Soms vergeet ik gewoon even hoe verliefd deze man mij maakt. Voordat ik fatsoenlijk kan nadenken druk ik mijn lippen op die van matthy heel gepassioneerd alleen dat duurde niet lang want ondertussen was Ellie de gang ingegaan ze kwam met een zware doos terug die ze bijna niet meer kon houden. Ik en Matt lieten onze armen vallen die we om elkaar heen hadden geslagen, we kijken vol verbazing naar Eleanor dan laat ze de doos vallen omdat hij zo zwaar was. 'Kom op jongens er is nog werk te doen!' Zegt Ellie op de manier hoe Merel dat altijd zegt oprecht Ellie is gewoon een mix van Robbie en Merel geworden. Tijdens dat Eleanor een soort commando geeft hoor je de spullen tegen elkaar aan kletteren in de doos.
Je hoort tegelijkertijd ook dat er waarschijnlijk wat dingen niet helemaal meer heel zullen zijn dan pas zie ik het woord 'keuken' op de doos staan. 'Dat was het servies!' Zeg ik dan sarcastisch ik kan het jaar ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Dus om haar niet al te veel het gevoel te geven dat ze iets verkeerds heeft gedaan zeg ik 'nou kom dan gaan we aan de slag!' Gelijk schieten we met z'n drieën in de startblokken om alles een leuk plekje te geven.
*tijdskip naar de avond*
Het is ondertussen al 10 uur in de avond we zitten met z'n alle op de bank, Ellie ligt tussen Matt en mij in. Dan merk ik het pas op Ellie ligt nog bij ons op de bank en het is al 10 uur ze zal vast al moe zijn. Dus ik til haar op en breng haar mee naar de kamer waar haar bedje staat matthy reageert niet eens als ik voorbij hem loop met Ellie in m'n handen zo kapot is hij. En dit is pas een halve dag geweest ofzo!Door de gang loop ik naar een kamer in het appartement die ik toch nooit echt nuttig gebruikte het valt me op dat dat bedje ontzettend lijkt op zo'n babybedje die je overal zo kan uitklappen. Als ik Ellie in het bedje heb gelegd en helemaal lekker heb ondergestopt kom ik tot de conclusie dat hij veel te klein is of Ellie gewoon te groot 1 van de 2!
Zelf ben ik ook echt heel erg moe we zijn vandaag ook wel druk bezig geweest ik heb daarom ook echt geen zin om een hele oplossing te gaan bedenken en alsnog de hele liet te gaan verbouwen. Dus ik leg Eleanor in het midden van het bed van Matt en mij. Dan slaapt ze maar een nachtje bij ons da ligt Matt wel aan de kant van de deur ik daarnaast en dan kan Ellie aan mijn kant liggen we gaan er natuurlijk voor zorgen dat we 3/4 van het hele bed in beslag gaan nemen maar dat maakt even niet uit.
Ik was net blijkbaar de pyjama vergeten aan te doen dus ik help Ellie een beetje met haar pyjama aantrekken maar ze kon het al heel goed zelf. Na een aantal minuten kruipt ze in het veel te grote bed! Ondertussen trek ik een oversized shirt aan ik ben er helemaal klaar me gewoon zo moe dan heeft het ook geen zin om op de bank te gaan zitten een beetje je slaap ophouden dus ik roep Matt met wat hij gaat doen 'MATT IK GA SLAPEN JIJ OOK OF NIET?' Roep ik naar de woonkamer toe... geen antwoord.
Ik loop de slaapkamer uit over de gang naar de woonkamer daar ligt matthy op de bank te pitten ik loop zachtjes dichterbij en knijp de neus dicht van matthy. Gelijk wordt hij wakker want hij was zwaar via z'n neus aan het ademhalen 'nou kom wij gaan slapen' zeg ik conclusie trekkend en ik spreek dus ook voor matthy. Met het laatste beetje energie da tik nog heb sprint ik naar de slaapkamer en zorg ervoor dat ik in het midden kom te liggen niet veel later komt Matt naast me liggen dat is ook een van de laatste dingen die ik heb meegekregen want nadat Ellie tegen me aan kroop viel ik onmiddellijk in slaap.
*volgende ochtend*
Ik word wakker door een mannelijke stem die mijn naam schreeuwt uit een andere kamer met m'n ogen nog dicht probeer ik antwoord te geven 'jahaa' antwoord ik 'FLEUR KUN JE ELLIE EVEN IN BAD DOEN!' Zegt matthy commanderend maar daardoor sta ik wel gelijk naast m'n bed 'KOM ERAAN!' Schreeuw ik terug terwijl ik snel een joggingsbroek aantrek. Daarna loop ik de gang op waar ik Ellie en Matt al tegen kom 'goeiemorgen Fleurtje! Kun je Ellie even laten douchen ? Ze heeft al gegeten' legt matthy me haastig uit terwijl hij langzaam wegloopt naar de woonkamer waarschijnlijk om te gaan eten.Gelijk loop ik de badkamer in pak een shampoo fles uit een kastje die ik ooit een keer voor de grap heb gekocht met allemaal prinsessen erop. Daarna zet ik de fles in de douche en zet de douche aan, steeds verander ik de temperatuur een beetje totdat ik denk dat het perfect is voor Eleanor.
Ellie staat nog in de deuropening toe te kijken hoe ik alles klaar maak voor haar 'ja je mag onder de douche!' Zeg ik dan merel heeft me verteld dat ze al redelijk zelfstandig begint te worden en erg eigenwijs ze wil alles het liefst zelf doen! ✨want Ellie is een grote meid✨ zegt ze dan 'Ellie als jij onder de douche gaat dan pak ik alvast wat kleding voor jou dan kun je straks gelijk in de badkamer aankleden.' Leg ik haar uit gelijk gaat Ellie aan de slag en ik loop de badkamer uit naar een lief eenhoorn tasje die matthy had meegenomen en had meegekregen van Merel. Daar zitten alle benodigde spullen in zoals kleding er zit echt van alles in van een leesboekje tot een oplader voor haar iPad. Toen was ik best wel benieuwd of die iPad er ook inzat want dan kunnen we haar ene beetje vermaken als we ergens naar onderweg zijn ofzo.
Maar nee die was nergens te vinden, door alle spullen zie ik niet wat ik nodig heb dus ik neem gewoon heel de tas mee naar de badkamer want ondertussen staat Ellie al zo ongeveer 10 minuten onder de douche. Met de tas in mijn handen loop ik terug naar de badkamer wanneer ik er bijna ben roept Ellie 'FLEUR IK BEN KLAAR... HANDDOEK NODIG!!' Stiekem moet ik er een beetje van lachen 'ja kom eraan!' Zeg ik terug wetend dat ze het hoort.
...
Volgende deel komt miss vandaag nog want da is een van de laatste delen.
Tips? Say it!
Xx kwalletjeee
JE LEEST
Your heart is my safe place~ bankzitters
RomanceWat gebeurd er als Fleur weer terug komt uit Amerika. Loopt het weer compleet de soep in of is dit de liefde van hun leven? Het is een vervolg van mijn boek right person wrong time!!