Anya; Ne yapıyor?
Nicolas; Bayılacak gibiydi bende uyumasını sağladım. (Yanlış anlaşılacak-)
Anya; Bayılacak gibi mi? Halbuki az önce çok iyi görünüyordu.
Nicolas; Evet ama iyi görünmesi iyi olduğu anlamına gelmiyor. (Yazar ve Nicolas'tan özlü sözlerde bugün, Cringe Bruh girl'ler beğendi bile👌🏻)
Anya; Mmm(+)
Nicolas; Anya, acaba ona Rusça öğrenebilir misin?
Anya; Anlamadım- ona mı?..
Nicolas; Evet.
Anya; Neden-?
Nicolas; Sadece işimize yarayacak kelime ve cümleleri. Çünkü anlaşmak gerçekten çok zor oluyor.
Anya; ... İyi, sana borçluyum. Sırf bu yüzden.
Nicolas; Teşekkür ederim.
"Nicolas gülümseyerek Anya'ya baktı ve daha sonra Klaus'a dönerek adamın aşşağıya kayan kafasını tekrar yukarıya, omzuna çıkardı. Klaus'a ise Nicolas'ın dokunmasıyla beraber uyandı ve yavaşça kafasını kaldırarak Nicolas'a baktı. Daha sonra daha da Nicolas'a sokuldu ve Anya'ya baktı. "
Anya; Sanırım Nicolas'a muhtaçsınız Bay Jager.
"Bu, Klaus'un Nicolas'a daha da sokulmasına neden oldu. "
Klaus; Aynısını senin için söyleyemem "Anya" gerçekten oradan kaça bilmek büyük bir marifet, tebrikler.
Anya; Oh aslında çok kolay oldu. Odana girdim, biraz yatağında yattım ve sonrasında çıktım.
Klaus; Dediğim gibi, tebrikler.
"Nicolas sıkıntıyla onlara bakarken Anya güldü ve bir şeyler söylemeye devam etti. Daha sonra Klaus'a kafasını olumlu anlamda sallayınca Anya gidip yanlarına oturdu ve Nicolas'a baktı. "
Anya; Akşam ona bir şeyler öğretirim.
"Nicolas olumlu bir biçimde kafasını salladı ve ormana bakıp seslendi. "
Nicolas; Serafim, Stepan, Vasiliy. Gidiyoruz!
(Bu nasıl seslenmek amk- buna çözüm bulmam lazım..)
~04:12~
"Saatler süren bir yürüyüşün ardından hava aniden kapanmış ve yağmurun yağacağı belli olmuştu. Nicolas ise terk edilmiş/boşaltılmış bir sınır kasabasının ortasında kapısı açık bir ev arıyordu. (Olm sen salak mısın? Madem terk edilmiş, sende kapıyı kır?) Yanında duran Klaus'a ise onunla beraber etrafa bakıyordu. En sonunda Nicolas, Serafim'in sesini duyarak arkasını döndü ve Klaus'un kolundan tutarak sesin geldiği yöne doğru ilerledi. Serafim'in yanına gelince adamın, bir evin kapısını açmış olduğunu gördü ve gülerek peşinden içeri girdi. "
Nicolas; Tebrikler çavuş.
"Nicolas evin salonu olduğunu düşündüğü yere giderek koltuğa oturdu. Klaus'un ise doğal olarak Nicolas'ın yanına oturarak arkasına yaslandı. En sonunda Anya da gelince arkasından kapıyı kapattı ve ardından dışarıdan bir gök gürültüsü geldi. Anya bir koltuğa oturduğu zaman Nicolas'a döndü ve bir şey söylemesini bekledi. Nicolas ise yanında oturan Klaus'a bakarak konuştu. "
Nicolas; Dışarıdan gelen seslere bakarsak bugün buradayız. O nedenle bana bakmayı kesin.
Serafim; Pekâla, biz Vasiliy ile birlikte burada yiyecek bir şeyler var mı diye bakacağız. Siz ne yaparsanız yapın. Gel Vasiliy.