Cele 3 zile de pauză au trecut. Mai erau câteva zile și trebuia să plecăm în Las Vegas pentru concert. Avem o ședință foto și trebuie să ne prezentăm. Ajungem acolo și facem câteva poze. Fotograful a cerut să se facă poze cu grupul preferat de fani, adică eu și Jungkook. Ne apropiem să facem câteva poze și fotograful ne spune să părem apropriați, asta nu era greu. Mă uit la el, îmi zâmbește și parcă mă întrebă din priviri cum trebuie să stăm. Atunci mi-a venit o idee.
Arătam drăguț împreună. După câteva poze suntem aduși înapoi acasă. Mă schimb și mă duc în living, observ că Jungkook era în bucătărie, îl ajută pe J-Hope să ne facă ceva de mâncare. Intră și Jimin cu Min în living. Jimin îmi aruncă o privire și îl strigă le Jungkook.
Jm: Kooki.
Jk: Da.
Jm: Lasă-mă să te ajut.Se duce la el și îl ia în brațe pe la spate. Pe bune? De când îi spune Jimin așa lui Jungkook? Mă uitam nervos la ei. Plec din living în camera mea și închid ușa cu putere.
Jin: Ce s-a întâmplat cu Tae?
Jm: Cred că nici el nu știe.Mâncarea era gata. Namjoon a venit la mine să mă cheme să mănânc dar eu nu am vrut. După 5 minute, bate cineva la ușa mea.
Jk: Tae sunt eu, pot să intru?
T: Dacă vrei să îmi spui să vin să mănânc să știi că nu mie foame.
Jk: Eu intru.Jungkook deschide ușa și vine lângă mine. Eu eram întins pe pat cu telefonul în mână, iar Jungkook era lângă patul meu.
Jk: Trebuie să mănânci.
T: Am spus că nu mi-e foame.Jungkook îi ia telefonul din mână, iar eu mă ridic repede în picioare.
T: Dă-mi telefonul înapoi.
Jk: Ți-l dau după ce mănânci.Atunci eu mă apropii de el să pot lua telefonul, dar el face câțiva pași în spate. Mă apropii iar de el și el iar face câțiva pași în spate. M-am enervat și l-am luat în brațe, el se zbătea în brațele mele.
T: Stai puțin să nu ajungem pe jos.
Jungkook nu mă ascultă. L-am luat pe sus și am făcut câțiva pași în spate, el făcând o mișcare greșită și ajungem în pat, eu fiind peste el. Atunci Jungkook s-a oprit din râs și se uita la mine. Eu am înghițit în sec în timp ce mă uitam în ochii lui. Mă pierdeam în ochii lui. Mă ridic repede și mă întorc cu spatele.
T: Bine, o să vin să mănânc.
Jk,: Atunci plec eu primul.Se ridică din pat și se îndreaptă spre ușă. Încerc să mă calmez și cobor și eu jos. După ce termină de mâncat decidem să mergem să repetăm coregrafiile având în vedere că poimâini vom pleca în Las Vegas.
În timpul coregrafiei "Butter" Jimin se uită la mine. Ce are băiatul ăsta cu mine? Zâmbește în colțul gurii și fuge către Jungkook. Iar îl ia în brațe pe la spate, încep să râdă împreună.
Acum chiar că mă scoate din minți. Nu suport sa îi văd așa împreună. Mă întorc cu spatele pentru a nu îi mai vedea. Toți nervi pe care îi am îi transform în energie pe care o folosesc în timpul dansului și în timp ce cânt. Colegii au văzut că nu eram bine. Namjoon mi-a spus de câteva ori să o las mai moale. Decidem să luăm o pauză. Nu durează mult și aud o lovitură și pe urmă râsete. Îmi întorc privirea și îi văd pe Jimin și Jungkook.
T: Jimin!
Eram extrem de nervos și gelos. Nu mă mai puteam abține. Jimin se ridică și vine la mine.
Jm: Ce s-a întâmplat?
T: Ce s-a întâmplat? Tot ce faci asta se întâmplă.
Jm: Fac ceva greșit?
T: De ceva timp tot faci ceva greșit și mie nu îmi convine.
Jm: Eu doar vreau să fiu mai aproape de prietenul meu.
T: Trebuie să îmi ceri mie voie mai întâi.
Jm: Nu prea cred.În momentul ăla îl împing cu putere și toți se uitau la noi. Vroiam să îl bat acolo, dar îl aud pe Jungkook.
Jk: Tae! Ce se întâmplă cu tine?
T: Nu e treaba ta.
Jk: Ce dracu se întâmplă cu tine?
T: Sunt gelos pentru că îmi place de tine.Atunci Jungkook nu mai spune nimic și eu la fel. Nu îmi vine să cred că i-am spus asta și cu voce tare și de față cu toți. Îmi iau geaca și plec. Nu îmi vine să cred. Ce mă fac acum? Acum știe. Cred că sunt terminat.
CITEȘTI
Sentimente ascunse (Finalizat)
RomanceTrupa BTS a avut mult succes în acești ani. Cei 7 membri s-au împrietenit și au devenit frați de nedespărțiți. Unul din membri echipei, Kim Tae-hyung având numele de scena V, se înțelege cel mai bine cu Jeon Jungkook. Cu trecerea anilor, Tae descope...