Deel 12🤍⚡️

385 10 0
                                    

Veel tijd om mezelf om te kleden heb ik niet want ik moet die interviews geven, ik was van plan om m'n normale kleding weer aan te doen. Maar als ik ze ga interviewen zijn alle spelers al omgekleed dus dan heb ik sowieso andere kleding aan plus ik denk dat het juist wel leuk is als ik in dat voetbalpakkie sta. Voordat ik het doorheb komt de crew op me afgerend met allemaal apparatuur die ze bij me om moeten doen voor het geluid en ze moesten nog wat uitleggen over hoe het interview moest gaan verlopen.

Als dat geregeld is moet ik naar de gang van de kleedkamers daar komen namelijk alle spelers uit in hun normale kleding. Vervolgens moet ik ze een soort van staande houden ookal zijn ze het gewend. Ik ben zo hyped en blij dat ik dit mag doen dit had ik echt nooit verwacht! Normaal is Merel nog blijer dan dat ik ben omdat ze gewoon zo hyped voor me is maar nu merk ik daar niks van ze zegt niet eens iets tegen me ze zal wel moe zijn van vandaag. Ik ga mijn dag niet laten verpesten door zo'n chagrijn!

Ik sta nog even te praten met de crew over wat voor vragen ik kan stellen eventueel, dan komen de eerste de kleedkamers uit gelijk springt iedereen in de houding ik moest zo snel reageren dat ik helemaal niet door heb wie het is. Het kwartje valt pas wanneer diegen me bij m'n heup pakt en een beetje naar zich toe trekt eerlijk gezegd had ik verwacht dat het Matthy was maar het is Frank 'heee Frankieee!' Zeg ik enthousiast vervolgens druk ik bijna die microfoon in zijn gezicht 'heee wijffieee!' Zegt hij enthousiast terug. 'Hoe verliep de wedstrijd?' Dat is de eerste vraag die ik stel 'ja goed want we hebben gewonnen hè!' Antwoord hij juichend 'waren er nog dingen die beter konden volgens jou?' Vraag ik aan hem 'tuurlijk er zijn altijd wel dingetjes die beter konden op sommige momenten wachtte we heel erg af waardoor er minder actie was.' Legt hij uit ik vond het wel een goed antwoord niet dat er een slecht antwoord gegeven kon worden maar het was wel een antwoord die ik zelf ook merkte tijdens de wedstrijd. Verder stel ik nog wat vragen maar die waren niet echt bijzonder net als wat andere personen die ik daadwerkelijk nog nooit had gezien, maar blijkbaar waren ze bekend genoeg om bij creators te spelen niet dat ik wil zeggen dat ik bekender ben want waarschijnlijk weet nog geen eens 1/4 van de kijkers van dit interview weten wie ik ben.

Dus een aantal personen verder komt iemand de kleedkamer uit die mijn blijkbaar nog niet had gezien. Waardoor ik bijna een vlog camera in mijn gezicht geduwd krijg gelukkig kan ik hem net ontwijken ik en enzo schieten ontzettend hard in de lach 'hahaha sorry sorry!' Zegt Enzo in een halve lachbui 'hahaha maakt niet uit! Nu kan ik je gebruiken voor het interview.' Antwoord ik ook nog half lachend 'kom maar op met die vragen!' Geeft enzo als antwoord 'je hebt zelf ook een keer gescoord vandaag maar wat was nou het mooiste goal vandaag?' Vraag ik geïnteresseerd natuurlijk gelijk die microfoon bij het gezicht van Enzo zodat het geluid goed te horen valt 'ik vind die van jou en Matthy heel mooi maar dat andere goal was heel tactisch ik heb eerlijk gezegd geen idee wie dat goal heeft gemaakt.' Antwoord Enzo een beetje schamend 'laten we even terugblikken naar deze goals!' Roep ik uit zodat de kijkers weer even weten waar we het over hebben. Ik heb een oortje in dat hoorde bij de apparatuur het was een hele tijd stil maar ik was te lang in gesprek volgens de crew met enzo dus er werd ontzettend hard in mijn oortje getetterd dat ik het gesprek af moet ronden waardoor ik enzo niet meer verstond. Toch probeer ik neutraal te blijven kijken want anders val het erg op!

De laatste en tevens ook mijn meest favoriete personen mag ik nu interviewen namelijk de bankzitters! Ze komen netjes op een rijtje bij me staan want ze weten natuurlijk wat er gaat gebeuren, daarna slaan ze een arm om elkaar maar ik om mij heen. Heel lief! Dus als een soort kleine dwerg sta ik tussen de mannen in met m'n knalroze microfoon ik weet niet hoe ik het gesprek moet beginnen 'heee jongens!' Zeg ik dan maar natuurlijk vond de crew het te lang duren dus gingen ze vragen in mijn oortje fluistert tenminste ik denk dat ze het proberen te fluisteren maar het komt toch schreeuwend uit mijn oortje zo mijn oor in. Dus ik doe maar wat ze zeggen dan heb ik ze weer blij gemaakt 'er word in mijn oortje een vraag gesteld namelijk hoe zijn jullie deze wedstrijd optijd of iniedergeval te vroeg?' Natuurlijk weet ik dit antwoord al maar ja 'nou het antwoord staat hier in ons midden.' Antwoord Koen wijzend naar mij 'ja precies dat!' Voegt Raoul eraan toe

In mijn oortje word er op doorgevraagd ik vind het eerst een beetje raar om te vragen maar ja ik volg wel gewoon 'maar hoe kan het dan dat jullie alsnog optijd zijn?' Ik heb maar gewoon even schijt 'nou wij kwamen beneden aan alles was al klaargemaakt.' Antwoord Robbie 'ja we konden op de bank gaan zitten we kregen gelijk een ontbijt voorgeschoteld en de tassen waren al gemaakt we hoefden niks te doen.' Voegt Matthy eraantoe. 'Maar verder was het een geslaagde wedstrijd?' Dat is de laatste vraag die ik stel ik richt de microfoon op Milo omdat hij nog niet heeft kunnen antwoorden 'ja we hebben gewonnen dus dat zegt al genoeg!' Antwoord hij daarna stel ik dezelfde vraag aan Raoul want hij heeft ook nog niet echt iets gezegd 'Ik sluit me daarbij aan er zijn ontzettend mooie goals gemaakt!' Voegt raoul eraantoe
.....
Sorry deze is saai!! Volgende word echt met meer sensatie maar ik was vandaag teveel aan het snappen met wat leuke bankzitters mensjes!
Lees de pov van merel op octopuzzz
Xx tips? Say it!!
Xx kwalletjeeee 💅

Your heart is my safe place~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu