Trebuie să plecăm. Scena ne așteaptă. Jungkook s-a așezat tot pe scaunul din față și Jin conducea. Nu am putut vorbi cu el, am încercat dar m-a ignorat. Stau și mă gândesc oare așa s-a simțit și el atunci când eu încercam să îl evit.
Ajungem acolo iar fani noștri își fac apariția, trebuie să ne pregătim pentru a intra pe scenă.
Pov:
Jimin îl trage după el pe Min până ajung într-o cameră de schimburi și încuie ușa.
Min: Jimin, ce s-a întâmplat? De ce mai adus aici?
Jm: Cu cine te vei distra azi?
Min: Ce vrei să spui?
Jm: Păi...data trecută te-ai distrat de minune cu Tae, ai uitat de mine.
Min: Și tu te-ai distrat de minune cu Jungkook.
Jm: Haide baby, știi că eu vroiam să ajut.
Min: Atunci și eu am vrut să ajut.
Jm: Pe mine când o să mă ajuți?
Min: Dacă e ajutorul la care mă gândesc atunci e plăcerea mea.Min îl ia pe Jimin în brațe și îl ridică, Jimin își încolăcește picioarele în jurul lui și Min îl așează ușor pe masă. Min îi pune mâna dreaptă pe obrazul lui și îl sărută pe frunte, îl sărută pe vârful nasului și se uită în ochii lui și privirea lui coboară spre buzele lui.
Jimin: Yoongi, eu...
Dar nu apucă să zică ceva că Min îl sărută. După câteva secunde acesta se oprește și se uită la el.
Min: Lasă-mă să mă distrez cu tine la acest concert.
Jm: Sunt de acord.Cei doi încep să se sărute, mâna lui Min coboară și o bagă pe sub haina lui Jimin în timp ce acesta se juca cu mâna în parul lui. Coboară în jos cu sărutul ajungând la gâtul lui Jimin și face un semn nu prea vizibil. Această atmosferă este întreruptă de telefonul lui Min care sună.
Min: Pe bune frate, cine dracu mă sună fix acum?
Își scoate telefonul din buzunar și observă că este sunat de Namjoon.
Nam: Frate, unde ești? Trebuie să intrăm pe scenă.
Min: Bine.
Nam: L-ai văzut pe Jimin? Nu-l găsesc nici pe el.
Min: Este cu mine venim acum.Îi închide apelul și îl ia de mână pe Jimin nu înainte să îl mai sărute încă o dată.
Spectacolul a început. Intrăm pe scenă și toți fani noștri erau atât de fericiți și aveau foarte multă energie. Mă uit la Jungkook, acesta le făcea cu mâna și le zâmbea. Totul este frumos. Prieteni mei se distrau exact cum o făceau înainte. Fără certuri, fără supărări, doar noi și army. În timp ce cântam îi observ pe Min și Jimin că se distrează împreună, chiar le stă bine.
CITEȘTI
Sentimente ascunse (Finalizat)
RomanceTrupa BTS a avut mult succes în acești ani. Cei 7 membri s-au împrietenit și au devenit frați de nedespărțiți. Unul din membri echipei, Kim Tae-hyung având numele de scena V, se înțelege cel mai bine cu Jeon Jungkook. Cu trecerea anilor, Tae descope...