פרק!
תהנו ❤️-
ברגע שלואי מגיע הביתה, הוא נופל על הספה, מרגיש אומלל ואיום ונורא וממש מבולבל מהרגשות שלו - שרובם זועקים את שמו של הארי והציטוט המטופש של דוריאן גריי וזורקים הרבה סימני שאלה מאחוריו."אז אתה הולך לראות את הארי?" שואל נייל מהמטבח, לאחר שהתעורר כעת וכרגע אוכל את מה שנראה כמו עוגת תפוחים בידיו, גושים גדולים ממנה מטפטפים על אגרופיו כשהוא מלקק אותה, מנומנם ומאושר באושר. הוא חביב בצורה מגעילה. או אולי זה מגעיל בצורה מעוררת לב? לואי טומן את פניו עמוק יותר לתוך הספה.
"לא" הוא משקר, קול עמום בגלל הקטיפה שמרגישה יותר צורמת מאשר יוקרתית.
"מה קרה?" נייל שואל בצורה חלקה, שנתחי תפוח נצמדים לסנטרו.
"אני שונא הכל," לואי נאנח. "אני עוזב ולא חוזר לעולם."
"יש לך רק שבועיים לפני סיום הסמסטר. אתה בקושי צריך לראות את הבחור. אתה תמלמל נייל והשנה כבר תגמר. "
"לא, אני לא אעשה זאת" אומר לואי ברחמים.
על זה נייל מגחך, מלקק את ידיו לפני שהוא קופץ כמו ארנב מזוין אל לואי, מתנפל עליו ועוטף אותו בכל גופו, מה שגורם ללואי לפלוט שיעול.
"אלוהים!" הוא מתנשף, משקלו של נייל כמעט מוחץ אותו. "לעזאזל מה אתה עושה?"
"מתחבק" נייל אומר בפשטות, אבל הוא פשוט שוכב שם, מחייך לתוך שיערו של לואי.
"האם זו הדרך שלך לנחם אותי?"
"לא. כך אני מנחם את עצמי."
"אה. אני מבין" לואי נאבק, מנסה להזיז את גופם עד שיהיה לו מקום לנשום. מעברי האוויר שלו כבר לא מוסתרים על ידי משקל אירי מת, אז הוא חושב שהוא יכול פשוט לתת לנייל להישאר שם עכשיו שהוא לא ימות. זה אולי מרגיש קצת נחמד, אפילו.
"הארי הוא כוסית" נייל נוהם לאחר הפסקה.
"לא, הוא לא," לואי נאנח. "הוא הארי."
"הארולד" נייל מתקן בלעג.
לואי צוחק.
יש דממה שלווה, שמתמלאת רק בקולות הרחוקים של פטפוטים של תלמידים מהצד השני של החלונות הנעולים היטב, ולואי רק תוהה אם נייל נרדם:
"אבי ביקש ממני לבוא מחר בבוקר לאולפן, דבר ראשון."
מה?
תשומת לבו של לואי הופנתה אליו. "האולפן? חשבתי שהשיר כמעט מוכן לצאת לאקרנים? האם מסיבת השחרור לא מתקרבת?"
נייל זז עד שהוא בוהה בלואי, שפתיים קפוצות.
"הוא היה.״
לואי מרים גבה. "אה?"
YOU ARE READING
Young and beautiful-מתורגם
Fanfiction- לואי, למרבה צערו, לומד באוניברסיטה שבה השם זאין מאליק אומר משהו, נייל הורן לא מפסיק לדבר, יש פסנתרים בכל מקום, והארי סטיילס, בנו היחיד של רוקיסט לשעבר מכור לסמים, מטורף מבחינה קלינית. בעל חיוך מושלם ועיניים ריקות. - הייי התחלתי סיפור חדש!! שמלא בי...