פרק!!
אחרי יומיים שלא העלתי ואני ממש מצטערת פשוט אני בכיתה י׳א והיה קצת עומס אבל חזרתי! ואני לא יחפור יותר מידי...
תהנו❤️-
כשלואי חוזר לדירתו, עם הכאוס של היום - ליתר דיוק, הארי - אבל הכל יוחלף בקרוב במציאות הקשה של אמו ובתוצאות שלאחריה שללואי בוודאי יהיה להתמודד איתה .כי, טוב, היא כמעט בוודאות הלכה. אבל היא הייתה שם, לואי יודע שהיא הייתה שם, ונייל היה זה שהיה צריך לאסוף את השברים.
ולעזאזל, נייל הולך להיות עצבני. משתולל, בסגנון אירי, לזרוק-בקבוקי-וויסקי-על-הקירות.
אז, הוא דוחף את המחשבות הדוחקות והמפרעות כרגע לגבי מר סטיילס, לואי מחזק את עצמו כשהוא פותח את דלתו, מוכן לחלוטין להטרדה של שנאת אירים.
הוא עוצם את עיניו, ליתר ביטחון.
"הנה אתה!" קול נעים מקבל את פניו כשהוא סוגר את הדלת מאחוריו בלחיצה מפחידה, והקול נשמע כמו נייל, אבל זה יותר מדי נחמד להיות נייל, אז לואי מציץ בעין סקרנית פקוחה, נלחץ בחזרה אל הדלת.
וזה באמת נייל.
מה?
"כן. אני כאן." אומר לואי בחשדנות וכמעט בפחד, מביט בנער. הוא יושב ליד הפסנתר, לבוש למחצה לקראת המסיבה, לאחר שדעתו הוסחה כמובן באמצע הפרימפינג; הוא לובש מכנסיים שחורים, חגורה, גופיה ושיערו עדיין לח מהמקלחת. בשלווה, הוא מתעסק בקלידים בזמן שהטלפון שלו יושב על גבי הכלי ומציג תווים שהוא בטח מצא באינטרנט. המוזיקאי, נייל.
"הרגע התגעגעת לאמא שלך," הוא מעיר בחוסר עין, שולט באצבעותיו החכמות במשהו קטן ובעייתי, וללואי באמת אין מושג מה קורה עכשיו, כי הוא רק התחיל לחשוד שהנעימות הכללית של נייל מיוחסת לאמא שלו. לאחר שלא בא אחרי הכל...אבל כנראה שזה לא המקרה.
אז.
מה?
"ו?" לואי שואל, הולך באיטיות לעבר נייל, מוכן לכל התקפה.
אז נייל מרים את מבטו, חיוך קל את תווי פניו כשהוא מושך בכתפיו, ידיים עדיין מנגנות על הקלידים. "היא נחמדה. אכלנו ארוחת ערב."
ולואי בוהה.
"אני מצטער, מה?"
"לקחתי את אמא שלך לארוחת ערב."
מה לעזאזל.
"מה-למה עשית את זה?" לואי מתפרץ, בוהה בו.
מה למען השם הוא עשה.
"היא הייתה די מוטרדת כשהיא באה. אז שוחחנו יפה, ואז הצעתי לקחת אותה לארוחת ערב. היא הרגישה יותר טוב אחרי זה, הפסיקה לנסות להתקשר אליך, והיה לנו מוס שוקולד לקינוח. ואז היא הלכה הביתה. נתנה לי נשיקה על הלחי כשהיא עזבה, הבטיחה לצלצל. אני חושב שהיא מתגעגעת שיש לה בן לדבר איתו", אומר נייל, וזה כל כך פשוט וברור ואקראי לגמרי, שלואי יכול רק להמשיך לבהות.
YOU ARE READING
Young and beautiful-מתורגם
Fanfiction- לואי, למרבה צערו, לומד באוניברסיטה שבה השם זאין מאליק אומר משהו, נייל הורן לא מפסיק לדבר, יש פסנתרים בכל מקום, והארי סטיילס, בנו היחיד של רוקיסט לשעבר מכור לסמים, מטורף מבחינה קלינית. בעל חיוך מושלם ועיניים ריקות. - הייי התחלתי סיפור חדש!! שמלא בי...