Ajungem acasă. Ne așezăm toți în living pentru a discuta, se pare că avem multe secrete. Namjoon fiind liderul nostru începe el conversația.
Nam: Știu că uni din voi sunteți surprinși și uni supărați, dar cel mai bine ar fi să discutăm și să nu mai avem secrete între noi.
Jin: Uite, ne pare rău că nu v-am spus despre relația noastră.
T: Sunteți împreună de 2 ani și nu ați putut să ne spuneți? Credeam că suntem frate, ne spuneam orice.
J-H: Tae, mai ușor.
T: Cine vorbea, tu ăla care ești într-o relație cu rivala noastră.
Nam: Dar voi patru, la concertul din Las Vegas nu știați nimic decât cum să vă răzbunați unii pe alții și să umpleți internetul numai cu aberații despre voi.
Min: Ce vrei să spui?
Nam: După scenele din timpul concertului am fost sunat de director și m-a întrebat ce s-a întâmplat cu voi. De ce credeți că am insistat cu Tae să rezolve problema? Tot internetul era numai cu Jikook și cu Yoonv.
Jim: Ne pare rău, nu am crezut că se v-a ajunge la asta.
Nam: De ce am spus că trebuie să discutăm, nu vreau să ajungem să ne certăm pentru nimic.După ce am discutat am decis să vorbim mai multe la un grătar, poate așa vom găsi o soluție pentru a rezolva problema. Mă bucur că am vorbit, dar îmi pare rău pentru J-Hope deoarece el nu poate să fie într-o relație cu rivala noastră, adică eu personal nu am nici o problemă, dar fanii și directori nu sunt de acord. Mă bucur că putem fi din nou împreună cum eram la început, fără secrete, fără gelozii și fără certuri.
Jim: Și Namjoon cum te-ai îndrăgostit de Jin?
Nam: Îmi amintesc că Jin nu putea să facă niște mișcări de dans și exersa foarte târziu în sala de repetiții și am vrut să îl ajut. În momentul ăla când eram singuri mă simțeam atras de el. Atunci când l-am privit în ochii mi-am dat seama că m-am îndrăgostit de el.
Jin: Atunci nu mi-am dat seama că și eu eram îndrăgostit de el, dar când s-a întâlnit cu niste prieteni am devenit foarte gelos.
Nam: Îmi amintesc că s-au speriat de privirea ta înfiorătoare și nu îi lăsa-i să mă atingă.
Jin: Iar la câteva zile Namjoon a venit la mine și mi-a spus că mă place. De atunci am decis să fim împreună.Sunt uimit cum au putut să ascundă această relație și sunt gelos pentru că s-au înțeles așa de bine în acești 2 ani.
Jk: J-Hope, dar tu cu Jennie?
J-H: Noi ne-am ciocnit la premiile din Coreea, m-am îndrăgostit din prima de ochii ăia și privirea aia așa drăguță.
Min: Să înțeleg că tu ai făcut primul pas?
J-H: Să știi că da. Dar tu Min, ai făcut primul pas?
Min: La noi e mai complicată treabă.
T: De ce?
Jim: El era gelos pentru că mă distram cu voi.
Jk: Ce? Pe bune? Să înțeleg că eu eram subiectul principal de gelozie?
Jim: Ai ghicit. Iar noi am devenit un cuplu după noaptea petrecută în mașină și timp ce voi erați în club.
Nam: Stai ce?
Min: Pfff.
Jin: Adică voi ați făcut-o în mașină în noaptea aia?
T: De asta ați venit târziu?
Jim: Hai să uităm ce am spus.
J-H: Doamne ce perverși sunteți.Râdeam și glumeam, era totul perfect, fiecare era cu iubitul lui, iar J-Hope era ocupat să vorbească cu Jennie prin mesaje. La un moment dat a sunat și video și am vorbit cu toți, e o fată de treabă.
După ceva timp, telefonul lui Namjoon sună, iar cel care suna era fix directorul. Cu toți ne gândeam de ce ne sună așa târziu și ce decizie a luat în privința noastră.
Nam: Da domnule.
Director: Am stat și m-am gândit și ...........
CITEȘTI
Sentimente ascunse (Finalizat)
RomanceTrupa BTS a avut mult succes în acești ani. Cei 7 membri s-au împrietenit și au devenit frați de nedespărțiți. Unul din membri echipei, Kim Tae-hyung având numele de scena V, se înțelege cel mai bine cu Jeon Jungkook. Cu trecerea anilor, Tae descope...