ÖNSÖZ

25 4 0
                                    



Tarih boyunca bizden gizlenen gerçeklerin asla peşine düşmedik. Bize öğretilen ile yetinmek bizim her zaman işimize geldi. Sırlar ya da asıl gerçekler bizi hiç ilgilendirmedi çünkü uğraşmamız gereken işlerimiz, bakmamız gereken bir ailemiz ve kazanmamız gereken paramız vardı. Sadece bazı insanlar gerçeğin peşine düştü ve bunların arasından sadece bazıları gerçeğe ulaştı. Şimdi benimle birlikte sırlarla dolu bir yolculuğa hazır mısınız? Bunca zamandır bizden gizlenmiş ya da varlığını bir türlü kabul edemediğimiz büyük sırlardan bahsediyorum. Bunların içerisinde uzaylılarda var ama en çok bizden ve dünyadan olan sırlar bunlar. Hikayemiz Mu ve Atlantis'in hikayesi. Bizim Eflatun ile hayatımıza giren ve bilimin bile kabul etmediği hikayeleri. Hadi öyleyse başlayalım.

Bir rivayete göre Atlantis ve Mu adında iki kıta vardı ve depremler sonucun birçok halkını kaybetmiş ve birçoğu da gemilere binip başka kıtalara yol almışlar ve yeni uygarlıklar kurmuşlar. Birçok medeniyet kurmuşlar ve birçok medeniyetin yükselmesine sağlamışlar ama atalarını hiç unutmamışlardı. Onların anılarına birçok anıt yapmışlar ve Mayalılar atalarını saklayacaklarına söz vermişlerdi. Peki asıl sorumuz bu iki uygarlığın sonunu getiren bilgi neydi? Ne tür bir bilgi koskoca iki kıtanın birden ortadan kalkmasına neden olabilir ki? Bir efsaneye göre Mu ve Atlantis nükleer bir savaş içindeydi ve birbirlerine karşı nefretleri iki uygarlığın sonunu getirdi. Peki neden bilim bu kıtaların varlıklarını desteklemiyor ya da elimizde net bir kanıt yok. Tabi bu iki kıta ilgili her şey bir varsayım. Yoksa bilmediğimiz bir yerlerde hala varlıklarını sürdürüyorlar mı? Dünya akıl almaz gizemlerle dolu ve bir gün belki tüm bildiklerimiz birer yalan haline gelebilir.

Hadi bizden saklanan bu gizeme birlikte hareket edelim.

(Bu kitap Dünya üzerinde oluşan birçok varsayımlarla oluşturulmuş bir kitaptır.)

İsyaa / Mu Kıtasına YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin