Ff van te voren in dit verhaal komt smut voor de smut begint bij deze emoji '🌶' en eindigt ook bij die emoji als je dat niet wilt lezen kun je dat gewoon skippen dus!
Even later komt hij naar beneden op mij aflopen we zijn allebei in dezelfde mood 'je ziet er nogsteeds lekker uit in deze chill outfit' zegt hij voordat ik helder kan nadenken druk ik mijn lippen op die van hem...
🌶SMUT ALARM🌶
Ik voel zijn warme lippen op die van mij rustig sluit ik mijn ogen en ga gepassioneerd mee, onze lippen bewegen liefdevol en onze tongen vechten om dominantie. Hij zet zachtjes zijn handen op de bovenkant van mijn rug en langzaam glijden zijn handen naar beneden richting mijn kont. We denken niet na het gaat automatisch tijdens het zoenen lopen we richting de bank, het gaat zo snel voordat ik het weet heeft Matt de dominantie dus hij trekt mijn trui uit die ik net aan heb getrokken dat was dus voor korte duur! Vervolgens duwt matthy mij op de bank en komt boven mij hangen zijn oceaan blauwe ogen kijken mij aan maar zijn blik zegt het meest 'mag ik?' Vraagt hij fluisterend ik vind het heel lief dat hij het aan mij vraagt maar ik heb niet veel tijd om daarover na te denken ik knik ja en geef een neurie van akkoord.Dit zegt genoeg voor matthy we hervatten de zoen maar nu is het niet voor dominantie we weten beide wie de leiding heeft. Hij gaat daarna langzaam van mijn lippen naar mijn nek vervolgens zet hij een paar kusjes op mijn borst. Al snel zet hij zijn laatste kusjes op de onderkant van mijn buik waardoor hij de bovenkant van m'n joggingsbroek vastpakt en hem naar beneden trekt, stiekem help ik hem een beetje. Daar lig je dan op de bank in je lingerie nu pak ik de leiding dus ik duw matthy een beetje van mij af waardoor er ruimte ontstaat naast mij op de bank.
Met passie en een zwoele blik die ik geef naar matthy pak ik de hals van zijn trui vast met een vlugge beweging trek ik er zachtjes aan zoals ik in gedachte had draait hij zichzelf om op zijn rug om zichzelf op te kunnen vangen tegelijkertijd sta ik snel op van de bank en kom boven hem te hangen, matthy kijkt mij vragend aan 'my turn' zeg ik zachtjes met een wat zwaardere stem. Om het mezelf makkelijker te maken zet ik elke knie aan een andere kant vann zijn lichaam waardoor ik op zijn lichaam geknield zit, matthy komt rechtovereind zitten gelijk pak ik de onderkant van zijn trui vast en trek hem over zijn hoofd heen. Met mijn rechterwijsvinger glijd ik over zijn borst heen naar de bovenkant van zijn buik. Ik probeer daarna zijn riem los te maken wat moeilijker blijkt te zijn dan ik dacht.
Het duurt niet lang en Matt merkt het hij maakt er geen opmerkingen over omdat ik op zijn lichaam geknield zit pakt hij me bij m'n billen vast en tilt me op zodat hij de rollen om kan draaien. Hij maakt zijn riem los en doet z'n broek uit gelijk zie ik de enorme tent in zijn broek ik moet ervan glimlachen maar ik laat het niet te erg merken omdat ik bang ben dat hij dan het gevoel heeft dat hij iets verkeerds doet. Het onderdrukken van mijn lach lukt goed het helpt alleen maar wanneer matthy zijn lippen weer op die van mij zet nu verandert de vibe echt we willen allebei hetzelfde en ik ben er klaar voor om helemaal van dit moment te gaan genieten. Met passie zoenen we elkaar hij maakt het klipje van mijn BH los het verbaasde me oprecht dat het hem in een keer lukte maar het moment gaat door. Ik merk aan matthy dat hij haastiger word waardoor hij haastig mijn slipje uitdoet.
Ik weet het matthy is mijn vriend maar op dit moment begin ik het toch een beetje spannend te vinden. Gelukkig haalt matthy er een hoop spanning vanaf dat doet hij ongemerkt want hij doet z'n eigen onderbroek zelf uit. Op dit moment gaat alles zo snel een heleboel emoties en spanningen gieren door mijn lichaam allemaal kledingstukken liggen door de hele woonkamer heen het dichtstbijzijnde kleding stuk is Matthy's broek die hangt over de bank heen alsof hij daar expres is neeegelegd. 'Momentje' zegt matthy haastig hij pakt zijn broek en voelt in de broekzakken daar haalt hij een condoom uit tevoorschijn deze man had het allemaal al in gedachte 'smeer lapje' zeg ik grappend terwijl matthy de verpakking open maakt met zijn tanden en haalt het stukje die hij afgescheurd heeft uit z'n mond, daarna haalt hij hem eruit en doet hem om zijn lengte heen.
Ineens voel ik iets langzaam in me gaan het doet een beetje pijn waardoor er een kreun mijn mond verlaat. Matthy doet het rustig aan zodat ik kan wennen niet veel later word hij ook gretig en word het tempo steeds verhoogd ik laat mezelf ontspannen door mijn hoofd op het enige kussen die op deze bank ligt te laten rusten. We smelten zowat samen er gieren kleine schokjes door mijn lichaam waardoor ik ineens een beetje samenknijp 'oeh doe da nog eens?' Vraagt matthy met een hese stem wanneer ik het opnieuw doe verlaat er ook een kreun zijn mond. Voor het laatste deel draai ik ons om wel met medewerking van Matthy ik ga op en neer ik voel dat ik bijna op mijn hoogtepunt kom zo heeft matthy ook zijn seintjes af we komen bijna tegelijkertijd het laatst wat ik uit overheersing uit mijn mond krijg is 'aahhh matthy!' Ik schreeuw het zowat uit waardoor ik gelijk mijn hand voor mijn mond sla.
🌶EINDE SMUT🌶
Als we klaar zijn kan ik alleen nog maar van hem genieten hij is zo lief! We helpen elkaar met aankleden wanneer we samen op de bank ploffen nemen we beide een diepe zucht 'je bent prachtig Fleur!' Zegt hij complimenterend 'dit was ongelooflijk!' Zeg ik een beetje nog in mijn eigen wereld ik ben op dit moment ook wel ongelooflijk moe ik rust op de borst van Matthy en merk gelijk dat ik langzaam wegval.*volgende dag*
Ik word wakker in bed ik besef me dat matthy mij waarschijnlijk gisteravond naar bed heeft getild ik pak mijn telefoon erbij en schrik van de tijd half 9 staat er ik schud tegen matthy aan zodat hij wakker word. We hebben om half 1 de vlucht terug naar huis dus eigenlijk moeten we nu ontzettend opschieten! We denken beide niet meer logisch na we schieten omhoog waardoor we komen te zitten in bed. Snel schieten we wat kleding aan dat nog in de slaapkamer op een hoop ligt oftewel de pakken van gister het maakt me niet uit tegelijkertijd regelt matthy een taxi naar het vliegveld en ik verzamel nog even de laatste spullen om in de koffers te doen.Ik til alles naar beneden en precies dan staat de taxi klaar op een haastige manier gooien we alles in de taxi om te kunnen vertrekken.
*tijdskip*
We lopen nu door de vliegtuigslurf op weg naar onze stoel in het vliegtuig als we die gevonden hebben doen we de enige handbagage koffer die we bij hebben in het vak boven ons hoofd en gaan vervolgens zitten op de stoel. Ik merk dat ik nog redelijk moe ben van gister en dus niet alle rust heb kunnen pakken, al snel val ik weer weg die 2 uurtjes om terug te gaan naar Nederland kan ik goed gebruiken voor mijn slaap.Dan schut Matt mij wakker ik merk gelijk dat we aan het landen zijn alleen deze piloot gaat veel steiler naar beneden dan dat ik gewend ben waardoor ik een erg vervelend gevoel krijg in mijn buik. Binnen 10 minuten zijn we geland allebei dood op van deze vakantie + reis we skippen de rij die ontstaat in het vliegtuig en wurmen ons erdoorheen zodat we onze koffers snel kunnen pakken bij de band.
Op een hoog tempo lopen we over het vliegveld naar de kofferband het zit mee want we zien gelijk onze koffers over de band heen glijden deze keer sleur ik ze er vanaf. 'Rob komt ons ophalen' zegt matthy dan ik weet niet hoe hij da wil doen maar hij zal het vast goed geregeld hebben ik slof een beetje over het vliegveld achter matthy aan naar de parkeerplaats matthy leest de instructies van zijn telefoon die Robbie hem gestuurd heeft en ja hoor al gauw verschijnt Robbie in het zicht, ik ben zo moe dat ik niks kan zeggen en Robbie alleen in de armen kan sluiten wanneer ik zijn warme lichaam loslaat zie ik een meisje achter hem staan en ik herken haar sneller dan gedacht...
....
Weer een deeltje!!
Tips? Say it!
Lees de pov van Merel op octopuzzz
En een ding dat ik graaag wil benoemen dikke loev naar Anouk8891 omdat ze het verhaal al sinds het begin volgt zelfs het vorige verhaal vanaf het begin! Ik weet ik heb dit nog nooit gezegd bij iemand maar deze meid verdient het ⚡️💗
Xx kwalletjeee 🌴
JE LEEST
Your heart is my safe place~ bankzitters
RomanceWat gebeurd er als Fleur weer terug komt uit Amerika. Loopt het weer compleet de soep in of is dit de liefde van hun leven? Het is een vervolg van mijn boek right person wrong time!!