Alerg cât mă țin picioarele. Trebuie să ajung la el.
Cu câteva minute mai devreme.
Jm: Ai dezamăgit persoana care e cea mai importantă pentru tine.
T: Jungkook.
Jm: Doamne.
T: Zi-mi ce s-a întâmplat cu el? Unde este?
Jm: Pe bune? Acum îți pasă de el?
T: Mereu mi-a păsat de el.
Jm: Daca ți-a păsat de el puteai să îi spun dracu de la început că îl placi, dar tu în loc să faci asta vroiai să te răzbuni pe mine.
T: Tu ai început primul.
Jm: Eu am vrut să recunoști, dar ai fost un laș.Tae la apucat de guler și a îndreptat pumnul spre el, vroia să îl lovească.
Jm: Haide ce mai aștepți?
T: Zi-mi unde este Jungkook?
Jm: Pfff.
T: Zi-mi unde este, te rog. (în ochii lui se vedea cum lacrimile vroiau să își facă apariția)
Jm: Este în mașină, sper că mai poți să îți repari greșeala.Atunci am realizat cât de prost am fost, am fost un laș care încerca să nege ceea ce simte, dar nu mai vreau sa fiu așa.
Deschid ușa mașini și îl văd pe Jungkook cu ochii roșii încercând să își ascundă fata. Întru în mașină și închid ușa, îl iau în brațe și îl strâng cu putere, nu vroiam să îi mai dau drumul.
Jk: Tae!?
T: Îmi pare rău, sunt un prost, un laș. Îmi pare foarte rău.Jungkook continuă să plângă în brațele mele, câteva lacrimi încep să își facă apariția pe obraji mei. După câteva minute Jungkook își șterge lacrimile cu hanoracul și se uită la mine.
T: Jungkook, eu...
Jk: Tae, am nevoie de timp, vreau să mă gândesc la ce se întâmplă.
T: Dar...
Jk: Trebuie să plec.Pleacă și eu rămân în mașină. Oare e prea târziu? O să fiu refuzat? Aceste întrebări îmi răsunau în cap. Vin și băieți pentru a pleca la hotel. Jungkook s-a așezat pe scaunul din față și Jin conducea. Tot drumul mă uitam la Jungkook, era gânditor, se uita pe geamul mașini.
Ajungem la hotel. Este deja foarte târziu și ne hotărâm ca fiecare să meargă la somn. Mă întind în pat și oftez lung.
Nam: Ce s-a întâmplat?
T: Nici măcar eu nu știu.
Nam: Ce ai rezolvat cu Jungkook?
T: Mi-a spus că are nevoie de timp să se gândească.
Nam: Crede-l și pe el, s-au întâmplat multe într-un timp scurt.
T: O să-l pierd?
Nam: Frate, încă nu te-a refuzat, ai încredere în tine.Azi este ultima zi de concert în Las Vegas. Ne trezim și vrem să luăm micul dejun. Mă duc în cantină și îl văd pe Jungkook. Acesta se uită la mine și își întoarce privirea la J-Hope, își continuă conversația cu el. Îl văd pe Jin și decid să mănânc cu el și cu Namjoon. După ce mâncăm decidem să mergem în camera pentru a ne odihni puțin și pentru a ne pregăti să plecăm la scenă pentru repetiții.
Pov:
Jungkook se duce în cameră să se uită în dulap nehotarât cu ce să se îmbrace pentru mai târziu ,vine și Jin.
Jin: Jungkook.
Jk: Da.
Jin: Ce ai de gând să faci?
Jk: La ce te referi?
Jin: Situația cu Tae...
Jk: Nu știu. (acesta se așează pe pat și oftează)
Jin: Simți ceva pentru el?
Jk: Nici nu știu ce simt, mie îmi plac fetele, înainte să intru în trupă am fost împreună cu o fată.
Jin: Deci nu ai sentimente pentru Tae.
Jk: Cred că... nici nu știu... am un sentiment ciudat când sunt cu el... și când îl văd că se distrează cu altcineva mă cuprinde gelozia...
Jin: Trebuie să te gândești bine, nu vreau să suferiți amândoi, dacă nu ai sentimente pentru el măcar să rămâneți prieteni.Jungkook își deschide telefonul și vrea să intre la galerie pentru a posta la story pe Instagram. În timp ce se uita la imagini găsește pozele cu ei împreună, când stăteau și se înțelegeau.
Jk: Doamne cât de drăguț poate să fie, hyung!
CITEȘTI
Sentimente ascunse (Finalizat)
RomanceTrupa BTS a avut mult succes în acești ani. Cei 7 membri s-au împrietenit și au devenit frați de nedespărțiți. Unul din membri echipei, Kim Tae-hyung având numele de scena V, se înțelege cel mai bine cu Jeon Jungkook. Cu trecerea anilor, Tae descope...