פרק 17

466 58 25
                                    

פרק.
יעלה פרק גם מחר!
נ.ב-התמונה לא קשורה היא סתם חמודה..
תהנו ❤️

-
למחרת, לפני מפגש הלמידה שלו עם הארי - ואחרי היום הכי משעמם של הרצאות עד כה - לואי נרדם במהלך שלושתם, כשהתעורר בצורה מביכה על ידי אחרים בכל פעם, מסמכים נדבקו בפניו - לואי דופק על דלתו של זאין. , הלחצים שלו מתגברים וכפות ידיו מזיעות עם 'מה לעזאזל אני אגיד'.

"היכנס," הוא שומע את קול המשי עונה, והוא פותח את הדלת, מחייך מיד כשהוא נפגש עם זאין, לבוש במכנסי ספורט שחורים וחולצת טריקו, צבע מרוח על ידיו וזרועותיו, הוא עומד מול קנבס מכוסה בצבעים שחורים ואפורים.

"היי" מברך לואי, ידיו בכיסים כשהוא עושה את דרכו באיטיות, מרגיש די מביך ולחוץ ובאופן כללי מוזר.

זאין מחייך מיד כשהוא קולט אותו. "לואי" הוא מברך, המכחול שלו בידו השמאלית.

"אה, היי" לואי מברך שוב, והסרבול שלו בא לידי ביטוי לחלוטין כשהוא מתחבט נפשית על היכרות עם מה שהוא מנסה להגיע אליו.

אבל זאין לא נראה סקרן או מסוקרן, במקום זאת הוא ממשיך כאילו לואי אפילו לא היה בחדר.

"תהיתי מתי תבוא לראות אותי" הוא אומר לבסוף בחיוך, עיניו לוז יפהפיות כשהוא בוחן את עבודתו, ואז טובל את המכחול שלו בצבע כחול.

"אני רואה אותך כל הזמן" לואי עונה בצחוק אבל הוא לחוץ והוא תוחב את ידיו עמוק יותר לתוך הכיסים שלו.

זאין מביט למעלה תוך כדי מריחת המברשת שלו בצבע. "אתה כאן בגלל הארי״ זה כל מה שהוא אומר.

לואי פעור פה. איך לעזאזל??

"איך אתה-"

"תירגע. לא משנה." הוא עוצר, מעביר את מכחולו לאורך החלק העליון של הבד, ראשו מוטה כשהוא עוקב אחר תנועת ידו. "ליאם בפגישה. אז אנחנו לבד."

לואי מהנהן, מבין את ההשלכות, ומעריך את הביטחון שבפרטיות. אבל הבטן עדיין מתהפכת לו. והנעליים שלו פתאום מרגישות צמודות מדי, אז הוא דופק אותן על העץ הכהה של הרצפה. הם נראים כל כך מלוכלכות על רקע הברק המלוטש הזה.

הוא מעולם לא היה לבד עם זאין לפני כן. זה, יחד עם הנושא המביך, משאיר את לואי קצת ריק.

"אם תשאל אותי שאלות, אני אענה בכנות" דוחף קולו העדין של זאין, ולמרות שעיניו אינן עוזבות את הציור שלו, לואי יודע שהוא מנסה לעזור לו, מנסה להקל עליו לשיחה שהוא לא עושה זאת. די יודע איך להתנהל.

לואי מתחיל לפתוח את פיו.

"אבל רק לגבי עצמי-מצבים הנוגעים לעצמי, וידע כללי. אני לא אגלה שום מידע שזכותו של הארי לא לחשוף. בסדר, חבר?" הוא שואל, אבל זו לא באמת שאלה, ועכשיו הוא טובל את המברשת שלו כשהוא בוהה בלואי בראשו.

Young and beautiful-מתורגםWhere stories live. Discover now