Te vreau!

260 19 3
                                    

Mergem într-un club, sunt mult persoane care se distrează aici. Eu nu cunoșteam locul dar Jungkook mă ajută să mă acomodez. Cei doi porumbei erau deja în lumea lor, se țineau de mână, se țineau în brațe și dansau împreună.

 Cei doi porumbei erau deja în lumea lor, se țineau de mână, se țineau în brațe și dansau împreună

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Eu și Jungkook ne ducem la bar și ne comandăm ceva de băut. În timp ce vorbeam vine o fată la Jungkook, se pare că era interesată de el.

Fata: Bună, tu nu ești faimosul Jungkook?
Jk: Nu, cred că mă confuzi.
Fata: Scuze, chiar semeni cu el.

Pe mine începe să mă pufnească râsul. Dacă ar știi ea că este într-adevăr faimosul Jungkook ar sări pe el aici.

Fata: Nu vrei să ne distrăm împreună în noaptea asta?
Jk: Scuze, sunt venit cu prieteni mei.
Fata: Lasă că prieteni tăi se descurcă și fără tine.
Jk: Scuze, trebuie să te refuz.

Aceasta pleacă furioasă de lângă noi. Încep să râd și Jungkook se uită la mine. Ador privirea lui.

Pov:

Jungkook simte că telefonul lui vibrează în buzunar, îl scoate și vede că are un mesaj de la tatăl lui. Îi explică că el trebuie să plece la nu știu ce mătușă că trebuie să o ajute cu mutarea și să aibe grijă de Tae. Îi răspunde scurt la mesaj și îl bagă înapoi în buzunar.

Mă uit la Jungkook, văd că este concentrat pe telefon așa că mă uit în jurul meu. Privirea mea se oprește la cei doi prieteni care se sărutau. Uau, lor chiar nu le pasă de restul din jur, se distrează de parcă ar fi ultima zi.

Jungkook îmi face semn să dăm câteva shot-uri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Jungkook îmi face semn să dăm câteva shot-uri. Eu nu îl pot refuza și începem să bem împreună. Știam că nu trebuie să întrecem măsura, nu vrem să apară știri cu noi. Se făcuse târziu, este 1:23, ieșim din club ne luăm la revedere de la cei doi porumbei și plecăm spre casă. Pe drum ne întâlnim cu un grup de fete, una dintre ele se oprește, se uită la Jungkook și aleargă spre el. Îl ia în brațe și spune "oppa". Rămân uimit, de când el are o iubită? Nu vroiam să mai stau să mă uit la cei doi.

T: Jungkook, eu voi pleca primul.
Jk: Tae, stai.

Plec, nu vroiam să stau. Câteva lacrimi încep să apară pe fața mea și imaginea cu cei doi îmi era tipărită în minte. Doamne cât de prost să fiu, normal că lui îi plac fetele, în niciun caz nu o să îi placă de mine. Deschid ușa casei și când am vrut să o închid intră Jungkook.

Sentimente ascunse (Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum