פרק!
היום העלתי פרק לפאנפיק השני והחלטתי שאעלה גם פה..
תהנו❤️-
נייל עשוי להיות אחד האנשים הכי לא מודעים בעולם כולו. הוא עשוי להיות קצת מרוכז בעצמו ומפונק. הוא עלול להיות רשלני, קל דעת ומגעיל ומתיש.אבל הוא נותן עצות טובות.
למחרת ליל כל הקדושים, בין כמה ריצות לשירותים שבהם לואי המשיך להקיא את המעיים שלו - הוא אף פעם לא שותה שוב- והוא עומד לעצור את זאין, לואי המזדיין בילה את היום בגניחה וגנחת על הרצפה , חלקית בגלל שהוא גוסס, חלקית בגלל שהארי, שוב, דפק במוחו כשהוא סוף סוף התחיל לחשוב שהם משיגים תחושת נורמליות כלשהי.
"למה אתה כל כך אובססיבי לבחור הזה? אתה בקושי מכיר אותו", מגהק נייל, מחטט במקרר ולובש בוקסר ורוד לוהט. "אתה רוצה לזיין אותו, נכון?"
"אדון אירלנד, מאיפה הבאת את הנימוסים שלך??" לואי צועק, למעשה מצליח להרים את ראשו מהרצפה כדי לזרוק אליו מבט לא מאמין.
"ולא, אני לא. למען האמת, אני מופתע שאף אחד מכם לא מודאג יותר ממנו. הוא בלגן מוחלט."
"אני לא יודע, הוא נראה קצת יותר טוב מהרגיל לאחרונה." נייל קורע שקית צ'יפס עם שיניו.
"גם אני חשבתי כך. עד שמצאתי את אלה הבוקר." לואי דוחף את הציטוטים הקטנטנים והמשורבטים של הציטוטים לכיוון נייל.
"מה לעזאזל?" הוא שואל בסקרנות, ניגש אל דמותו השרועה של לואי על הרצפה, לפני שהוא לוקח את הניירות מידיו. הוא קורא, עיניו מצמצמות. ואז הוא מביט בחזרה אל לואי, שקיות גדולות מתחת לעיניו הבהירות, מעט נצנצים דבוקים ללחיו. "אני לא מבין את זה."
לואי מגלגל את עיניו.
"האם הציטוטים האלה נשמעים לך חיוביים? כן? כי הם בהחלט לא נשמעים ככה בשבילי. וכן, אני לא ממש בטוח למה הוא מתכוון בדיוק - אי אפשר לדעת עם הציטוטים האלה - אבל אני חושב שזה אומר שבמשך כל הזמן המזוין הזה הוא לא השתפר, והוא לא סומך עליי יותר ממה שהוא היה קודם, והוא עדיין דפוק ודס עדיין נעדר ו-"
"דס נעדר?" שואל נייל פתאום, עיניים מתרחבות.
טוב חרא.
"כן."
"ואיי, זה יסביר למה השיר בהמתנה. איפה הוא אז?" והטון שלו פשוט סקרן, ולואי נדהם.
מה שמשפיע על נייל כל כך מעט עכשיו, מטריד את לואי ללא הרף במשך שבועות.
"טוב-אני לא בטוח. הארי לא מדבר על דברים כאלה. לפחות לא איתי." לואי שותק, מרגיש לא רגוע באופן בלתי מוסבר כשנייל צונח על הספה. "אני לא יודע מה לעשות," הוא אומר בשקט. "נגמרו לי הרעיונות. איך אני מוכיח שאין לי כוונות רעות? שאני לא סתם, כאילו, משתמש בו או מוציא ממנו את הרע או משהו כזה?"
YOU ARE READING
Young and beautiful-מתורגם
Fiksi Penggemar- לואי, למרבה צערו, לומד באוניברסיטה שבה השם זאין מאליק אומר משהו, נייל הורן לא מפסיק לדבר, יש פסנתרים בכל מקום, והארי סטיילס, בנו היחיד של רוקיסט לשעבר מכור לסמים, מטורף מבחינה קלינית. בעל חיוך מושלם ועיניים ריקות. - הייי התחלתי סיפור חדש!! שמלא בי...