Deel 24🤍⚡️

310 7 0
                                    

Dan worden mijn gedachtes onderbroken door Rob die zijn hand op mijn bovenbeen legt en de auto opstart 'hee Meis wat is er toch?'...

Ik zit te twijfelen over het antwoord wat ik zal geven maar uiteindelijk kies ik voor de optie om het te verzwijgen, 'oh niks heb gewoon een beetje veel gedronken.' Antwoord ik dan heel ontschuldig en geloofwaardig genoeg want Rob gelooft het en concentreert zich weer op de weg.

Als we bij casa del huts aan zijn gekomen stap ik uit maar al snel merk ik dat de drank zich nu wel een slag heeft gemaakt. Mijn voeten kunnen amper bewegen mijn hoofd draait een beetje en ik knik steeds door m'n knieën. Rob loopt om de auto heen als hij ziet dat ik moeite heb met rechtovereind blijven staan en vooral met lopen ondersteund hij mij, door mijn arm om zijn nek heen te slaan en hij een arm op mijn heup zet.

Schuifelend loop ik over het grindpad heen na een aantal minuten zijn we bij de voordeur die al opengemaakt is door de andere bankzitters. Als eerst kom Matthy op me aflopen 'ach meisje toch!' Zegt hij dan vervolgens tilt hij me op en zet me op de bank neer. 'Dat word een katertje denk' zegt Robbie die tegenover de bank net voor de televisie staat in de woonkamer heel erg adviserend alsof hij een dokter is.

Alle bankzitters geven mij aandacht waar ik helemaal niet om heb gevraagd en waar mijn hoofd ook eigenlijk niet aan toe is. Dus ik sta op door ondersteuning van mijn handen 'Ik denk dat het beter is als ik naar bed ga' wankelend loop ik richting Matthy's kamer 'schatje dat kun je niet alleen doe nou niet zo eigenwijs' zegt matthy bezorgd terwijl ik al op de helft van de woonkamer ben. Hij neemt een klein sprintje om vervolgens mij te kunnen ondersteunen gelukkig ben ik daardoor wel een stuk sneller bij de kamer van Matthy.

Als we bij de kamer van Matthy zijn ondersteund hij me nog erger hij denkt dat ik om ga vallen wat ook begrijpelijk is want ik sta zo scheef als de toren van Pisa. Eenmaal bij het bed van Matt maak ik het mezelf gewoon heel makkelijk eerst ga ik zitten op de rand en draai mezelf een kwartslag vervolgens zwiep ik m'n benen in bed tenminste dat was het plan. Maar ik ben nog maar bij stap 1 ik merk aan matthy dat hij me bij alles wil ondersteunen op dit moment heel lief maar zitten op een bedrand zal toch wel lukken? Dus ik kijk hem recht in zijn ogen aan 'dit kan ik zelf wel hoor gekkie' zeg ik dan en druk dan op het punt je van zijn neus 'TOET!' Roept matthy dan waardoor ik heel hard in de lach schiet die al snel overloopt in een slappe lach. Niet veel later stopt matthy me in en verlaat de kamer binnen een aantal minuten ben ik weg.

*volgende ochtend*
Ik word wakker knallende koppijn is het eerste wat me opmerkt. Ik kan gewoon niet wakker worden mijn lichaam is niet ready voor de dag maar is wel wakker, mijn ogen echt niet! Die willen niet open hoe graag ik het ook zou willen.

Na wat moeite en mezelf ingesteld te hebben om een paracetamol te pakken uit de medicijnen kast in de keuken krijg ik mijn ogen open. Ik schiet uit bed doe snel een joggingsbroek aan met een oversized shit alsof ik een of andere zwerver ben. Toch heb ik het gevoel dat als ik door de kamer heen loop en door gang richting de woonkamer dat ik wel wat slaap kan meepakken iniedergeval rust. Dus met mijn handen voor me uit en mijn ogen dicht loop ik door het huis door mijn richtingsgevoel weet ik dat ik nu in de hal aangekomen ben. Ineens hoor ik een deur dichtvallen waardoor mijn ogen gelijk open gaan ik schrik me kapot maar zie al gauw dat het Merel is!

'Ik schrik me kapot!' Zeg ik dan net iets te hard ze komt met een boze blik op me aflopen 'denk je nou echt dat dit slim was om te doen?' Zegt ze een beetje opgewonden van woede 'wat?!' Zeg ik dan vol verbazing 'ja met die Levi bekken en wat er nog meer is gebeurd' zegt ze dan ik merk dat ze redelijk wat gedronken heeft 'Merel zullen we het hier later overhebben?' Vraag ik dan om het gesprek te beëindigen want op dit moment kan ik haar niet zo goed pijlen of ze nou ladderzat is of bijna nuchter.

Ze zegt niks meer terug dus ik loop verder naar de keuken 'WIL JE OOK?' Schreeuw ik dan hard door het huis dan pas besef ik me dat ik zo dom ben iedereen ligt waarschijnlijk nog te slapen ik schreeuw even alles bij elkaar. En als Merel niet helder op deze aarde is krijgt ze er toch niks van mee.

Dan pak ik het doosje met paracetamol ik pak er 2 uit. Er zit een soort lijntje in het midden waardoor je hem kunt breken maar ik ben ontzettend slecht in pillen slikken dus ik moet er altijd een aardappelmesje bij pakken om hem in 4 stukken te verdelen. Daarna pak ik een glas en vul ik met water elk stukje neem ik een voor een in met een slok water. Voordat ik het weet heb ik zo 2 paracetamol naar binnen gewerkt!

Niet veel later komen alle bankzitters de woonkamer binnen 'de tyfus als je de volgende keer even niet zo schreeuwt' zegt Koen klagend die voorop loopt 'die heeft niet zo veel later van een kater volgensmij' zegt Rob een beetje grappend 'je staat niet meer in de club hè?' Zegt matthy een beetje bot met z'n ochtend humeur 'Ik hou ook ontzettend veel van jou!' Antwoord ik terug naar matthy 'nou dat is mooi!' Zegt hij dan weer sarcastisch terug 'maakt niet uit hoor meisje!' Zegt raoul er nog even achteraan om mij gerust te stellen.

Dit keer gaat iedereen zijn eigen gang met ontbijt maken voordat iedereen zijn ontbijt heeft heb ik al een bordje met ontbijt voor m'n neus gekregen. Van Matthy hij zei er niet veel speciaals bij hij zette het ook heel droog neer voor m'n neus, ik wacht totdat iedereen zit ik denk niet dat Merel nog komt als ze nu pas thuis is die is vast haar bed op gaan zoeken. Na een paar happen komen de gedachtes van gisteravond naar boven borrelen gelijk heb ik geen honger meer dus ik schuif mijn bord van me af 'sorry heb geen honger' zeg ik haastig en ren naar de kamer van Matthy ik kan het gewoon even niet hendelen al helemaal als iedereen me zo verbaasd aankijkt.
....
Jaja is niet zo slim van ons fleurtje!
Lees de pov van Merel in de boeken ' when te past comes back' en 'i need to trust you again' van octopuzzz
Tips? Say it!
Xx kwalletjeee 🤪

Your heart is my safe place~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu