Deel 2🤍⚡️

1.3K 13 0
                                    

Jongens mijn delen verdwijnen steeds ik kan het niet meer aanpassen en ik baal er ontzettend van! Dit is trouwens het vervolg boek van right person wrong time ik raad je aan om die eerst te lezen! Ik hoop dat het nog een beetje te volgen is maar Fleur is teruggekomen uit Amerika iedereen is op het vliegveld alle bankzitters + de meiden als er wel iets onduidelijk is zet het even in de reacties dan kan ik dat er nog even bijschrijven.

Ik merk gelijk dat ik zo hyped en gelukkig word van deze mensen het klinkt heel cliché maar het is gewoon zo. Ik wil echt al mijn verhalen delen maar dat duurt echt eeuwen voordat ik alles heb verteld. Dus daar hebben we nog een autorit voor want Merel had gezegd dat ik wel met haar mee zou kunnen rijden omdat ze met mijn auto is, zij gaat het dus echt zwaar krijgen kan ik je vertellen.

We blijven niet lang op het vliegveld vooral omdat ik graag naar huis wil ik heb ineens zulke moodswings het ene moment ben ik zo energiek en op dit moment ben ik dood op. Dat komt ook door het tijdsverschil! Met z'n alle lopen we over Schiphol er zijn veel mensen maar niet zo'n grote groep als wij daardoor moet iedereen voor ons uitwijken.

Ik weet de weg niet zo goed dus ik loop gewoon met de rest mee gelukkig weten zij de weg wel waardoor we al snel buiten staan bij de geparkeerde auto's. Daar sta je dan bij de auto's een indeling te maken omdat er maar 3 auto's zijn en met 10 mensen er is genoeg plek maar de een is zonder auto de ander met en dan wilt de een bij de ander. Het is heel ingewikkeld ik laat het wel gewoon gebeuren weet je want ik heb echt geen puf meer voor dit gezeik. Er is natuurlijk een iemand die dit opvalt Matthy hij komt naar me toe gelopen en pakt m'n hand vast vervolgens steekt hij onze handen in elkaar geklemd in de lucht 'wij gaan samen!!' Roept hij. Zo dat is ook gelijk geregeld de rest moeten ze zelf maar uitzoeken.

'Oke, Matt Fleur kom!' Zegt Merel ineens ze is er ook helemaal klaar mee dit duurt gewoon veel te lang dus ik, Matt, Rob en Merel stappen in mijn auto er ligt allemaal troep vooral spullen van Ellie. Ze heeft dus goed gebruik gemaakt van mijn auto zo te zien. Merel rijd omdat ik aangegeven had dat ik te moe was niet dat ik mocht rijden van Merel want ze vond dat ik er te uitgeput uit zag.

Zonder iets tegen de rest te zeggen rijden we weg eigenlijk had ik nog wel afscheid willen nemen maar ik kan nu gewoon even niet helder nadenken. We zijn net 5 minuten aan het rijden en voel al langzaam mijn ogen dichtvallen ik laat mezelf gewoon gaan. Het is vast begrijpelijk dat ik inslaap val.

Ik word rustig wakker in de auto hij staat stil langzaam oriënteer ik waar ik ben. Matt zit nog gewoon naast me op de achterbank volgensmij zijn we net geparkeerd op het terrein van casa del huts. De rest stapt uit ik ook blijkbaar had niemand al door dat ik wakker ben want ze kijken me een beetje vreemd aan, geen zin om te antwoorden ik ben zo suf!

Op dit moment maak ik zo weinig mee echt waar het is heel erg! Ik heb geen keus matthy wilt me op bed leggen echt in heb nergens zin in ik laat hem maar waarschijnlijk als ik eenmaal op bed lig van ik gelijk in slaap. Oftewel ik geef me helemaal over, hij tilt me op waarbij hij z'n ene arm bij m'n knieholtes heeft en zijn andere arm bij m'n rug. Hij doet heel voorzichtig en vraagt andere om hulp terwijl ik gewoon met m'n ogen dichtbij zijn armen lig. Echt ik wil niet weten hoe ik er nu uitzie want volgensmij is het echt verschrikkelijk!

Ik word wakker vervolgens zoek ik mijn telefoon die nergens te vinden is dus hopeloos loop ik de kamer van Matthy uit. In de woonkamer zit echt iedereen overal gewoon een beetje te niksen wanneer ik binnen kom word er ook totaal niet omgekeken ofzo maar Matt wel hij loopt richting de keuken en haalt een stekkertje uit mijn telefoon. 'Hier Fleur ik heb hem opgeladen.' Zegt hij terwijl hij de telefoon aan mij geeft 'dankje!' Zeg ik lief ik zou zo graag gewoon hier even een vibe binnen brengen maar ik snap zelf ook niet hoe het kan ik ben nogsteeds kapot. Ik denk dat idk aar gewoon overheen moet komen dat je zeg maar over je slaap heen bent dan is er niks meer aan de hand.

Matthy vond dat een minder goed idee zo behulpzaam is hij 'nee Fleur ga maar even terug naar bed.' Ik heb geen zin in gezeik dus ik luister gewoon en loop op mijn gemakje terug naar de kamer. Ik probeer te slapen maar dat gaat niet dus laat ik gewoon wat Instagram story's posten dan ga ik de discussie niet aan met Matt maar ik laat wel ff zien dat ik niet moe bent. Dus ik zet zo'n vraag sticker op mijn verhaal dan kunnen vooral fans van de bankzitters vragen stellen dat leek me wel leuk om een keer te doen.

Daarna wacht ik een aantal minuten ik krijg hele leuke vragen vooral over Amerika maar eentje komt heel vaak voorbij 'hebben jij en Matt een relatie?' Of 'zijn jij en Matt meer dan vrienden?' Kijk we zijn meer dan vrienden ook geweest maar het is blijkbaar echt overduidelijk. Toch is er nu gewoon niks tussen ons we moeten ons wel gedragen als vrienden dus de keuze was niet heel moeilijk gewoon zeggen dat we vrienden zijn opgelost!!

Na wat vragen beantwoord te hebben stap ik weer uit bed ik kan me rust niet vinden en die ga ik ook nie vinden. Wanneer ik de woonkamer binnenkom 'dus morgen feestje?' Zeg ik enthousiast iedereen kijkt me aan of ik gek ben maar ik ben dood serieus. 'Hoe wil je dat doen dan?' Vraagt merel 'nou jullie blijven gewoon allemaal slapen dat kan precies! En morgen gewoon feestje of de bankzitters moeten even een concert regelen.' Leg ik uit ik vind zelf echt dat ik een geweldig idee heb ik kan geen hele dagen in bed blijven liggen.

'Oké oké ik snap het Fleur jij brengt Brabant naar hier.' Antwoord Koen had niet echt een andere reactie verwacht maar Rob is ook Brabander dus die weet ook wel hoe je een feestje moet bouwen gelijk zitten alle bankzitters behalve raoul op hun telefoon alsof ik de koningin ben waardoor ze nu allemaal snel de dingen die ik eis aan het regel zijn. Wat helemaal niet mijn bedoeling is!

Na een kwartier 'Oke Fleur jij je zin morgen bouwen we hier een feestje de dag daarna hebben we optreden.' Verteld Koen het is echt geen probleem dat we zo last-minute dat concert regelen wat zeg ik trouwens concert het is optreden of wat het ook zou moeten voorstellen. Ze hebben dat zo snel geregeld maar voor de fans maakt het niet uit die zijn gewent dat ze alles zo last-minute doen en toch krijgen ze het steeds voor elkaar om alles uitverkocht te krijgen.
....
Optreden!!! Ik ben trouwens net optijd want het is nu 23:54 hahah
Tips? Say it!
Xx Kwalletje

Your heart is my safe place~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu