Îți promit!

242 15 8
                                    

Eram în drum spre studio, îmi țineam iubitul de mână care acesta tremurat de frică. Toți eram îngrijorați de decizia directorului asupra noastră. Chiar dacă Namjoon ne-a spus să nu ne îngrijorăm nu puteam să facem acest lucru.

Ajungem în fața studioului, ne dăm jos din mașină și mergem în birou. Se pare că această ședință s-a am mutat în altă sală mai mare unde erau toți manageri noștri plus directorul.

Director: V-am adunat azi aici pentru a discuta această problemă. Domnilor, voi ce credeți?
Manager 1: Eu zic să încheie această cică "relație" și să ne concentrăm pe treburi serioase.
Manager 2: Așa zic și eu, ei sunt idoli, făcându-și relație încalcă regulile contractului.
Manager 3: Haide să găsim o soluție, gândiți-vă și la ei.
Manager 1: Dar ei se gândesc la noi? Cât avem de pierdut daca se află?
Manage 4: Numai la bani îți stă capul.

Director: Gata, după ce v-am ascultat părerile am decis. Băieți nu vreau să mă implic în viața voastră personală și nici nu am nici un drept să vă spun cu cine să fiți, dat ați semnat un contract și una dintre cerințe este să nu aveți relații amoroase și să fiți dedicați 100% fanilor voștri. Trebuie să vă înțeleg și pe voi dar și pe fani așa că uite care este decizia mea. Aveți voie să fiți împreună doar în secret, să nu fiți oficial într-o relație, trebuie să vă ascundeți relația de fani voștri până când noi vom încheia contractul. Aștept părerea voastră.

Ne uităm unul la altul, nu aveam de ales, ne bucurăm măcar că ne-a lăsat să fim împreună chiar dacă asta ar însemna să ținem secret. Ne uităm toți la el și dăm din cap în semn că suntem de acord.

Ajungem acasă, eram toți extenuați psihic din cauza acestei probleme. J-Hope a rămas la studio, directorul vroia să vorbească în particular cu el, oare poate să fie și el într-o relație secretă cu Jennie? Noi decidem să ne mutăm, fiecare cuplu să aibă camera lor, în sfârșit pot să îl țin pe Jungkook al meu în fiecare noapte în brațe, să mă trezesc în fiecare dimineață alături de el.

După această mutație în sfârșit am terminat, a ajuns și J-Hope, se pare că el va avea propria cameră.

Jm: Deci, ce a decis?

J-Hope se uită la noi, nu arată prea bine.

J-H: Din păcate nu pot să fiu împreună cu Jennie, i-aș putea strica reputația și mie la fel. E prea riscant pentru o relație secretă.
Jk: Chiar îmi pare rău pentru voi.
J-H: Voi aștepta până când contractul se încheie, iar dacă mă mai iubește vom fi împreună din nou.
Jin: O să fie bine, o să vezi.

Au trecut câteva luni, totul era perfect. În aceste luni au mai apărut poze cu noi dar nu le-am băgat în seamă.

13.06.2022. Eu împreună cu iubitul meu, Jungkook, am decis să ne tatuăm împreună inele de logodnă. Mie mi-e frică să îmi fac tatuaj, dar mi-a spus că v-a fi alături de mine. Am decis să le facem pe data asta deoarece este ziua în care am debutat. Dacă nu se întâmpla acest lucru nu aș fi ajuns împreună cu el.

 Dacă nu se întâmpla acest lucru nu aș fi ajuns împreună cu el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

T: Îți promit că voi fi mereu alături de tine. Te voi iubi pentru totdeauna. Viața mea nu ar avea culoare fără tine.
Jk: Îți promit că nu voi pleca niciodată de lângă tine. Îți voi fi mereu alături. Îți promit că orice ce s-ar întâmpla tu vei fi singurul din viața mea pe care îl voi iubi.

 Îți promit că orice ce s-ar întâmpla tu vei fi singurul din viața mea pe care îl voi iubi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vă mulțumesc tuturor pentru susținere. Vă mulțumesc pentru că ați fost alături de mine până la sfârșitul acestei povești. Vă mulțumesc pentru că ați avut răbdare să o citiți. Vă respect și vă iubesc!
❤️

Sentimente ascunse (Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum