الــــفـــصــل الـحـادي عــشـر

997 50 12
                                    

صلوا علي نبي الرحمه
(صلي الله عليه وسلم)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دُعاء🤍✨
اللهم انك عفوًا تحب العفو فـ اعفو عنا🤍

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

"الـــفـــصـــل الـحــادي عــشـــر"

دلف زياد للغرفة واغلقها وقام برمي أسيل ارضًا وقام بفتح الضوء لتبكي أسيل بشدة وهي تراه يقترب منها لتزحف للخلف بخوف وهي تترجاه هاتفه: زياد لا يا زياد بالله عليك لااا اكيد انتَ مش هتعمل كده انتَ انسان كويس متعملش زيهم بالله عليك لاااااااااااا.

صرخت بعنف وهي تراه مال بجذعه وقرب وجهه من وجهها وقام بجذبها لاحضانه بقوة وانفجر باكيًا.....

تعجبت هي بشدة وتوقفت عن البكاء وهي تستمع لهُ يهتف ببكاء: انا عمري ما اعمل حاجه زي كده انا مش مصدق ان اختي يحصل فيها كده انا شوفت فيكي ملاك يا أسيل انتِ زيها في طبعها وبراءتها  انا عملت كده علشان اخليه يحس بشعور ان مراته هيحصلها الـ عمله في واحده ملهاش ذنب كل ذنبها ان اخوها الغبي جوزها لمجرم....اكمل بندم....انا آسف اني خوفتك.

لما تبادله احتضانه ولكن بكت معهُ وهي تهتف بأنهيار:انا كمان انخدعت في حمزة متوقعتش انه يكون مجرم اول حاجه اكتشفتها انه بيتاجر في المخدرات والسلاح وسبته ومشيت لما جتلك ونمت عندك تاني يوم مشيت وقولت ارجعله واخليه يتوب ويبعد عن الطريق ده علشان علشان انا بحبه اوي ولما صدقت رجعنا لبعض بس انا لما روحت....لم تتحمل وبكت وازداد شهقاتها مكمله....شوفته بعيني وهو بيعتدي عليها انا مش مصدقه ده حمزة الـ حبيته مش مصدقه بجد انه بالقسوة والقذارة دي انا بقيت بقرف منهُ وبكرهه اوي والله بكرهه وعمري ما افكر ارجعله.

وبدون وعي احتضانها زياد بقوة وهو يشعر بحزنها كمان هي تشعر بحزنه حتي ابتعد عنها وهتف: هو ميستاهلش واحده زيك صدقيني و......

قطع حديثه اطلاق صوت النيران لتنهض أسيل بخوف وكذلك زياد ليخرجه سويًا من الغرفة ولكن تصنمه الاثنان من الصدمه ولكن خرجت صرخات أسيل بعدم تصديق لما رأت؟!!!!!!!!!!!!!

قبل دقائق عندما دلق زياد بـ أسيل للغرفة

صرخ حمزة بعنف وقد انفلتت اعصابه تمامًا وهو يتخيل هذا المدعو زياد ان يعتدي علي زوجته بينما اطلق قاسم ضحكاته الرنانه في المكان وهتف بغمزة: يا خلاثي متعصب ليه بس.

صرخ حمزة بعنف وقد برزت عروق رقبته وتشنج جسده وهو يحاول الفكاك بشتي الطرق: قسماً بربي موتك علي ايدي يا قااااااسم الكلب.

عـشـقـت خـائـنحيث تعيش القصص. اكتشف الآن