Îmi place de el?

239 19 0
                                    

Pov

Este a doua zi de concert. Jungkook vrea să deie tot ce are mai bun pe scenă. El se distra pe scenă împreună cu prieteni lui și adora atunci când army le strigau în cor numele lor, dar gândul îi zboară și la Tae. După acea zi nici el nu știa ce trebuie sa facă, nu a crezut vreodată că Tae v-a avea astfel de sentimente pentru el. A încercat să vorbească cu el pentru a înțelege situația în care este pus, dar acesta îl evită.

După ce și-a cântat versurile din presă se uita la Tae, el se distra împreună cu Min, se înțelegeau bine. Nu știa ce se întâmplă cu el, când ia văzut din ce în ce mai apropiați nu știa să gândească clar. Jungkook se uita cu tristețe și dezamăgire la cei doi prieteni care se distrau împreună. Acest lucru îl face pe Jungkook să i se umezească ochii. Vroia să plângă acolo, de față cu toți. Nu mai suporta acest sentiment. Se întoarce repede cu spatele pentru a nu fi observat și cu mâneca de la bluză încearcă să își șteargă lacrimile care încercau să iasă la iveală.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jimin când ia văzut pe Tae și Min gelozia la cuprins făcându-l să se uite urât la ei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Jimin când ia văzut pe Tae și Min gelozia la cuprins făcându-l să se uite urât la ei. Nu vroia să facă o criză de gelozie în timpul concertului așa că îi face semn lui Min să steie mai departe de Tae.

Concertul s-a încheiat, plecăm toți de pe scenă dar nu îl văd pe Jungkook

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Concertul s-a încheiat, plecăm toți de pe scenă dar nu îl văd pe Jungkook. După ce i-am văzut privirea care mai avea puțin și plângea eram foarte îngrijorat.
T: Hei, Namjoon, l-ai văzut cumva pe Jungkook?
Nam: Știu că a plecat primul, dar nu știu unde s-a dus.
T: Jin, l-ai văzut pe Jungkook?
Jin: Nu, s-a întâmplat ceva?
T: Nimic, mersi oricum.

Unde s-a dus băiatul ăsta? Trebuie să îl găsesc, trebuie să știu dacă s-a întâmplat ceva.

Pov

După terminarea concertului, Jungkook a plecat primul. A predat echipamentul staff-ului și a fugit spre mașina cu care a venit împreună cu echipa. Nu vroia să îl vadă nimeni în ce stare era. A văzut că este singur în mașină și a început să plângă, nu se putea opri, simțea să îl doare sufletul după ce la văzut pe Tae în timp ce se distra și se simțea bine cu altcineva. Ușa mașini se deschide și intră Jimin.

Jm: Jungkook, ce s-a întâmplat, de ce plângi. (îl ia în brațe pentru al calma)
Jk: De ce doare?
Jm: Unde te doare?
Jk: Aici. (a pus mâna pe piept)
Jm: Calmează-te și povestește ce s-a întâmplat.

După câteva minute de plâns, Jungkook se oprește și începe să îi povestească ce s-a întâmplat.

Jk: Nu știu ce e cu mine, când i-am văzut pe Tae și Min împreună parcă nu mai judecam logic.
Jm: Ce simțeai?
Jk: Eram trist și nervos când am văzut că Tae se distrează cu altcineva.
Jm: Jungkook, ești cumva gelos?

Jungkook stă și se gândește și realizează că ce spune Jimin e adevărat.

Jm: Îți place de Tae?
Jk: Nu știu.
Jm: Cel mai bine ar trebui să vorbești cu el.
Jk: Am încercat dar nu vrea să vorbească cu mine.
Jm: Stai liniștit, îl fac eu să vorbească.

Jimin plecă și îl lasă pe Jungkook singur pentru a-și reveni.

De ce nu îl pot găsi? Am întrebat pe fiecare și nu au putut să îmi spună unde se află Jungkook. Îl văd pe Jimin care vine spre mine și mă împinge cu putere.

T: Ce naiba ai?
Jm: Ce am? Ești un prost.
T: Ce ai spus?
Jm: Ce ai auzit.
T: Tu vrei să ne batem aici?
Jm: Nu te gândești deloc la ce ai făcut.
T: Ce vrei să spui?
Jm: Ai dezamăgit persoana care e cea mai importantă pentru tine.
T: Jungkook.

Sentimente ascunse (Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum