Deel 34🤍⚡️

253 7 0
                                    

Matt en Ellie zijn al vertrokken richting mijn appartement ondertussen is de auto helemaal volgeladen met dozen niet alleen de achterbak zit vol maar ook de achterbank en de bijrijdersstoel. Klaar om te rijden zou ik zeggen! Net wanneer ik de auto in wil stappen komen er 2 jongens naar buiten het zijn Raoul en Koen 'hee Fleur anders rijden wij ook een paar keer dat gaat wat sneller!' Zegt Raoul terwijl ik de auto instap 'als jullie dat willen doen zou ik dat heel lief vinden!' Zeg ik dan vervolgens trek ik de autodeur dicht de jongens zijn al gelijk bezig met het volladen van de auto's met dozen.

Tegelijkertijd rij ik richting Hilversum met een leuke playlist opgezet rijd ik het terrein af, na een aantal uur helaas ook in de file gestaan kom ik aan bij mijn appartement het was best wel een nare rit ik kon niet eens heel goed op de weg letten want ik kon achter me niks zien door de dozen op de achterbank en kofferbak. Naast me ook niet want de bijrijdersstoel was ook helemaal vol eigenlijk best wel gevaarlijk dus, maar we zijn levend aangekomen niks aan de hand! De parkeerplaats is in beslag genomen door matthy die waarschijnlijk al binnen is met Ellie het is vandaag heel druk! En ik heb echt geen zin om helemaal m'n best te doen op een paarkeerplekje dus ik parkeer hem lekker asociaal op de stoep. Misschien is tegenwoordig een boete nog wel goedkoper dan een parkeerkaartje die ik ook niet meer gebruik want daar heb ik een app voor op m'n telefoon.

Oké genoeg gekletst, ik stap uit neem wat dozen mee naar boven om precies te zijn 2 een onder de ene arm de ander onder de andere arm. Bij de ingang bel ik aan al gauw hoor ik de stem van Ellie door de intercom 'kom maar binnen!!' Roept ze tegelijkertijd gaat de deur open 'kom er zo aan!' Zeg ik terug omdat ik weet dat ze dat kan horen boven.

Door de hal stap ik de lift in naar boven de deuren sluiten ik druk op het knopje met hrt nummer van de verdieping al gauw gaan we omhoog. Ik ben nog niet eens boven aangekomen maar ik hoor de stem van Ellie al op de verdieping ze lacht heel hard daardoor verschijnt er ook een glimlach op mijn gezicht omdat ik me besef dat dit een geweldig weekend gaat worden.

De lift komt stik te staan en de deuren gaan open gelijk zie ik een klein schattig meisje in de lucht springen 'Fleurrr!!' Roept ze springend gelijk open ik m'n armen en laat die dozen vallen net op de gang van de lift terwijl ik naar beneden buk om op de hoogte van Ellie te komen. Snel komt ze in mijn armen gerend ik til haar op en loop samen met haar naar binnen 'kom dan gaan we naar binnen' zeg oké etende dat Matt binnen is, maar we komen matthy al tegen aan het eind bij de gang bij mijn appartement 'en is het gelukt?' Vraagt matthy blij terwijl hij zijn hand opsteekt voor een high five met Ellie. 'Een beetje!' Zegt ze stoer en geeft Matt een high five 'hee lieverd!' Antwoord matthy helemaal opgehyped zonder erbij na te denken zoenen we elkaar niet voor lang omdat we worden onderbroken door Eleanor die ik nog in mijn armen heb 'ik ben er ook nog!!' Zegt Ellie alsof ze vergeten word. Gelijk moeten Matt en ik lachen, 'ik haal nog even wat dozen hier op de gang' leg ik uit ik zet Ellie neer op de grond en loop op een hoog tempo naar de lift waar ik de dozen al zie staan.

Eenmaal bij de lift pak ik onhandig maar snel de dozen vast en loop ook weer haastig terug 'mijn armen zijn niet groter dan 2 dozen' zeg ik dan en ik zet de dozen in de gang van het appartement omdat de deur nog openstond.

Niet veel later komen raoul en Koen aan met een hele hoop dozen vooral raoul Koen doet alsof hij het heel zwaaar heeft met veel dozen. Ookal mag ik niks zeggen ik had er ook maar 2 meegenomen en het is al lief dat ze het voor ons willen doen. Ik dacht dat er niet zoveel dozen meer waren maar blijkbaar genoeg want ik kan hun gezichten bijna niet meer zien over de dozen heen.

'Je sleutel zat nog in jouw auto' zeggen ze dan 'dus we hebben hem gelijk maar even leeggehaald' voegt Koen eraan toe. Dan komt Matt aanlopen en begroet de jongen gelijk met een boks 'nou kom dan lopen we gelijk even naar beneden om nog wat dozen te halen' zegt Raoul om het gelijk op te lossen 'moet ik ook mee?' Vraag ik een beetje schreeuwend want de jongens waren al weggelopen over de gang 'nee hoor blijf jij maar bij Ellie!' Antwoord Matt lief tegelijkertijd draait hij om terwijl hij dat zegt.
....
Ja lang nie gepost I know!
Dit boek is bijna klaar echt nog maar een paar delen
Lees de pov van Merel op octopuzzz
Tips? Say it!!
Xx jwalletjeee 😎

Your heart is my safe place~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu