wanneer ik zijn warme lichaam loslaat zie ik een meisje achter hem staan en ik herken haar sneller dan gedacht...
Het is Merel, hoe ik moet reageren ik heb daadwerkelijk geen idee. Gelukkig onderbreekt Rob de stilte 'kom Matt jij bij mij de meiden bij elkaar' ik had gehoopt dat hij me uit deze situatie zal helpen maar hij doet het tegenovergestelde en maakt het alleen maar erger. Ik geef Rob een arrogante blik vervolgens steekt Rob zijn handen in de lucht alsof hij onschuldig is. Ik besteed er maar niet teveel energie aan en probeer het niet zo akward te maken tussen mij en merel want ik neem aan dat ze weer 24/7 met Robbie is. Ookal gaan Matt en ik proberen om in mijn huis te wonen wat nog niet definitief is maar dan zal ik Merel nog vaak genoeg moeten zien dus als ik het nu verkloot word het echt een marteling om steeds in casa del huts te zijn.
De jongens draaien zich om richting de auto van Matthy ik rijd mee met Merel in de auto van Rob. Gelijk wanneer de jongens zich omdraaien til ik mijn handen op om een knuffel te geven het had nog erger gekunt maar gelukkig stemt merel ermee in 'heb je gemist meissie' zeg ik dan wanneer ik haar in de armen sluit kijk misschien is het beter om alles even te vergeten. Misschien hoeft het niet uitgepraat te worden en vergeten we het gewoon maar dat ligt aan merel.
Wij draaien ons ook om en lopen allebei naar een andere kant van Robbie's auto Merel stapt achter het stuur en ik op de bijrijdersstoel. Gelijk sluit ze haar telefoon aan op de auto zodat we naar spotify kunnen luisteren. Al gauw merk ik dat het van die saaie stront muziek is waar echt niks in gezegd word en alleen maar zon saai melodietje is, merel legt haar telefoon weg maar ik pak hem er weer bij toevallig weet ik haar toegangscode nog tenminste als hij nog werkt. Ze heeft geen code met cijfers maar gewoon met letters dus ik vul de code in die ik me voor het laatst kan herinneren 'Robbie is pauper hot' vul ik in maar hij klopt niet meer 'Matthy is mijn maatje' zegt merel snel ik dacht eerst dat ze een grapje maakte maar ze was dood serieus ik laat het maar zolang het laatste stukje na zijn naam maar niet veranderd in 'pauper hot' of 'kaolo lekker' vind ik het goed.
Ik zal vast later de uitleg van haar toegangscode krijgen dus ik vul het wachtwoord in die merel mij verteld heeft en tot mijn verbazing klopt de code ook nog. Ik vergeet het maar even en zet een ander nummer op want Spotify stond nog open ik zet het nummer 'on me' op dat is het nummer van het feestje en ook tegelijkertijd ons nummer. We kunnen hier zo hard op viben en gelukkig breekt dit het ijs en zingen we hard mee!
We praten niet echt met elkaar we zetten gewoon leuke liedjes op en zo bouwen we toch weer een soort band op.
We komen tegelijk aan bij casa del huts Merel parkeert de auto netjes op het terrein ik wilde de kofferbak open maken maar besefte me dat Matthy alle koffers heeft meegenomen blijkbaar, dat had ik niet eens door! Dus ik ren op matthy af 'sorry lieffie dat ik jou alle koffers heb laten meenemen' zeg ik een beetje beschamend 'doe ik toch met liefde voor jou!' Zegt hij dan 'nou slijmbal, heb je iets van me nodig' vraag ik een beetje plagerig 'uhm ja eigenlijk wel' Matthy maakt een soort rondje van zijn lippen zovan 'Ik wil een kusje' dus ik ga ermee akkoord en druk snel mijn lippen tegen die van hem maar het duurt niet voor lang want ik wil nu die koffers naar binnen tillen. Ik weet dat matthy hiervan baalt want meestal als we een gezellig avondje hebben gehad dan zijn we heel erg klef en aanhankelijk of Rob en merel dit merken geen idee ik weet wel dat als ik straks Koen tegen kom dat er alleen maar wen sexistische opmerking uitkomt dus daar bereid ik mezelf ff mentaal op voor.
Ik sleur drie koffers mee naar binnen 2 in mijn linker hand en 1 in mijn rechterhand het is een beetje lastig vooral over het grind met die koffers gelukkig is in mijn linkerhand die 2 koffers een daarvan e een handbagage koffer. Ik neem een klein sprint je naar de voordeur die word open gemaakt door matthy en ja hoor ik kom Koen al eerder tegen dan ik dacht namelijk al op de hal ik stap naar binnen en geef Koen een knuffel, matthy loopt achter mij aan Koen kan echt niet fluisteren dus ik kan weer alles horen. 'Dus heeft ze haar beloofde waargemaakt?' Vraagt hij gelijk sluiten de andere jongens bij hem aan waardoor alle bankzitters bij elkaar staan behalve Milo die is thuis volgensmij of ik zie hem hier nog niet.
Dan geeft matthy stoer antwoord 'zeker zeker!' Zegt hij vol zelfvertrouwen Robbie komt als eerst nog dichter op Matt aflopen ze doen hun handshake 'lekker maatje!' Zegt hij dan 'ZoZo lekker gedaan hoor!' Voegt Koen eraan toe 'papa is trots op je jongen!' Zegt raoul op een zware papa toon, is neukdn zo'n groot ding dan bij jongens? Ik hoef me iniedergeval niet meer af te vragen of ze doorhebben dat het gebeurd. Ik liep tijdens dat gesprek al op het einde van de hal en kijk glimlachend achterom naar matthy gij voelt zich nu zo machtig ofzo. Ineens kijken alle bankzitters mijn kant op om een soort van te bestuderen met wie hun maatje boom boom dingen heeft gedaan. Natuurlijk kan Koen z'n mond niet houden 'nou niet verkeerd hoor!' Ik geef hem een blik dat hij teveel heeft gezegd allen die snapte Robbie nog niet echt dus hij komt op me aflopen 'en heeft Matt echt zo'n grote lul?' Vraagt hij tegelijk tijd kijkt hij van mij naar matthy en weer terug.
'Nou jongens!! ... ja echt reusachtig' zegt ik dan sarcastisch en een beetje lachend ik loop door naar de woonkamer de jongens en Fleur blijven nog lang op de hal staan maar ik ben al begonnen aan mijn smoothie ik wil hem gewoon even vergelijken met die bar in Ibiza want als hij minder lekker is kan ik smeken om zo'n smoothie apparaat bij matthy!
....
Beetje kort maar boeie of er vandaag nog een komt geen idee moet namelijk ook nog leren!!
Lees de pov van merel op octopuzzz Ze heeft nu ook een vervolg boek daarvan dus deel 1: when the past comes back en deel 2: i need to trust you again.Ik krijg het niet voor elkaar over de app dus ik probeer het zo maar Simone! (Schrijfster van de pov van Merel) ik vond deel 1 erg kort en dat vind iedereen die jou vervolg boek leest 😉 dus ga maar gauw nog een deel schrijven want ik wil MEERRR!! Whahaah
Verder m'n typische zinnetjes:
Tips? Say it!
Xx kwalletjeee 💍
JE LEEST
Your heart is my safe place~ bankzitters
RomanceWat gebeurd er als Fleur weer terug komt uit Amerika. Loopt het weer compleet de soep in of is dit de liefde van hun leven? Het is een vervolg van mijn boek right person wrong time!!