פרק!
תודה לכל מי שמצביע ומגיב אני באמת מעריכה את זה!!
תהנו❤️-
בשאר השבוע, הארי מלמד את לואי בצורה מועילה ובדרכים מועילות.ולואי לא באמת יודע מה הוא ציפה שיקרה באותו שבוע, אחרי שהם עשו את השלום שלהם, אבל זה לא היה... זה.
זה לא כמו שהוא דמיין, נגיד, הארי פותח בשמחה את הדלת עם הגעתו וממשיך לצחוק מכל הבדיחות של לואי ולשפוך את סודותיו הנעולים היטב ולבכות לו ולהתנצל על כל העוולות הקודמות שלו. לא, לואי לא דמיין את זה בשום צורה או צורה, בטח שלא. כי זה פשוט יהיה מוזר ושוחק יותר מדי, במיוחד בהתחשב בעובדה שהם אפילו לא היו חברים ראויים עדיין.
בכל זאת.
הארי היה יכול לפחות להתחיל... לחייך, או משהו.
ובטח, כן, עברו רק כמה ימים, אבל בכנות. זאין אמר ללואי לשמור על סבלנותו, כן, הוא בהחלט יצטרך סבלנות כי הארי מרובד, מרובד בבעיות וקירות ועייפות חסרת תחושה..
אז, מיותר לציין שהיום הראשון אחרי שלואי התנצל והארי למעשה קיבל את זה, היה קצת אכזבה.
לואי עזב את דירתו מוקדם (לא בתקווה לדבר לפני או משהו, לא) ובדיוק עוקף את הפינה לבניין של הארי, מוכן לעלות על המדרגות הגדולות שהובילו לחדרו היפה מעל לגנים שטופי השמש, כשהוא עצר על עקבותיו , הרעש הנמוך והמוזיקלי של קולו של הארי נתפס באוזניו. הוא חיפש את המקור, עיניו מתרוצצות בין התלמידים החולפים, המרימים את תיקי הארמני שלהם, צועדים על השבילים העתיקים, מנסה לזהות עניבת פרפר או בלגן של תלתלים.
בסופו של דבר הוא מצא את המטרה שלו. עניבת הפרפר שלו זוהרת תחת שמש הסתיו, היהלומים של השעון שלו נוצצים. תוך כדי שיחה עם בחורה יפהפיה בעלת שיער שחור בשמלה צהובה ארוכה. מחליק את אצבעו מתחת לסנטרה המצחקק.
הוא חייך אליה למטה - עם החיוך הזה שגורם ללואי להצטמרר, עם הריקנות והפינות הצפופות שלו - ולחישות לוחצות לתוך אוזנה, שהוציאו ממנה צחקוקים קטנטנים עוד יותר כשהיא בהתה בהערצה. החיוך של הארי גדל עם כל צחוק.
ואיכשהו, זה פשוט כל כך מייאש להפליא. ועצוב.
אבל גם מעצבן.
אחרי כמה לחיצות חמות של זרועות שנמסרו עם הרבה שיניים וגומה, הארי סוף סוף שלח את הילדה לדרכה כשהיא מצחקקת.
וזה בדיוק כאשר לואי צעד לעברו.
כשהארי הסתובב אליו, שאריות החיוך חסר הנשמה והמשעשע שלו נמוגו, עיניו מתחברות לאלה של לואי. הלבביות הכוזבת שקודם לכן הופיעו בפניו הוחלפו במהירות במשהו...שקט יותר ו...אמיתי? זה לא היה שמח, לא, אבל זה גם לא היה מזויף, אז לואי חשב על זה כהתחלה טובה למפגש שלהם.
YOU ARE READING
Young and beautiful-מתורגם
Fanfic- לואי, למרבה צערו, לומד באוניברסיטה שבה השם זאין מאליק אומר משהו, נייל הורן לא מפסיק לדבר, יש פסנתרים בכל מקום, והארי סטיילס, בנו היחיד של רוקיסט לשעבר מכור לסמים, מטורף מבחינה קלינית. בעל חיוך מושלם ועיניים ריקות. - הייי התחלתי סיפור חדש!! שמלא בי...