Bebek

373 18 0
                                    

Jimin, duygularıyla boğuşan Tae'yi görünce ona gidip sarıldı. Kulağına fısıldadı "Sakinleş biraz, merak etme herşey sen nasıl hissedersen öyle olacak." Tae biraz uzaklaşarak "söz mü.. Söz ver bana."

Tae'ye bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tae'ye bakıyordum. Nasıl söz verecektim ki. Zaten hiç kimse Tae'nin hayatını tehlikeye sokacak birşey yapmamasini isteyecekti. Ama o benim en iyi dostumdu. Ne olursa olsun Onun yanında olmaliydim. "Söz dostum söz" Tae bunu duyduğuna çok mutlu olmuştu, Jimin'e sarılmıştı. Jimin onu iyice sarmalayarak düşünüyordu, bu sefer gerçekten korkuyordu.

Jimin ve Tae arabaya binmiş ve iylece gidiyorlardi. Jimin "Neden peki"

Tae, Jimin'in neden fikrini değiştirdiğini sorduğunu biliyordu. Başını camdan dışarı çevirdi. "Onun ilerde ne kadar özlem duyabileceğini düşündükçe mutsuz oluyorum. Ben bu yüzden ondan ayrılmayı bile düşündüm. Ama şimdi içimde bir bebek  büyüyor."

Jimin onu dinliyordu. Tae gülümseyip kafasını çevirip Jimin'e baktı.

"Evet bir tehlikesi var ama zaten ben ondan ayrıldığımda da ölmüş olacağım. Herşey kötü giderse En azından ona bir mutluluk bırakırım" Tae, doktorun önceden söylediklerini hatırladı.'bu bebeği aldırdığında daha hamile kalamayacağını biliyordu.'

Jimin'in içi cız etmişti. "Lütfen dostum, kötü şeyler düşünme" çünkü buna dayanamam.

----

Jkook hala haber bekliyordu. En sonunda Jin ile birlikte dışarıya çıkmıştı. O sırada Jin'in telefonu çalmıştı arayan Jimin'di. Jkook merakla onu dinlemeye çalışıyordu. Çünkü Tae hala aramamıştı. Jin telefonu kapattığında "Hadi evine gidelim. Eve geçiyorlarmış, bize aslında sana bir haberleri varmış." Jkook ise içinde iyi mi kötü mü bilemediği bir hisle evin yolunu tutmuştu. 

Eve geldiklerinde Jimin ve Tae çok heyecanlıydı ve bir o kadar da gergindi. Tae, neyi nasıl söylemesi gerektiğini bilmiyordu. Jimin ise ne zamana kadar burada durması gerektiğini bilmiyordu. İçeri girdiklerinde Jin ve Jkook karşılarına oturdular ve onlara baktılar. Jin dayanamadı ve "Eee hadi neler söyleyeceksiniz merak ettik." Jkook ise Tae 'ye bakarak "İyi misin. Kötü birşey yok değil mi" 


Tae "Ah hayır. Aslında biraz heyecanlıyım. Sana bir haberim var. Şeyyy"

Jimin merakla bekliyordu. Jkook ise kitlenmiş "ee.eeeveettt"

"Hamileyim. Bir bebeğimiz olacak" Jkook donmuş kalmıştı. Jin ise agzını kocaman açmış Jkook'a sarılıyordu. "Oh dostum bu harika bir haber". En sonunda Jin gidip Tae'yi kucakladı ve tebrik etti. Jkook ise gözleri dolmuştu ve Tae'ye yaklaştı. "Ah buna inanamıyorum. Bizim bir çocuğumuz olacak." Tae'ye kocaman sarılmış onu öpücüklere boğuyordu. Tae ise çok mutlu hissediyordu taki Jimin ile gözgöze geldiğinde... Yavaşça gözleri dolmaya başladı ama çok cesur görünmeliydi yoksa herşey kötüye giderdi. Jimin bunun devamını  biliyordu  ve yalnız kalmaları gerekti. Jkook mutlulukta havalara zıplıyordu. "Bunu kutlamamız gerek bu çok iyi bir haber"

Taekook AlfaOmegaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin