Jkook

2.4K 59 3
                                    

"ahhh. Bugün de amma kalabalık"

Jhope ise gulumseyerek Suga'ya baktı. "Eee bugün haftasonu, normal değil mi"

Jin ise eline bira bardağını alıp "Hadi icelimmmm" diye bağırıyordu.
"Jkook nerede kaldı. Her zaman geç kalıyor "

Suga ise "birazdan gelir" derken kapı açıldı ve Jkook bardan içeri giriş yapmıştı.

Jhope ise gülerek "Bu çocuk kendini farkettirmeyi seviyor. Bütün feromonunu.. ahkk.. Omegalar şimdi üstüne atlayıp parça pinçik edicek. Onu istiyor sanırım"

 Onu istiyor sanırım"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Selam cocuklar"

"Sonunda geldin. Hadi bize yetismelisin." diyerek Jin, Jkook'un eline bira bardağını tutusturmustu.

Birlikte içip eğleniyorlardi. Herkes Jkook'a bakıyordu. Ama Jkook için öyle değildi. Gözüne kimseyi kestiremedi. Haz aldığı kimseyi göremedi.

Suga ise eglenmise benziyordu "Ne oldu, bugün havanda değil misin yoksa bugün off günün mü" diyerek gülmeye başladı.

Jhope ise "üzerine gitme, sonuçta hoşlanmadığı birine dokunmayı sevmiyor"

"Benim hakkımda konuşmayı keser misiniz"

Suga ise Jkook'un omzuna elini koyarak "Sonuçta hepimiz Alfayiz. Tamam tamam sen en güçlü Alfamizsin. Ama bazen kendine izin vermelisin."

Jkook ne demek istediğini biliyordu. Her zaman ispatlamaya çalışıyordu ama artık buna gerek yoktu. Eskiden yaşadıkları artık geride kalmıştı. O artık güçlü ve dikkat çeken bir Alfaydi.

Ve daha çok içerek içerek gününü bitirmişti

____

Sabah olmuş ama Jkook kendini zar zor Stüdyoya atmıştı. Derse girdikten sonra öğlen olmuş ve kendini eğitmen odasına doğru suruklemisti.

"Koltuğa gömülmüş ne yapıyorsun Jkook"

Jkook ise başını çevirmiş kapının önünde duran Suga'yi görmüştü
"Sorma dostum, bugün yorucuydu"

Suga ise gülerek yanına gitmiş "boşversene sen, dün çok ictigin için uyumadan geldiğin için olabilir mi?"

Jkook ise sırıtmış, bunun doğruluğunu kabullenmisti.

"Dersin yok mu senin" Suga ise koltuğa yerleşerek "evet birazdan gideceğim. Artık bir egitmene daha ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Özel dersler ve grup dersleri beni fazlasıyla yoruyor"

Jkook da bu durumdan muzdaripti. Ama başka birisinin gelmesini hic istemiyordu, düzenini bozmak yada özel derslerini paylaşmak istemiyordu. Böyle sohbet ederken yavas yavas bütün eğitmenler toplanmış ve sohbet etmeye başlamışlardı.

Ve en sonunda Stüdyo Sahibi Rm, odaya girdi. Sağa sola bakindiktan sonra "evet herkes toplandığına göre biraz konuşalım"

"Öğrenci sayımız fazlasıyla çoğaldı ve bunun için sizin de teklifinizi gözden geçirerek bir kişi daha grubumuza eklemeye karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Öğrenci sayımız fazlasıyla çoğaldı ve bunun için sizin de teklifinizi gözden geçirerek bir kişi daha grubumuza eklemeye karar verdim. Yarın sizinle tanistiracagim."

Suga ise "Ahh buna çok sevindimm"

Jkook aynı şeyi söyleyemiyordu ama yapacak birşeyi de yoktu.

Herkes sorunlarını paylaşmış ve muhabbet etmişlerdi. Ve toplantı bittiğinde bazı arkadaşlar içmek için bara gitmeye karar verdiler.

Ajanstan dışarı çıkarken öğrenciler Jkook'un etrafını sarmış, sorular soruyordu

"Bu çocuğu hiç yalnız bırakmıyorlar."

Jhope da göz ucuyla bakarak "Sanırım o yüzden hickimse dikkatini cekmemeye başladı"

En sonunda ajanstan çıkarken Jin

"Aslında bara değil de kahve içmeye mi gitsek"

Jkook ise "değişiklik olsun diyorsun" diyerek gülmeye başladı. "Evet bu iyi fikir"

Herkes şaşırmış bakıyordu. "ne yani. Kahve mu içeceksin"

"Neden sasiriyorsunuz. Evett. Bugün de uyumazsam nasıl havalı olabilirim"

Herkes birden gülmeye başlamıştı. En sonunda Suga " tamam o zaman. Bugün yeni bir yer açılmış. Oraya gidelim".

Herkes onayladi ve birlikte cafenin yolunu tuttular. Kahvelerini almış oturup sohbet ediyorlardı.

"Burası çok güzelmiş. "
Jkook ise gülümseyerek "evet yeni omegalar dikkat çekici "

Jhope ise hinzirca gulumsemisti. Her girdiği mekan da hemen dikkat çekiyorlardı. Bu yüzden istediklerini almak konusunda sorun yaşamiyorlardi.

___

O sırada kapıdan biri girmiş ve Jkook istemsizce, kapıya doğru gözlerini cevirmisti. Öylece bakıyordu. Herkes neye bu kadar kitlendigine bakmak için kafasını çevirdi.

 Herkes neye bu kadar kitlendigine bakmak için kafasını çevirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Ahh. Ama dostum bu çok dehşet bir Alfa"

Jkook ise kıskanmis ve feronomlarini bütün cafeye yaymıştı. Bir an gözgöze geldiler ama hiç güç gösterisi yapmadı, hatta oralı bile olmadı.

Jhope ise "heyy dostum sakın ol. Biraz daha böyle yaparsan cafe kırmızı alarm verecek"

"Neden tepki vermiyor, bu çok sinir bozucu. Beni görmezden geliyor ve bu beni çok kızdırıyor"

En sonunda "Hadi kalkalım dersim var " diyerek Jkook hızlıca yerinden kalkarak stüdyonun yolunu tuttu.
____

Taekook AlfaOmegaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin