De azi nu mai pot să mă antrenez, nu prea știu ce să fac în timpul meu liber. În mare parte îmi petrec timpul pe telefon.
Eram în living, mă uitam la televizor și mâncam un sendvici.
Nam: Tae, du-te și trezește-l pe Jungkook.
T: De ce eu?
Nam: Pentru că tu te înțelegi cel mai bine cu el, nu eu.
T: Dar J-Hope? Cu el stă în cameră.
Nam: El e afară, tu ești aici, vrei să mă duc tocmai afară să îl chem pentru că ție ți-e lene să te ridici?
T: Nu e asta, bine mă duc.Urc scările și înainte să deschid ușa trag o gură mare de aer. Deschid ușa ușor iar el doarmea. Doarme așa de frumos, nici nu vreau să-l trezesc.
Este frumos și sexi, uneori mă gândesc cum de pot sa rezistat atât de mult știind că un corp ca ăsta doarme în aceași casă cu mine și care a dormit și cu mine în același pat. Mă așez în genunchi în fața lui și îi dau părul într-o parte. Mă apropii de urechea lui și îi șoptesc.
T: Trezește-te baby.
Jk: Mami, încă 5 minute.Doamne cum poate fi atât de drăgălaș? De ce nu poate să fie pur și simplu al meu? Aș vrea să mă trezesc lângă el în fiecare dimineață în timp ce îl țin în brațe.
T: Trebuie să te trezești.
Jk: Hyung, tu ești? (spune în timp ce abea își deschidea ochii)Este și mai adorabil când îmi spune așa, cred că el e singurul care îmi spune așa, restul îmi spun Tae sau V. Nu apuc să mai zic ceva că îl văd pe Jimin cum intră pe ușă.
Jm: Jungkook, trezirea!
Fuge și sare peste el strivindu-l. Eu mă uit atent la ei și mă gândeam la un singur lucru "Când au devenit ei așa de apropriați?". Știam că se înțelege cel mai bine cu Min, iar după seara în club de când am fost în excursie stă numai cu el, chiar dorm și în aceași cameră. În fine. Mă încrunt puțin în timp ce mă uitam la ei și plec furios din cameră. Pe bune? Acum cel mai bun prieten al lui e Jimin? Mă duc în living și mă așez nervos pe canapea.
Nam: Ce s-a întâmplat? Nu l-ai trezit pe Jungkook?
T: Are cine să îl trezească. (îi răspund pe un ton mai ridicat)Îi văd pe Jimin și Jungkook coborând împreună scările. Se pare că se distrează și fără mine. Jimin și scoate telefonul din buzunar și îi cere lui Jungkook să facă o poză împreună.
Mă uitam la el și nu îmi venea să cred. Cum mine nu mai vrei să faci poze?Pov:
Jimin îl vede pe Min că se duce în cameră, trece pe lângă el și nu spune nimic. Acesta îl urmează. Min intră în cameră iar Jimin în urma lui și închide ușa.Jm: Îmi poți spune ce ai?
Min: Nu am nimic, du-te să stai cu Jungkook.
Jm: Ești gelos?
Min: Eu gelos? Nu sunt.Acesta pune botic și se întoarce cu spatele la el. Jimin se duce lângă el și îl ia în brațe.
Jm: Nu ai de ce să fi gelos, eu vreau doar să îl fac pe Tae să recunoască.
Min: Ce să recunoască?
Jm: Pe bune? Nu ți-ai dat seama?
Min: Adică?
Jm: Tae are sentimente pentru Jungkook. Se vede pe fața lui, dar nu știu ce s-a întâmplat în excursie că fuge acum de Jungkook mai rău decât fuge șoarecele de pisică.
Min: Și ce o să faci?
Jm: O să-l fac gelos până recunoaște.Prieteni mei trebuiau să meargă la antrenament, iar eu să nu rămân singur acasă decid să merg cu ei pentru a vedea progresul. Ei începeau să danseze și să cânte, iar eu stăteam pe scaun și mă uitam la el. Coregrafia este perfectă. Ochii mei erau mai mult ațintiți pe Jungkook, este perfect când dansează. Se distrează de minune, iar vocea lui sună foarte bine. Îi place să fie hot în unele coregrafii, iar în pauze îi place să facă glume și să se joace.
La scurt timp îl văd pe Jimin cum se duce la el, îi ciufulește părul și se joacă cu el. Mă încrunt puțin, dar nu prea tare să nu fie vizibil. Jimin îl ia în brațe pe Jungkook și cântă împreună, pe urmă Jungkook îl ia pe Jimin în stil mireasă. Atunci eu m-am ridicat furios și am strigat cu putere.
T: Jungkook!
Atunci toți se uită la mine la fel și Jungkook. Nu spun nimic, îmi aplec capu și ies pe ușă afară. Nu îmi venea să cred că am făcut o criză acolo. Ce naiba înseamă asta? De ce am făcut ăsta? Oare...
T: Sunt gelos?
CITEȘTI
Sentimente ascunse (Finalizat)
RomantizmTrupa BTS a avut mult succes în acești ani. Cei 7 membri s-au împrietenit și au devenit frați de nedespărțiți. Unul din membri echipei, Kim Tae-hyung având numele de scena V, se înțelege cel mai bine cu Jeon Jungkook. Cu trecerea anilor, Tae descope...