Let op in dit verhaal komt smut voor! het begint bij '🌶️' deze emoji en eindigt ook bij deze emoji als je hier niet tegen kan moet je het stuk niet lezen totdat je voor de 2de keer deze emoji tegenkomt.
We hebben niet zoveel fruit in huis dus ik doe het maar met de restjes misschien komt er wel een ongelooflijk lekkere smaak uit! Dus ik pak een banaan, appel en wat aardbeien sowieso als je er iets van bosvruchten Indoet is de smoothie meestal al gelukt. Met de appel moet ik wel uitkijken daar kan ik er niet zoveel van doen omdat een appel niet echt een hele overheersende lekkere smaak heeft.
Als ik het gemixt heb met een staafmixer dan doe ik het in de smoothiebeker het is eigenlijk geen beker voor smoothies gewoon de grootste beker die ik kon vinden in huis. Daarna pak ik er een rietje bij ik kan niet wachten om de eerste slok te nemen! Dus ik zet mijn lippen vol verwachtingen op het rietje al snel krijg ik de eerste slok in mijn mond. Dit is oprecht zo lekker een heerlijke fruitsmaak waar de banaansmaak even doorheen komt vervolgens komt de sappige appel een beetje naar boven ik vind hem perfect!
Dus helemaal blij met m'n smoothie loop ik door het huis aan het kijken of er nog iets te doen valt, ik drink de smoothie sneller op dan ik dacht want hij is nu al voor de helft leeg. Dan kom ik merel tegen die de woonkamer in wilt lopen 'oehh een smoothie!' Zegt ze vrolijk 'hier!' Antwoord ik dan en tegelijkertijd geef ik haar mijn beker met de smoothie erin ik zit namelijk al best vol van de smoothie. Want ik denk dat ik perongelijk iets te veel heb gemaakt dat kan ik dus wel missen!
Ik wil zo graag die band met Merel versterken ik heb haar de afgelopen tijd wel erg gemist ookal liet ik het niet erg merken bijvoorbeeld als er iets leuks gebeurd dan appte ik merel, als ik iets wilde doen appte ik merel, als ik gezelligheid om me heen wilde appte ik Merel en als ik haar wilde helpen met Ellie appte ik merel. Gewoon met alles eigenlijk! Vaak had ik 'ohhh dit is leuk! Laat ik Merel app- nee dat kan niet' het is gewoon moeilijk om iemand waar je zo close mee bent voor een langere tijd te missen. Nu snap ik wel dat er zo'n groot ding van werd gemaakt toen ik naar Amerika zou gaan.
Ik wacht nog even op de reactie van Merel op mijn smoothie ondertussen scroll ik een beetje op insta dan komt de club hier in de buurt voorbij met een insta post dat is dezelfde club als toen ik na de veed met de bankzitters mee ging. De drankjes zijn vanavond de helft goedkoper! 'Hmm verrukkelijk Fleur!' Complimenteert merel de smoothie 'Merel heb je zin om vanavond naar de club te gaan hier in de buurt de drankjes zijn vanavond maar voor de helft van de prijs!' Vraag ik vooral omdat ik weet dat Merel uitgaan best duur vind vooral omdat ze nu een soort moeder is voor Ellie 'klinkt gezellig! Moet even aan Rob vragen want vandaag zou Ellie hier weer naartoe komen vanavond eigenlijk!' Antwoord Merel
'Ja joh geen probleem en anders kun je matthy nog vragen.' Voeg ik er aantoe.Merel loopt enthousiast naar boven met die smoothie in haar handen ik denk dat ze het gelijk gaat vragen aan Robbie. Even later komt ze terug 'ja geen probleem!' Het is ondertussen al 5 uur 'ik maak wel even snel een tosti ofzo als jij ff een outfit uitkiest alvast' vraag ik een beetje commanderend aan Merel ik lees het bericht op insta van de club nu eens goed door want ik las dat voor de helft van de prijs en wist dat als ik dat zou zeggen dat Merel wel mee zou gaan. Ik lees dat het thema neon is 'het thema is neon Merel! Misschien jij die ene felle roze top die je voor je sweet 16 had gekocht en ik die oranje weet je nog voor Koningsdag. Dan kunnen we er zo'n wit wielrennersbroekje onderdoen!' Zeg ik een beetje om haar op ideeën te brengen ze antwoord niet maar ik hoor haar wel keihard de trap oprennen.
Ondertussen begin ik aan de tosti's ik denk dat we beide maar eentje eten want de drankjes van vanavond zullen ook wel zwaar vallen denk ik. Ik pak wat brood uit de kast en doe er alleen kaas op want er is geen ham in de koelkast te vinden. Daarna slinger ik de pan aan op de kookplaat doe er wat boter in en doe dan de tosti's erin het gaat snel omdat de broodjes precies naast elkaar in de pan kunnen na een aantal minuten draai ik ze om omdat de ene kant een mooi goud bruinig kantje heeft gekregen. Dan komt Merel terug met nog meer spullen zelfs met pantry's en brillen ze laat alles een voor een zien ik vind het geweldig als ze eenmaal alles verteld heeft kan ik nog niet reageren want ze veranderd ineens van onderwerp 'ik denk dat je ze eruit kunt halen' zegt ze een beetje ongemakkelijk inderdaad er komt allemaal stoom vanaf ik ben bang dat ze zijn aangebrand.
JE LEEST
Your heart is my safe place~ bankzitters
RomanceWat gebeurd er als Fleur weer terug komt uit Amerika. Loopt het weer compleet de soep in of is dit de liefde van hun leven? Het is een vervolg van mijn boek right person wrong time!!