פרק.
חיכינו הרבה זמן לפרק הזה! אמאללה.
אגב העלתי לטיקטוק שלי טריילר לפאנפיק הזה ולשאר הפאנפיקים שתירגמתי אתם/ן מוזמנים ללכת לראות... בהמשך אני אעלה עוד דברים!
תהנו❤️-
כשלואי מתעורר להרצאה למחרת בבוקר, יש לו התראה אחת בטלפון שלו. שיחה שלא נענתה מהארי ב-4:03 לפנות בוקר.וזה מטריד מכמה סיבות שונות מכיוון שלואי שלח להארי שוב ושוב הודעות אמש וקיבל אפס תגובות. לא שהוא שם לב יותר מדי, בהתחשב בעובדה שהוא בילה את רוב היום בשכיבה במיטתו של נייל, כשהוא מדבר על אהבה ומודעות. ונייל רצה להרוג אותו.
"ורק לאן אתה חושב שאתה הולך?" לואי כמעט צווח כשנייל התחיל להתגלגל מהמיטה, נעלי הנייק עדיין על רגליו מאז שלבש אותם קודם לכן בכוונה לצאת.
נייל נאנח, ארוך וסובל, משפשף את ידיו על פניו בעוד לואי משך אותו באגרסיביות בחזרה לצדו.
"אני רוצה לצאת."
"לא סיימתי."
"אתה אף פעם לא תסיים. השעה כמעט שלוש לפנות בוקר!"
"בדיוק! מאוחר מדי לצאת עכשיו! אז פשוט שב ותן לי להביע את הרגשות שלי."
"אבל יש לך כל כך הרבה פאקינג רגשות," נייל נאנק, מתפרק ודוחף את פניו אל הכרית. "אתה מאוהב מזוין ובגדול! כולנו ראינו את זה מגיע. חשבנו ששניכם כבר מזדיינים, למען האמת!" נייל שפשף את זרועו והעיף מבט בדרכו של לואי. מי שבהחלט החזיר מבט זועם.
"תפסיק עם זה." לואי נאנח, מתיישב בחזרה, עיניים מוצאות את דרכן אל התקרה. "זה קשה, קר-לב שכמותך. לא היית מבין. זה פאקינג נורא. להיות מאוהב וכל זה? זה כאילו... זה כמו הדבר השקט והמוזר הזה. כאילו, זה כל כך חזק אבל זה כל כך שקט באותו הזמן. ואני מניח שתמיד ידעתי איך אני מרגיש אז זה לא היה, כאילו, הלם מוחלט למערכת, אבל, אני לא יודע. אף פעם לא, כאילו, באמת נתתי לעצמי להרגיש את זה. אבל עכשיו שהודיתי בזה בפני עצמי אני לא יכול להפסיק לחשוב עליו, נייל. ואני רק רוצה לחבק אותו ולדבר איתו ולוודא שהכל בסדר ולתקן את הבעיות שלו וגם את אבא שלו! מה שלום אבא שלו? "
נייל משך בכתפיו. "עדיין גרוע. הם ביטלו המון הופעות בטלוויזיה כי הוא לא יכול להופיע בלייב. אני חושב שהוא פשוט סגור בבית שלו או משהו כזה".
לואי עצם את עיניו, חש דקירות בליבו. בגלל הארי. דס סגור בביתו של הארי. נעול בגבולות הקרים, והאפלים של האחוזה בו ביקר לואי לפני זמן כה רב...
"הדברים האלה. זה הדברים שאני רוצה לדעת עליהם. אני דואג כל כך הרבה, נייל, כל כך הרבה. יותר ממה שהייתי רוצה, אם להיות כנה. אבל אין שום דבר שאני יכול לעשות! וכאילו, יש גם הנושא של: האם אני אמור להגיד משהו? האם אני אמור להגיד לו שאני מאוהב בו? או שאפחיד אותו? כי אני חושב שהוא עלול... אני חושב שהוא עשוי לאהוב אותי גם."
YOU ARE READING
Young and beautiful-מתורגם
Fanfiction- לואי, למרבה צערו, לומד באוניברסיטה שבה השם זאין מאליק אומר משהו, נייל הורן לא מפסיק לדבר, יש פסנתרים בכל מקום, והארי סטיילס, בנו היחיד של רוקיסט לשעבר מכור לסמים, מטורף מבחינה קלינית. בעל חיוך מושלם ועיניים ריקות. - הייי התחלתי סיפור חדש!! שמלא בי...