3. Bölüm

196 10 297
                                    

"Nicolas ise koridorun sonundaki odaya girince masada duran gaz lambasını yaktı ve etrafa bakarak yatağı gördüğü zaman bir yatakta en son ne zaman yattığını düşündü. (Bakın bu bölümün adını Nicolas ve yatağında kavuşması koyuyorum, kimse itiraz etmesin.)Klaus da içeri girince soğuk yüzünden hafifçe titredi. Nicolas, elindeki gaz lambasını bir kenara koyup Klaus'a döndüğünde adamın asker üniformalı bir şekilde kendisine baktığını gördü ve yanına gidip eli ile üniformanın kolunu çekiştirdi."

Nicolas; Çıkar. (Nicolas üstün yeteneklerini kullanırken yakalandı arkadaşlar.)

"Nicolas basit bir dil kullanmasına rağmen (👌🏻) Klaus'un kendisini anlamadığını düşündü ve kısa süre sonra tahmininin doğru olduğunu gördü. "

Klaus; Ne?

"Nicolas kollarını kavuşturun iç çekti ve düşünmeye başladı. Daha sonra arkasını dönüp odadaki dolabın kapağını açtı ve içini karıştırmaya başladı. Bir yandan da kendi kendine fısıldıyordu. "

Nicolas; Mutlaka burada bir şeyler vardır...

"En sonunda bir çift oluşturabilecek kadar giysi buldu ve dolabı kapatarak Klaus'a döndü. Klaus ise Nicolas'ı dikkate alamayacak kadar yorgun ve bitik görünüyordu. O sırada Nicolas, adamın fazla olmasada ağır yaralı olduğunu(?) fark etti ve hızlıca onu yatağa oturttu. Daha sonra ise elindeki kıyafetleri ona vererek arkasını döndü. Klaus, Nicolas'ı anlayarak, ağır ağır ayağa kalkarak üzerindekileri çıkarmaya başladı. Asker üniformasını masanın üzerine koyup Nicolas'ın verdiği giysileri giyince Nicolas'a yaklaşarak kolunu çekti ve o önüne döner dönmez ayaklarının bağı çözülerek tüm ağırlığını Nicolas'a verdi. Nicolas ise aniden Klaus'u tutmaya çalışarak doğrulttu ve zar zor yürümesini sağlayarak yatağa yatırdı. Daha sonra üzerini örtünce adamın yorgunluğunu gün içerisinde fark ettirmemeye çalıştığını anlayarak iç çekti ve uyandırmamak için yavaşça yanına uzanarak kendi de örttü. Klaus ise hiç oralı olmadı bile, yanına kimin yattığı umrunda değildi. Nicolas bir anlığına kapıyı kitleye ihtiyacı duysa da daha sonra bundan vazgeçti ve camdan dışarıyı seyrederken uyuyakaldı. "

~07:32~

"Nicolas gözlerini açtığında zaman karşısında Klaus'u göremedi ve endişeyle yattığı yerden fırladı. Daha sonra ise Klaus'un kendisi yüzünden yorganın altında kaldığını fark ederek farkında olmadan tuttuğu nefesini verdi ve adamı tuttuğu gibi yukarı çıkartarak dışarıdan gelen sesleri dinledi. Hiçbir şey duymayınca ise kalkmaya gerek duymadı ve tekrar yatarak gözlerini kapattı. "

~08:23~

"Nicolas gözlerini tekrar açtığında Klaus'un bu sefer kendi göğsüne yaslanmış, kolları arasında uyuduğunu gördü. İlk başta kalkmaya yeltensede daha sonra adamın yorgun olduğunu ve rahatını bozmaması gerektiğini düşünerek kıpırdamadı ve Klaus'un hiçbir şeyden habersizce orada uyumasına izin verdi. Fakat Klaus, her ne kadar rahatça uyusana Nicolas'ın var olan tüm uykusu kaçmıştı.Biraz pozisyonunu değiştirmek isterken elı yanlışlıkla Klaus'un yüzüne çarptı ve (Adamın yüzü yamuldu👌🏻) adamın mırıldanarak yavaşça uyanmasına neden oldu. Nicolas bunu gördüğü zaman ise elini çabucak ve tekrar Klaus'un beline dolaşarak gözlerini kapattı. Kesinlikle böyle bir durumda bulunmak istemiyordu çünkü. Klaus uyanıp doğruluğu zaman uykulu gözlerle Nicolas'a baktı ve tekrar kolları arasına girerek yorganı gözlerinin altına kadar çekti, ardından ise kafasını ve ellerini Nicolas'ın göğsüne yerleştirdi. Nicolas ise üzerinde hissettiği baskı yüzünden gözlerini araladı ve göğsünün üzerinde uyuyan Klaus'a baktı. Kesinlikle uyku sersemiydi ve hiçbir şey hatırlamayacaktı. İç çekerek Klaus'a baktı. O zaman Anya, içeri girerek Nicolas'a baktı. Nicolas ise Klaus'u bırakmadan kafasını çevirerek Anya'ya döndü. Anya da Nicolas'ı uyandırdığını düşünerek sessizce fısıldadı. "

✜ 𝐇𝐞𝐢𝐦𝐚𝐭𝐥𝐨𝐬 ✜〢𝐓-34Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin