Deel 19🤍⚡️

356 8 2
                                    

Dus zo snel mogelijk klim ik via de badrand het zwembad uit, ik moet veel kracht zetten omdat het water sterk is. Ik duw mezelf omhoog en kan de eerste voet op de rand zetten al gauw volgt de tweede. Zonder de handdoek te pakken ren ik naar binnen helemaal nat maar dat droogt wel op!

Dus ik ren met m'n ontzettend natte voeten over de tegels heen zo de trap op steeds glijd ik een stukje uit, waardoor ik uit evenwicht raak gelukkig kan ik een balans vinden en kan ik doorrennen. Net wanneer ik boven ben bij de deur van onze slaapkamer komt matthy eruit lopen ik bots bijna met m'n natte lichaam tegen hem aan maar ik kan hem nog net ontwijken. 'Sorry ben er zo!' Zeg ik snel en loop door de slaapkamer in. Shit! Ik had wel m'n handdoek moeten pakken want nu kan ik me niet afdrogen eerlijk gezegd hoop ik dat ergens in deze kamer een handdoek ligt haastig kijk ik rond maar geen handdoek te vinden.

Dus uit haast ren ik naar de badkamer die hiernaast zit ik ren over de overloop heen en duw de deur open. Gelijk zie ik een overvloed aan handdoeken in allemaal verschillende soorten maten het maakt me oprecht niet uit welke ik pak uit stress pak ik gewoon rendum een. Ik zie later wel of hij groot genoeg is!

Tijdens het afdrogen zoek ik kleding uit in de kledingkast die nog een kamer naast de badkamer zit. Net in een snel ogenblik zag ik dat matthy een net pak aanheeft dus ik zal ook vast iets Nets aan moeten dus alvast nadenkend doe ik de deur open gelijk zie ik op de grond allemaal plastic zakjes erin zitten. Waar je doorheen kunt kijken er zit kleding in en er staat met een zwarte merk stift 'gelegenheid 1' op en zo liggen er nog een aantal zakjes maar dan met 'gelegenheid 2' 'gelegenheid 3' enzovoort. Ik ben benieuwd wat Matt allemaal van plan is!

Maar voordat ik daarover ga nadenken maak ik het zakje open met 'gelegenheid 1' er komt een volledige outfit uitrollen die qua kleuren samenstelling perfect bij elkaar passen. Ik leg het voor me neer op de grond uitgevouwen ik vind deze outfit oprecht leuk! Het is best wel casual en het ziet er chique uit tegelijk. Ik heb deze combi nog nooit echt gemaakt maar ik weet bijna wel zeker dat ik hem vaker ga dragen, vooral omdat het kledingstukken zijn met betekenissen het jasje is bijvoorbeeld nog van m'n moeder geweest die lag nog in de kofferbak van haar auto toen ze in een ongeluk kwam en overleed. De top heb ik een keertje van Charlotte voor m'n verjaardag gekregen ik weet nog dat ik er toen zo blij mee was maar heb hem nooit echt gedragen ik wist niet hoe ik hem moest combineren met andere kledingstukken. Oftewel ik ben verkocht aan deze outfit:

Met volle blijdschap trek ik de outfit aan en doe er leuke sneakers bij die ik nog in de kledingkast vind

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met volle blijdschap trek ik de outfit aan en doe er leuke sneakers bij die ik nog in de kledingkast vind. Ik was bijna vergeten dat ik moest opschieten dus ik doe alsof ik heel haastig ben geweest terwijl ik veel wel een beetje op m'n gemakje heb gedaan uiteindelijk storm ik de trap af matthy staat onderaan de trap op mij te wachten. Hij bekijkt me van top tot teen, 'wow Fleur...' zegt hij en dan valt hij stil 'Ik weer gewoon niet wat ik moet zeggen.' Voegt hij eraan toe zo schattig! 'Je hebt geen woorden nodig!' Zeg ik dan zachtjes vervolgens leg ik m'n handen op z'n borst kom dichter bij z'n gezicht daarna raak ik zijn warme lippen aan vol passie zoenen we maar het duurt niet voor lang. De zoen word onderbroken door een toeter van een auto die buiten staat.

'Dat is de taxi.' Zegt matthy terwijl hij z'n wijsvinger opsteekt alsof hij iets wil zeggen in de klas ofzo maar nu bedoelt hij het om het geluid aan te duiden. Beide pakken we nog wat laatste dingen zoals telefoons en sleutels daarna steekt matthy z'n hand naar me uit zodat ik mijn hand erin kan leggen 'kom je?' Zegt hij glimlachend terwijl hij naar achter kijkt richting mij ik zeg volmondig 'ja!' En schuif mijn hand in zijn hand. Samen lopen we richting de taxi hand in hand als een echte gentleman doet Matt de deur voor me open 'komt u maar!' Zegt hij terwijl hij dat doet alsof ik een of andere Koninklijke hoogheid ben.

Matthy komt aan de andere kant van mij zitten op de achterbank wanneer we gaan rijden kijkt matthy een beetje naar buiten en let op van alles. Ik merk dat hij best wel gespannen is dus ik leg mijn hand op zijn been omdat hij dat ook altijd bij mij doet 'het komt goed je kent me toch!' Zag zeg ik geruststellend 'tuurlijk dat weet ik toch!' Antwoord hij terug een beetje stoer gelijk stopt hij z'n gevoelens weg terwijl ik weet dat hij nogsteeds gespannen is. Maar als ik er echt iets aan kon doen had ik dat gedaan en had hij waarschijnlijk aangegeven wat het zal straks wel weg zijn.

De taxichauffeur lult hele verhalen tegen ons met een Spaans accent ik versta er zowat niks van. Die man is echt gek want hij zet die radio echt loeihard en Vibed dan mee met beide handen waardoor er geen hand meer aan het stuur zit. Ik voel me niet helemaal veilig maar hij zal dit vast vaker doen, denk ik dan?
.....
Sorry was gister Efteling net moest ik leren en had kaolo veel hoofdpijn dus ja mijn schrijfschema is gwn weg nu. Hoop dat tie ooit nog terugkomt!
Lees de pov van merel op octopuzzz
Tips? Say it!
Xx kwalletjeee✨

Your heart is my safe place~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu