Împreună

230 18 0
                                    

Am fața caldă, nu puteam să mă mișc, deschid ochii și sunt orbit de razele soarelui care intrau prin fereastră. Mă uit mai atent, Jungkook mă strângea în brațe, eu fiind cu capul la pieptul lui. Îmi ridic privirea și mă uitam la un îngeraș, doarme așa frumos.

 Îmi ridic privirea și mă uitam la un îngeraș, doarme așa frumos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Atunci tot ce s-a întâmplat aseară îmi apare în minte. Zâmbesc scurt și îmi scufund fața în pieptul lui. Telefonul meu a inceput să sune, am vrut să mă întind să îl iau, dar Jungkook mi-o ia înainte.

T: Jungkook, nu, e telefonul meu.

Dar degeaba Jungkook a apucat să răspundă.

Jk: Da.
Jm: Tae? Stai, Jungkook, tu ești?
Jk: Da.
Jm: De ce răspunzi tu la telefonul lui Tae?
Jk: Telefonul lui Tae?
T: E telefonul meu, dă-mi-l. Alo.
Jm: Tae, de ce răspunde Jungkook în locul tău.
T: Ăăăă, poveste lungă, ce s-a întâmplat?
Jm: Stai, voi ați dormit împreună?
T: Treci la subiect.
Jm: Bine, azi veniți acasă?
T: Da.
Jm: Bine, atunci ne vedem mai târziu.

Îi închid telefonul și când mă întorc înapoi cu fața la Jungkook mă privește cu un zâmbet pe față. Mă uit puțin la el, fața mea devine puțin roșie și încerc să îmi ascund fața.

Jk: De ce te ascunzi?
T: Nu sunt obișnuit cu chestia asta.
Jk: Atunci ar trebui să o facem mai des să te obișnuiești.
T: Ce amuzant ești.

Vroiam să mă ridic ca să mă îmbrac, dar în momentul ăla cad jos. Jungkook se ridică panicat din pat și vine la mine.

Jk: Ești bine?
T: Da.
Jk: Îmi pare rău, e vină mea, trebuia să fiu mai blând.
T: Stai liniștit baby, îmi place așa.

Jungkook mă ia în stil mireasă și mă așează ușor pe pat. Îmi aduce hainele și mă ajută să mă îmbrac. Coborâm jos să luăm ceva de mâncare și îl vedem pe tatăl lui în bucătărie. Se pare că el a pregătit micul dejun. Miroase foarte bine.

Jk: Bună dimineața, tată.
T: Buna dimineața, domnule.
T-jk: Bună dimineața băieți, haideți să mâncați.
T: Este foarte bun, domnule.
T-jk: Te rog, simte-te ca acasă. V-ați distrat aseară?

Eu m-am înnecat și am început să tușesc, iar cei doi se uitau la mine. În mintea mea cuvântul "distracție" avea alt înțeles, un înțeles pe placul meu. Mă bucur că nu a fost aseară acasă.

T-jk: Tae, ești bine? Poftim niște apă.
T: Sunt bine, mulțumesc.
Jk: Ne-am distrat aseară. (se întoarce la Tae și îi face cu ochiul)
T-jk: Fiule, nu ai nimic să îmi spui.
Jk: De fapt, da. Eu și Tae...
T-jk: Sunteți împreună.
Jk: De unde știi?
T-jk: În momentul ăsta îmi dau seama după privirile voaste. Oricum, mă bucur pentru voi, dar am o singură condiție.
Jk: Care?
T-jk: Vreau să fiți fericiți, să aveți grijă unul de altul și chiar dacă o să vă certați, ca orice cuplu, să vă împăcați.
Jk: Promit, tată.
T: Vă mulțumim.
T-jk: Haide mâncați, trebuie să plecați.

După ce terminăm de mâncat, ne împachetăm lucrurile și ne-am luat la revedere de la tatăl lui Jungkook. Tot drumul am vorbit și am râs împreună cu Jungkook, adică cu iubitul meu, azi este prima noastră zi, sunt extrem de fericit. Ajungem la casa noastră și restul echipei erau deja acolo.

Jm: Oooo, ia uitați cine a venit.
Min: Porumbeilor, ce faceți?
T: Ce porumbei?
Nam: Hai nu mai ascunde adevărul, Jimin deja ne-a spus totul.
Jm: Tae, de ce iți răspunde Jungkook la telefonul tău așa de dimineață? Ați fost cuminți aseară?
T: Ce glumă bună.
Jin: Gata, lăsați-mi copii în pace.
Nam: Gata cu glumele, acum spuneți adevărul, sunteți sau nu sunteți împreună?
Jk: El este al meu. (îl ia pe Tae în brațe și nu îi mai dă drumul)

Min: Atunci trebuie să sărbătorim, voi trebuie să dați de băut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Min: Atunci trebuie să sărbătorim, voi trebuie să dați de băut.
Jk: S-a făcut.

Sentimente ascunse (Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum