פרק 29

603 52 246
                                    

פרק!
אחרי יומיים:(
הפרקים עולים בקצב יותר איטי כי הם ממש ארוכים, וגם כי אני מתרגמת בו זמנית פאנפיק נוסף... מקווה שזה בסדר!
תהנו❤️

-
זה מאוד מוקדם בבוקר. לואי יכול להבחין בדרך שבה אור השמש נראה חיוור, מחליק לתוך החדר ומנצנץ את האוויר עם חלקיקי אבק. הוא יכול לדעת על פי איך שהוא מאיר את הווילונות שלו.

הוא יכול לדעת לפי הדרך שעורו החיוור של הארי זוהר מתחתיו, הוא יכול לדעת לפי איך שערו מואר באור מנצנץ ומקורזל, ויכול לדעת איך נשימתו משתלבת בצורה מושלמת עם העננים שמתחילים להתגלגל אל השמיים הכחולים.

לואי ישן, אולי, בסך הכל חמישים דקות במשך כל הלילה. ואלה היו חמישים דקות סוערות.

כי אפילו בשינה הוא חשב על הארי (תמיד הארי), וזרועותיו רק אחזו את גופו הישן של הילד חזק יותר, מפחד שהוא יחמוק שוב. כי, לעזאזל, הארי ממש הופיע על סף דלתו משום מקום. במצמוץ אחד הוא יכול היה להיעלם, להיבלע שוב בעולמו הקר והאכזר, ולהותיר את זרועותיו של לואי עקרים וראשו מעונן. ובאמת, זה מפחיד את לואי לעזאזל, כי פשוט משהו נורא לא בסדר בתמונה הזו וזה קשור הרבה לשקיות מתחת לעיניו של לואי ולאחיזה שלו.

זה בהחלט לא איך שהוא דמיין את האוניברסיטה.

נו טוב.

הוא נשאר ככה, נאחז בהארי ישן באושר כשאור השמש מתחזק, עד שלבסוף שלפוחית ​​השתן שלו מדברת - ואין ויכוח עם הכלבה הזו. בזהירות, הוא מנתק את עצמו מהארי, שזרועותיו תחובות בחזהו, שמצחו מתקמט מיד עם אובדן המגע. לואי לא יכול שלא לחייך כשרגליו פוגעות ברצפת העץ הקרירה, ידיו חמות ורכות מהמקום שבו היו בבד החולצה של הארי. הוא צופה בהארי מתכרבל לתוך עצמו, שקט וקטן, ופאק, הארי לא נועד לישון לבד, הוא פשוט לא - הוא היה צריך את לואי שם איתו בחזרה, עוטף את איבריו הארוכים מדי ועצמותיו הקטנות. לואי צריך לטפס בחזרה למיטה ההיא ברגע זה.

אבל, הוא באמת צריך להשתין, עכשיו. הוא לעזאזל שונא את שלפוחית ​​השתן שלו.

אז הוא חומק מהחדר בדממה, לבו בוער.

כשהוא זוחל חזרה לחדר השינה שלו, עורו קפוא וזרועותיו כבר מגרדות לחבק שוב את דמותו המתוקה והישנה של הארי, (הוא מסרב להרגיש מצמרר בגלל זה - כי זה בסך הכל חיבוק, נכון?) הוא שומע דפיקה בדלת.

לואי ממצמץ.

מבקר? בשעה הזו? הם אפילו לא מקבלים מבקרים.

הוא פותח את הדלת בחשדנות, באיטיות, לפני שהוא רואה כדור של אנרגיה בלונדיני.

Young and beautiful-מתורגםWhere stories live. Discover now