Deel 10🤍⚡️

431 14 0
                                    

Ik was bijna vergeten dat ik vandaag alle interviews moet geven, het gaat waarschijnlijk erg raar worden als ik de bankzitters moet gaan interviewen. Maar ach daar moet ik me nu nog niet druk om maken. Matthy, Raoul en Koen fantaseren al over mooie goals 'wereld goals' zoals zij dat noemen dan moet de ene voorzet geven ja geen idee ik volg het niet helemaal. Wat ik wel kan volgen is de navigatie zo kan ik precies volgen of we goed rijden omdat de andere auto met Merel, Rob en Milo ons volgt oftewel zonder navigatie ik zou het namelijk lullig vinden als we nu verkeerd rijden. We hebben dan niet alleen onszelf ermee maar ook hun misschien wel de hele organisatie bij creators fc want dan missen ze gelijk 5 man, je kunt dan precies niks!

Na 20 minuten rijden komen we aan bij het voetbalveld, de bankzitters mogen op het terrein parkeren omdat ze hier natuurlijk 'de influencers' zijn. Ik stap de auto uit en loop samen met de jongens en merel naar de plek waar we moeten melden. Veel mensen weten nog niet dat ik de vriendin ben van Matthy dat weten ze natuurlijk wel van Merel dat hadden ze bekend gemaakt ofzo, dus ik hoor een beetje geroezemoes met vragen over mij zoals 'weet jij wie dat is?' Of 'welke band heeft ze met de bankzitters?' Ik ben weleens in een bankzittersvideo geweest maar dat is sowieso al meer dan een jaar geleden. Vandaag komen er wel 2 nieuwe video's met mij namelijk de lange leve de liefde aflevering met Rob en het optreden van de bankzitters die ik heb vastgelegd. Na vanavond of vandaag weten de vaste kijkers dat ik de vriendin ben van Matthy, natuurlijk weten de fans die bij het optreden zijn geweest al wie ik ben maar dat is nog niet eens 10% geweest.

De jongens melden zich en gaan naar de kleedkamers ik heb andere taken te doen want ik moet mezelf ook melden als interviewster. Ik ben eigenlijk best wel bang dat ik niet zoveel mee ga krijgen van de wedstrijd gelukkig hoeft de organisatie niks uit te leggen voor de interviews omdat het gewoon vragen stellen is ze vroegen wel of ik de Instagram pagina bij wilde houden vandaag. Dat vond ik wel een leuk idee dan moet ik wel alert zijn tijdens de wedstrijd!

Er was blijkbaar een speciale creators fc telefoon dus die krijg ik vandaag mee, na het krijgen van de telefoon mag ik naar de banken toe op het veld. Daar zitten voornamelijk de wissels en de coach maar omdat er plekjes over waren, ik een soort van bij Matthy hoor en de Instagram moet bijhouden mag ik er ook bij zitten. Ik zit niet alleen Merel is daar ook ze had al gelijk aanspraak met wat meiden ik heb geen idee wie dat zijn. Dus nieuwsgierig sluit ik aan bij hun ze staan namelijk voor het overkappinkje van de banken op het veld een beetje met elkaar te praten 'hoi ik ben Fleur!' Zeg ik een beetje onderbrekend 'hoiii Fleur ik ben Myron de vriendin van Enzo!' Antwoord Myron nu valt het kwartje ik herken haar wel 'Hoiii Fleur ik ben Samantha de vrouw van Chahid!' Zegt Samantha vriendelijk tegen mij. Ze zijn allebei echt ontzettend aardig tegen me maar ik besef me dat ik niet heb verteld voor wie ik hier ben 'oh sorry ik ben vergeten te vertellen ik ben de vriendin van Matthy.' Vertel ik een beetje verontschuldigd.

Alle meiden ook Merel kunnen me alles vertellen over de vorige wedstrijden en wat er gaat gebeuren. Het stelt me wel gerust vooral nadat ik vertelde dat ik de Instagram moest bijhouden 'oh Fleur als je hulp nodig hebt ik kan altijd iets filmen ofzo.' Zegt Myron terwijl ze haar hulp aanbied 'ja ik ook eventueel.' Voegt Samantha eraan toe. Ik vind het zo aardig dat ik even niet wist wat ik moet antwoorden 'ach wat lief ik zal het wel laten weten!' Antwoord ik dan laat ik het antwoord een beetje in het midden ik zeg dus niet definitief ja maar ook geen nee.

Daarna verteld Myron vrolijk over de dochter van Samantha, Chahid en samantha hebben samen vier kinderen waarvan 3 jongens en 1 meisje. Dat meisje heet Mylana ik was natuurlijk heel erg nieuwsgierig omdat ik weet dat Chahid nog maar net in de 30 is volgensmij 'oh hoe oud is Mylana?' Vraag ik nieuwsgierig 'Mylana is 6 jaar oud nu.' Voegt Samantha in het gesprek ik wilde bijna antwoorden dat Eleanor 4 jaar oud is maar ik ben een jaar weg geweest dus dat betekend dat ze nu 5 jaar is 'oh Eleanor de dochter van Merel ik weet niet of ze daar al over verteld had is 5.' Antwoord ik een beetje als een soort teken dat we ze misschien kennis met elkaar kunnen laten maken. Het gesprek gaat verder tussen Samantha en Merel want het zijn hun dochters of ze nou iets hebben afgesproken weet ik niet precies omdat tegelijkertijd de eerste spelers aangekondigd worden.

Snel pak ik de creators telefoon erbij en film dat de spelers het veld op komen rennen ik zet de tekst 'the beginning' erbij want ja het begint ik zag het eerst niet maar wanneer ik de story terugkijk die ik net heb gemaakt van de veld oprennende spelers. Zie ik dat Matt en Rob naar ons zwaaien helaas heb ik het niet gezien op dat moment was veel te druk bezig met alles. Wanneer er word afgetrapt gaat het publiek tekeer ik vind het zo bizar dat er zoveel mensen opaf komen gewoon voor bijvoorbeeld de bankzitters of andere YouTubers, het lijkt me zo'n raar wereldje om in te leven meer omdat het me zelf nog niet echt is overkomen.

De wedstrijd is niet heel bijzonder want allebei de teams spelen erg op safe een beetje overpasen naar elkaar dus ik had de tijd om een beetje rond te kijken. Dicht bij ons achter het hek staat een grote fan van de bankzitters ik weet haar naam niet precies ik weet wel dat ze aardig wat virale tiktoks heeft gemaakt. De jongens kennen haar ook volgensmij niet persoonlijk wacht laat ik het houden op herkennen, dus de jongens herkennen haar ook. Ze weer ook dat Merel de vriendin is van Rob ze roept steeds Merels naam weet je laat ik aardig zijn en gewoon even omkijken en ernaartoe lopen samen met Merel. 'Heee!!' Zegt Merel gelijk ik denk dat ze haar ook kent 'hee Merel!' Antwoord ze vrolijk terug en kijkt daarna naar mij afvragend wie ik ben 'eyy Fleur wat ben je nou eigenlijk van Matthy?' Ze weet m'n naam gewoon! Ze zegt het wel een beetje op een plagende toon alsof ze het antwoord al weet ik kan er wel omheen draaien maar vanavond weet ze het ook 'ja z'n vriendin!' Antwoord ik op dezelfde toon als zij. Vervolgens maken we met z'n alle een foto en gaan ik en Merel weer terug naar de meiden oftewel samantha en Myron. Ik dacht eerst altijd dat Enzo voornamelijk en Myron een beetje kinderachtig waren maar ze zijn gewoon ontzettend aardig Myron iniedergeval Enzo heb ik nog niet gesproken hij zit in de wissel maar hij zal vast ook aardig zijn.
....
Ik ben nogsteeds dood! Daarom kort deel wil wel wat posten, ik dacht misschien kun je bij het stukje over die fan jezelf een beetje indenken dus ja dat!
Lees pov van Merel op octopuzzz
Tips? Say it!
Xx Kwalletjeee💗

Your heart is my safe place~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu