פרק 12

607 47 15
                                    

פרק!!
יעלה עוד אחד מאוחר יותר.
תהנו❤️

-
ברגע שלואי נכנס לדירתו, הוא הולך ישר לחדר השינה של נייל, מוחו עדיין ב"מה לעזאזל" ואש מתחת לעור שלו בכל המקומות שנפגשו עם הארי באובך השיכור שלו.

כי אין דרך לעזאזל שהוא יכול פשוט להיכנס למיטה עכשיו ולהירדם. לא, הוא בהחלט לא יכול לעשות את זה כי הראש שלו עלול להתפוצץ בכל רגע והלב שלו עושה דברים מוזרים ולחץ הדם שלו כנראה חצה את הגג; המוות הוא כמעט בהחלט בולט.

וכן, אה כן, הוא גם כועס על הזין האירי הקטן כי לאן לעזאזל הוא הלך הלילה? ולמה לעזאזל הוא נטש את לואי, והשאיר אותו לתמוך בהארי סטיילס שבקושי נמצא שם? ולהשכיב אותו לישון? ובכך להכריח אותו להחזיק את היד המזוינת שלו כמו ילד קטן?

הכל באשמת נייל.

הוא נתקף זעם מחדש, הוא פורץ דרך הדלת הסגורה ורואה מיד את גופו של הילד בין שמיכות, ראשו עמוק בין כריות, פיו פתוח באופן קומי. הוא עדיין לבוש, עם נעליים והכל, החדר מסריח באופן מובהק ממריחואנה וויסקי, ושאריות של כריך נקניק יושב על שידת הלילה שלו.

אבל לואי חש הקלה משתי סיבות:

1. נייל רשמית בבית ולא עדיין חוגג.

2. נייל לבדו ולכן יכול למקד את מלוא תשומת הלב שלו בלואי שמרגיש פגיע ונזקק. (הוא גם היה מבועת מלהפריע למשהו שסביר להניח היה מצלק אותו לכל החיים).

"ניילר, נייל, אירלנד" קורא לואי כשהוא מטפס על המיטה העצומה (ולעזאזאל, האם הסדינים האלה לא מרגישים רכים) ומתחיל לנער את הילד. "היי, אני צריך לדבר. אני צריך לשאול אותך דברים. אירלנד! תנחם אותי!" הוא טופח על לחייו בין ידיו כאילו הוא דופק במצלתיים, חוסר הסבלנות מנצח את העדינות.

ונייל מתעורר, מתחיל לפקוח את עיניו בעמעמות. עוניו חותכים את החושך בזוהר הקריסטל שלהם, והעוינות שמשתקפת מהם היא למעשה די מבהילה.

אבל לואי רגוע בכל זאת.

"הו, מצוין! אתה ער. עכשיו, אני צריך לשאול אותך משהו״

"לעזאזל. לך."

לואי ממצמץ. רגע מה?

"לעזאזל. עזוב אותי" אומר נייל, וקולו צרוד משינה, עיניו עצומות עמוק, ואולי יש הנגאובר משתולל בתוכו, או אולי נייל פשוט שונא שמעירים אותו (הוא כן אוהב לישון, אחרי הכל...) אבל כך או כך, לואי כמעט, בערך, אולי מבועת.

הוא נרגע מעט, בוהה מטה אל עיניו בחשש כשהוא מביא את ידיו לצדדיו ורחוק מהפיראנה שמתחתיו.

"נייל...?" הוא שואל בזהירות.

המבט של נייל גובר. "לואי, אם אתה לא תרד ממני לעזאזל, אני נשבע שאקרע לך לעזאזל את הראש המזוין שלך."

Young and beautiful-מתורגםWhere stories live. Discover now