Jimin, Jkook'un sesiyle o tarafa doğru döndü ve olabilecek şeyleri düşününce koşarak peşinden gitti.
Jkook, koşarak içeriye girer girmez Leon'un yüzüne bir tekme atti "Seni şerefsiz, piç... Gel buraya, daha bitmedi" diyerek üzerine atladı.
Tae, biraz kendine gelmiş gibiydi ama hala hareket edemiyordu. O sırada Jimin içeri girdi, Tae'yi tuttuğu gibi ayağa kaldırdı. "Tae hadi yardımcı ol bana. Kalk hadi lütfen"
"Jkook... Jkookk"
"Ah Tae... Bu odadan çıkmalıyız. Ona yardımcı olamazsın. Senin için tehlikeli" zar zor dışarı çıkarmıştı. Hemen bir yere oturttu ve kendisine gelmesini bekliyordu. Eğitmenler kapının önüne geldiler ama Tae'nin kokusu karşısında şaşırıp kaldılar. Omega olduğunu ogrenmislerdi ve o yüzden yanına gidemediler.
En sonunda Rm geldi ve odaya daldı. Jkook'u Leon'un üzerinden alıp dışarı çıkarttı. Hala sinirli ve gözlerinden ateş çıkıyor gibiydi, deli gibi sağa sola bakıyordu. . Aradığı kişi tabi ki Tae...
Tae onu kapının önünde gördüğünde ellerinin üzeri hep kandı. Ve gözgöze geldiklerinde çok sinirli olduğunu anladı ve yavas yavaş üzerine doğru geliyordu. Ne yapacağını bilemedi, o an da Jimin önüne geçti. "Jkook, şimdi değil. Şuan sorun olabilir uzaklaş lütfen"
Jkook, sinirden deli olmuş gibiydi. Tae ise "Jkook, düşündüğün şey olmadı. Lütfen kendini git temizle"
Jkook ellerine baktı heryeri kandı. Tae'nin gözlerine baktı ve cebinden evin anahtarını Jimin'e atıp "onu evime götür " dedi ve arkasını dönüp lavabonun yolunu tuttu.
__
Tae, hiç ses etmeden Jkook'un evine gitmişti. Dizlerini kendine doğru çekmiş öylece koltukta oturuyordu. Ahh. Hepsi benim hatamm... Kendime zarar vermeyi bıraktım artık başkalarına da zarar veriyorum. Ondan uzaklaşıp yük olmak istemedikçe daha da çok zarar veriyorum.
O anda kapı sesiyle düşünceleri yokoldu. Yavaşça içeri girmişti. Karşısında durmuş Tae'ye bakıyordu.
___
Eve gidene kadar hala sinirliydı. Ne demesi gerektiğini bilmiyordu ama kendini sakinlestirmesi gerekiyordu. Ona o kadar kızgındi ki ..
İçeri girince ona baktim. Öyle bakıyordu ki bütün sinirim geçmişti. Öyle üzgün görünüyordu ki.
Ona ne diyebilirdim ki... Yanına yaklaştım ve onu sarmaladım. Kıskançlığimdan deliye dönmüşken, onu düşünemedim. Nasıl da kötü hissetmiş ve korkmuştu.
Tae, Jkook'un kokusunu alır almaz daha da iyi hissetmisti kendini. Onu iyice sarmaladi. Onu birakmak istemiyordu artık. Bukadar olan şeyden sonra olmaz...
Jkook, olayı düşünmemeye çalışıyordu. Şuan kollarindaydi, önemli olan buydu.
"dinlenmelisin"
Tae elinden tuttu "benimle uyur musun"
Jkook, bunu normal düşünen Tae'den ilk defa duyuyordu, hoşuna gitmişti. O an Tae'yi kucağına alır almaz yatağına götürdü."şimdi uyumalisin. Ben buradayım."
Jkook yanina uzanmıştı. Gözlerini kapadı Bugün yeterince yorulmuştu. Ama şuan Tae'nin yanindaydi. Tae Jook'a iyice sokulmustu. Kokusu o kadar güzeldi ki...
Jkook şaşırmış hem de mutlu hissetmişti. Böyle uyumayı ne kadar bekledigimi bir bilsen. Kötü birkac gün geçirmiştim ama şimdi bütün üzüntülerim uçtu gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook AlfaOmega
FanfictionJkook TK Stüdyo da Dans egitmeniydi. O güçlü ve bir o kadar da yakışıklı bir Alfa olması nedeniyle öğrencileri oldukça fazla ve popülerdi. Bu popülerlik Tae'nin dans eğitmeni olarak oraya baslamasiyla birlikte sekteye uğramıştı. İçten ice ona karşı...