Gözlerimi araladığım da farklı bir his ile uyandım. Jkook'un üzerinde mi yatıyordum. Yine aynı şey olmadı değil mi? Ama bu düşüncelerden sıyrılmamı sağlayan o uyuyan güzel yüzü oldu. Hiç bu kadar yakından bakmamıştım. Ne kadar da açıkça her şeyi söylüyordu ve ben de bir o kadar korkaktım. Bunun için üzgündüm. Ama şuan onu öpmek istiyorum. Onunla yaşadığım şeyleri hatırlamasam da en azından dudaklarından öpmek benim için güzel bir duygu olacaktı. Yavaşça yaklaştım bir o kadar da ürkekçe dudaklarından öpmüştü. Daha fazlasını istiyorum. Ama bunun için daha da cesaretli olmalıyım değil mi? hiç olduğum yerden kalkmak istemedim, yavaşça başımı göğsüne yasladım ve orada onun kokusu ve dudaklarımda kalan tadıyla gözlerimi kapadım.
Jkook, kalbinin hızlandığının farkındaydı, onu yavaşlatmak için elinden geleni yapıyordu. Tae iyice hareketsiz kaldığında gözlerini açtı ve derin bir nefes aldı. Dudaklarını yavaşça yaladı. İsteyerek ilk kez Tae onu öpmüştü. Belki de herşey istediği gibi olabilirdi. Bu olanlardan sonra umut etmek yanlış olmazdı değil mi? İyice onu sarmaladı. Sadece beklemesi gerekiyordu. O sadece bana aitti.
----
Sabah olmuştu. Tae gözlerini açtığında Jkook ona bakıyordu "İyi uyudun mu"
"Ah üzgünüm. Her yerin ağrıyor olmalı. "
"Bundan şikâyetçi değilim." Tae utanmıştı ve koltuktan kalktı. Arkasını dönüp "duş almak istersen üst katta odam. Senin için birkaç kıyafet ayarlayacağım" Duşunu aldiktan sonra aşağıya mutfağa bir şeyler hazırlamak için gitti. Jkook yerinden kalkmış ve Tae'nin yanına gidip "dün olanları sormayacak mısın"
Tae biraz da istemsizce ona döndü ve " sormalıyım biliyorum. Ama..."
Jkook gülümsedi " Merak etme hatırlamayacağın birşey olmadı. sadece uyudun" Tae şaşırmıştı ve sevinmişti. Jkook devam etti " Ama doktor bugün bizi hastaneye çağırıyor. Gitsek iyi olur."
"Doktor mu" Jkook şaşırdığını gördü "evet hadi hazırlanıp çıkalım yolda anlatacağım" diyerek üst kata çıktı.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook AlfaOmega
FanfictionJkook TK Stüdyo da Dans egitmeniydi. O güçlü ve bir o kadar da yakışıklı bir Alfa olması nedeniyle öğrencileri oldukça fazla ve popülerdi. Bu popülerlik Tae'nin dans eğitmeni olarak oraya baslamasiyla birlikte sekteye uğramıştı. İçten ice ona karşı...