îi fac să zâmbească. După ce avionul a decolat mi-am deschis telefonul, știrile imediat au început să apară cu noi în aeroport. Uitându-mă mai departe de Instagram văd o poză postată de un fan.
La descriere avea #taekook. Chiar ne stă bine împreună, fac un screenshot pentru a salva poza în telefonul meu. Dau mai departe și mai găsesc o poză cu noi doi.
Știu că aici Jungkook avea o durere de cap și era obosit, așa că umărul meu a devenit sprijinul lui. În acel moment vroiam să îl iau în brațe și să îl duc așa până în avion, dar nu puteam, trebuie să păstrez acea limită între noi și mai ales că internetul ar fi explodat cu știrile despre chestia asta.
Ajungem la casa de vacanță, intrăm cu bagajul înăuntru, este destul de spațioasă, avea un living mare unde reușim să ne distrăm împreună. Când mă duc în spatele casei văd că este o curte destul de mare iar la câțiva km se vedea plaja. Nu erau mulți, 2-3 km până la plajă. Era perfect.
Nam: Bine, deci hai să jucăm un joc pentru a decide camerele.
J-h: De abea aștept.La sfârșitul jocului, Namjoon și Jin stau într-o cameră, Min și Jimin într-o cameră, iar eu, Jungkook și J-Hope suntem într-o cameră. Nu îmi vine să cred, sunt în cameră cu Jungkook. El se uită la mine pe urmă la Jimin, cred că și-a amintit că am spus că vreau să stau cu Jimin în cameră.
Nam: Bun, deci s-a decis, fiecare să își ia bagajul și să se ducă in camere.
Jm: Deci soarta a ales să nu scapi de mine.
Min: Să știi că îmi place soarta asta.
J-h: Vai ce bucurie pe voi.
Jin: Haide, toată lumea să se miște.
Nam: Te grăbești?
Jin: Nu bate apropouri degeaba.Ajungem în cameră, îmi deschide telefonul și mă uit la știri. Jungkook vine lângă mine, ne uităm împreună și simt atingerea lui, atunci inima a început să bată din ce în ce mai tare. Incercam să fiu cât mai calm și începeam să discutăm despre ce era la știri.
Cred că această vacanță o să fie foarte interesantă, dar nu trebuie să îmi fac idei degeaba, Tae rămâi calm.
CITEȘTI
Sentimente ascunse (Finalizat)
RomanceTrupa BTS a avut mult succes în acești ani. Cei 7 membri s-au împrietenit și au devenit frați de nedespărțiți. Unul din membri echipei, Kim Tae-hyung având numele de scena V, se înțelege cel mai bine cu Jeon Jungkook. Cu trecerea anilor, Tae descope...