E dimineață, deschis ochii și observ că sunt singur in cameră. Oare unde s-au dus? Mă ridic din pat și cobor somnoros scările. Nu era nimeni în living și nici în bucătărie când deodată se aud voci, veneau din curte. Toți prieteni mei erau la foișor, vorbeau și râdeau.
J-h: Oooo, dar cine s-a trezit?
T: Da, bună dimineața și ție.
Nam: Se pare că cineva e prea somnoros.
T: Lasă-mă un minute să îmi revin.
Jk: Vrei să îți fac o cafea?
T: Chiar aș vrea una, mulțumesc.În timp ce Jungkook se îndrepta spre intrare eu mă uitam la el când îl aud pe Jimin spunând.
Jm: Pământul către Tae.
T: Da, spune.
Jm: Ne gândeam să ne ducem până la magazin să luăm ceva să facem un grătar diseară.
T: Bă, nu e o idee rea.
Nam: Cine vrea să se ducă la magazin să facă cumpărăturile?
J-h: Mă ofer eu voluntar.
Jin: Cred că o să merg și eu.În timp ce discutam a venit și Jungkook cu cafeaua mea.
Jk: Despre ce vorbeați?
Jm: Cine trebuie să se ducă la magazin.
Jk: Și cine merge până la urmă?
Nam: Păi, J-Hope, Jin și eu ne vom duce sa facem cumpărăturile. Cine se v-a ocupa cu pregătirea grătarului până ne întoarcem noi?
Min: O să mă ocup eu de asta.
Jm: Eu o să te ajut.
Jin: Atunci Tae și cu Jungkook se vor ocupa de bucătărie, să fie totul pregătit când ne întoarcem.
Nam: Bun se pare că s-au format echipele. E ora 11:25, la ora 14:30 plecăm în oraș, până ne întoarce se face 18:00 numai bine ne apucăm de grătar.După ce au plecat, Min și Jimin s-au dus afară, iar eu și Jungkook am rămas în bucătărie. Stăteam și îl analizam, căuta tot ce trebuie pentru diseară. Eram 100% concentrat pe el.
Jk: Hei ce faci, vino și ajută-mă.
T: A, scuze, imediat.
Jk: La ce te gândeai de erai în lumea ta.
T: Doar la... concertele ce vor urma.
Jk: Îți faci griji că nu v-a ieși ceva bine?
T: Știi că trebuie să dăm tot ce putem ca să iasă perfect.
Jk: Stai liniștit, oricum ești perfect.Stai, ce? Mi-a spus că sunt perfect? Am auzit bine sau a fost imaginația mea? Cred că a spus-o doar ca să mă calmeze pe mine. Gândindu-mă la aceste lucruri nu sunt atent și dau peste Jungkook, acesta cade jos și eu peste el. Eram deasupra lui, fețele noastre erau apropriate, ne uitam unul la altu, ochii lui erau cuprinși de uimire. Mă uit în ochii lui, apoi îmi cobor ușor privirea spre buzele lui.
Jk: Hyung? (spune timid și puțin rușinat de această situație)
La auzirea cuvântului revin repede la realitate și îmi dau seama că nu e bine ce fac. Mă ridic repede pe urmă îl ajut și pe el.
T: Îmi pare rău, nu am vrut asta.
Jk: Nu-i nimic, a fost un accident.
T: Da, un accident.
Jk: Data viitoare ai mai mare grija.Plec repede din bucătărie și mă duc repede la baie. Mă uit în oglindă, fața mea a început să se înroșească, respiram tot mai repede, iar bătăile inimii erau de necontrolat. În mintea mea începea să apară tot felul de secvențe cu el, unele tot mai perverse. Aveam gânduri perverse cu el, în acea poziție, cu acea privire. Mă uit în jos la pantaloni mei, perfect, s-a trezit și el. Ce trebuia să fac acum, este destul de vizibilă umflătura din pantaloni mei. Nu îmi venea să cred că mi se întâmplă asta. Nu aveam ce face, trebuia să o rezolv și repede.
Pov:
Jungkook a observat că Tae lipsește și se gândește să îl caute. Se duce în cameră dar nu era acolo. Coboară scările și îl vede pe Tae cum se duce la bucătărie.Jk: Hei, unde ai fost? Știi că te caut de câteva minute.
T: Scuze.
Jk: De ce ești ud și respiri greu.
T: Păi... i-am ajutat puțin pe Min și Jimin.
Jk: Bine, du-te și stai puțin pe canapea, mă ocup eu de restu.De ce e așa greu să mă controlez. Ar trebui să mă îndepărtez de el? Dar cum să fac asta, el este ca un drog pentru mine, sunt dependent de el.
Ajung și ceilalți băieți, ne apucăm să facem grătarul. Jimin începe o sticlă de soju ca să meargă cu carnea. Incep și eu încă o sticlă și ne punem să o bem. Vorbim, ne distrăm, râdem, mă simt minunat alaturi de ei, alaturi de frați mei. Când distracția aproape s-a terminat decidem să ne ducem la somn. Mă uit la Jungkook și mă apropii de el. Fără să mai ezit îl iau în brațe.
Jk: Haide să mergem în cameră.
T: Bine.
Ajungem în cameră, J-Hope a adormit imediat pe patul de lângă al nostru. În cameră sunt doua paturi, unul mic și unul dublu. Mă pun pe pat și Jungkook lângă mine, la cat de mult am băut nu am realizat când am adormit.Pov:
Jungkook îl vede pe Tae că a adormit și se hotărăște să se așeze lângă el, se simțea obosit. Tae s-a apropriat de Jungkook, își întinde brațul drept fiind mai aproape de el dormind toată noaptea îmbrățișați.
CITEȘTI
Sentimente ascunse (Finalizat)
RomansaTrupa BTS a avut mult succes în acești ani. Cei 7 membri s-au împrietenit și au devenit frați de nedespărțiți. Unul din membri echipei, Kim Tae-hyung având numele de scena V, se înțelege cel mai bine cu Jeon Jungkook. Cu trecerea anilor, Tae descope...