Beneden is er bijna niemand te bekennen buiten de mensen die er al waren, ik ga Ellie ophalen bij Liv en ik ben van plan om dat nu direct te doen! Ik moet natuurlijk de dingen nakomen die ik Merel heb beloofd rustig (voor mijn doen je kent me) loop ik naar Koen en Raoul om mijn plan uit te leggen. 'oke jongens ik ga Eleanor ophalen bij Liv ze gaat met mij en met mee naar HIlversum zodat Rob en Merel even kunnen uitzoeken met zn tweeën wat er speelt, hoe ze het willen oplossen en dergelijke. Als Matt straks terug beneden is zouden jullie hem misschien kunnen helpen om een beginnetje te maken van spullen inpakken ofzo?' leg ik even snel uit 'ja tuurlijk geen probleem!' antwoord Raoul vrolijk Koen zegt niks hij zit volgensmij het liefst op z'n luie reet terwijl hij niks doet en kaolo veel geld verdient. Oke nee niet zo erg maar ik weet dat hij er geen zin in heeft!
Gelukkig hyped Raoul hem een beetje op! 'Heel erg bedankt! Ik denk nog niet dat jullie het nodig hebben maar hier zijn de sleutels.' zeg ik terwijl ik de sleutel van mijn appartement van mijn sleutelbos haal. Ik schuif hem over tafel heen en loop naar de voordeur met mijn autosleutels in mijn hand dan pas besef ik me het ik heb helemaal geen kinderstoel! Nou ze hoeft volgensmij niet meer in de kinderstoel maar ze heeft denk ik zon verhoginkje, die had ik ook op haar leeftijd. Gelukkig is zon verhoginkje niet zoveel werk alleen dan moet ze die wel hebben natuurlijk.
Nog voordat ik terug kon rennen naar binnen bots ik tegen iemand aan het is Matthy blijkbaar had hij al van het verhaal gehoord want hij loopt precies met zon verhoginkje die ik bedoelde in zijn hand tegen me aan. Of ik loop tegen hem aan een van de twee geen idee! 'Hier, tot zo!' zegt hij snel door de haast die ik heb neem ik hem over loop naar de auto om dat Verhoginkje vast te maken door: het riempje van dat ding aan de normale gordel en eigenlijk is het dan al gefixt. Ik besef me nu pas dat ik best wel iets aardigs terug had mogen zeggen tegen Matthy maar ik denk dat het een beetje aan de sitatie lag we waren gewoon allebei van streek omdat wij dit allebei niet verwacht hadden vandaag!
Vervolgens spring ik snel de auto in onderweg naar Liv die ik al een tijd niet gesproken heb en echt niet dat ik van plan ben om daar nog veel contact mee te hebben. Het ging even wat minder tussen Merel en ik binnen no-time stonden ze allemaal aan de kant van Merel niet dat dat erg is maar om mij dan gelijk te laten vallen ik dacht oprecht dat ik wel wat meer betekende dan dat ik toen als reactie kreeg. Maar goed dat is geweest het gaat misschien straks heel akward worden maar dat maakt me oprecht even niet uit Ik haal gewoon gelijk Ellie uit dat huis en rijd weer terug naar casa del huts, dan word het pas echt leuk!
.....
ja weer kort deel heb weinig tijd heb nog geprobeerd om er iets van te kunnen maken!
lees de pov van Merel op octopuzzz
tips? say it!xx kwalletjeeeeee
JE LEEST
Your heart is my safe place~ bankzitters
RomansWat gebeurd er als Fleur weer terug komt uit Amerika. Loopt het weer compleet de soep in of is dit de liefde van hun leven? Het is een vervolg van mijn boek right person wrong time!!